Loading...
nl

na lange tijd weer terug.. wie wil mijn foto lezen

Aranka
Aranka nov 16 '08
Hallo lieve allemaal.

Ik ben een poos niet meer op de merudi site geweest,
maar vandaag moest ik er plots weer aan denken !

Ik zou graag nog is mijn foto plaatsen om te vragen
of er mensen zijn die hem zouden willen lezen ?

ps: deze foto is van augustus

Veel liefs
Kara84
Delen:
Aranka
Aranka nov 16 '08
als deze foto niet duidelijk is, heb ik eventueel
nog wel een andere foto

<---- die hiernaast is te zien
Anne
Anne nov 16 '08
Hej Aranka smileWelkom terug.
Ik zal eens kijken wat ik uit je foto kan halen.

Je lijkt met wat problemen te zitten. Of het zijn dingen die je hebt meegemaakt in het verleden die je nog niet helemaal hebt kunnen plaatsen.

Je doet je vaker vrolijker voor aan de mensen dan dat je werkelijk ben.
Diep van binnen is een strijd bezig met je gevoelens. Je weet het allemaal eventjes niet meer zo goed.
Soms kan je ook geirriteerd over komen op mensen.
Je hebt tijd nodig om de dingen in jezelf te plaatsen en je zo beter te kunnen voelen. Dit is een behoorlijk moeilijke taak wat je veel energie en geduld zal vragen.

Je bent uitgeput je voelt ook zo aan voor mij of dat je het allemaal niet meer zo ziet zitten en moe bent.
Het voelt net of je soms jezelf niet erg voelt, en of het lijkt dat je er niet echt ben. Je hebt jezelf een beetje afgesloten van de wereld.

Ik hoor graag van je of het klopt.
Liefs en sterkte aNNe
Aranka
Aranka nov 16 '08
Origineel bericht van: Anne
Hej Aranka smileWelkom terug.
Ik zal eens kijken wat ik uit je foto kan halen.

Je lijkt met wat problemen te zitten. Of het zijn dingen die je hebt meegemaakt in het verleden die je nog niet helemaal hebt kunnen plaatsen.
Dat klopt, er is 1 ding wat ik altijd bij me zal blijven dragen, en ik niet weet of ik het ooit een plekje zal kunnen geven.

Je doet je vaker vrolijker voor aan de mensen dan dat je werkelijk ben.
Dat klopt. Ik laat niet zo snel zien hoe ik me werkelijk voel, er zijn maar een paar mensen bij wie ik dat wel zal doen.

Diep van binnen is een strijd bezig met je gevoelens. Je weet het allemaal eventjes niet meer zo goed.
Soms kan je ook geirriteerd over komen op mensen.
Je hebt tijd nodig om de dingen in jezelf te plaatsen en je zo beter te kunnen voelen. Dit is een behoorlijk moeilijke taak wat je veel energie en geduld zal vragen.

Je bent uitgeput je voelt ook zo aan voor mij of dat je het allemaal niet meer zo ziet zitten en moe bent.
Het voelt net of je soms jezelf niet erg voelt, en of het lijkt dat je er niet echt ben. Je hebt jezelf een beetje afgesloten van de wereld.

Ik voel me soms ook moe, en zie het soms ook even niet meer zitten.
Ik kan je precies vertellen waarom. Wij zijn al bijna 2 jaar bezig voor een kindje, en nu na anderhalf jaar in de medische malle molen gekomen. Nu gebruik ik medicijnen, omdat ik niet elke maand een eisprong heb. Dat gebruik ik nu 3 maanden. Maar het lijkt wel alsof elke maand dat het nie gelukt is, de klap harder aankomt. Ik heb nu nog 4 kuren, en het moet in die tijd gaan lukken, anders moet ik terug naar het zkh. En ik weet niet wat er dan gebeurd. Ik ben gewoon erg bang. Bang dat mijn wens nooit in vervulling zal gaan, maar ook bang dat ik niet weet wat er komen gaat.

Ik hoor graag van je of het klopt.
Liefs en sterkte aNNe

Bedankt voor het lezen van mijn foto.
Anne
Anne nov 16 '08
Hej aranka,

Als je jezelf goed in je vel voelt, en je dingen een plekje hebt gegeven die je dwars zitten kom je erg ver.

Ik denk dat je wel kindjes kan krijgen maar dat je eerst je problemen in jezelf moet oplossen en de dingen moet plaatsen die je dwars zitten.
Dit zegt mijn gevoel.

Liefs aNNe
Aranka
Aranka nov 16 '08
ik weet het,
maar dat is moeilijk.
maar ben al verder dan ik was...

ik ga langzaam maar zeker vooruit... smile
Aranka
Aranka nov 18 '08
Sorry voor mijn ongeduld,
maar zijn er nog meer mensen die mijn foto
zouden willen lezen ?

Ben erg nieuwsgierig smile
mybigdream
mybigdream nov 19 '08
He Aranka,

Ik kan geen foto lezen.... maar heb onlangs mijn foto laten lezen.... ook bij mij was vermoeidheid te zien...... en

Ook ik heb hetzelfde probleem als jij.... wij zijn al bijna 12 jaar bezig...... heb 3 keer mislukte IVF gehad nu.....

Hou vol, en mocht je eens prive willen mailen mag je gerust!
Cindy
Aranka
Aranka nov 19 '08
wat lief van je !
Dankjewel.

Ik ben nu op een forum, en daar
zijn veel mensen met dezelfde verhalen.

En daar kan ik veel steun uithalen.

Ik wil jou ook heel veel kracht wensen,
en ik hoop dat jullie wens ook uit mag komen.
Zodat jullie ook een wondertje mogen verwachten.

Liefs
Aranka
Aranka nov 24 '08
Zijn er nog lieve mensen die ook
mijn foto zouden willen lezen ?

Zou het erg leuk vinden om verschillende
reactie's te krijgen.

Liefs
Nymira
Nymira nov 25 '08
Hee Aranka,

ik wil wel kijken hoor of ik nog wat kan toevoegen maar ik denk dat Anna al een heleboel juiste dingen heeft gezegd..
ik voel nog een oud stuk boosheid waardoor je denk ik mensen soms wat mee op afstand kunt houden..heb het gevoel dat je wat in de laag van boosheid blijft steken omdat het anders te dichtbij komt.....heb het gevoel dat dit best traumatiserend is geweest(ik krijg shock)en op dit moment nog stagnerend werkt.......heeft dit misschien met een man te maken uit je verleden? verder, weet niet hoe ik erbij kom maar heb je iets met Turkije of Curacao ?, nou dit was het even ter aanvulling..hoor graag of het klopt of niet...

groetjes Nymira.
Aranka
Aranka nov 26 '08
Origineel bericht van: Nymira
Hee Aranka,

ik wil wel kijken hoor of ik nog wat kan toevoegen maar ik denk dat Anna al een heleboel juiste dingen heeft gezegd..
ik voel nog een oud stuk boosheid waardoor je denk ik mensen soms wat mee op afstand kunt houden..heb het gevoel dat je wat in de laag van boosheid blijft steken omdat het anders te dichtbij komt.....
dat klopt. En niet alleen boosheid, ook verdriet. Gelukkig heb ik er onlangs een heel goed
gesprek over gehad, waardoor is gebleken dat mijn boosheid niet echt terecht was. (naar die persoon toe)Ik denk dat ik kwaad ben geweest op de verkeerde persoon. Het was meer een uitweg voor mijn emoties denk ik.

heb het gevoel dat dit best traumatiserend is geweest(ik krijg shock)en op dit moment nog stagnerend werkt.......
Het is best wel traumatiserend geweest. Het heeft me wel gemaakt tot wie ik nu ben.
Maar het is inderdaad iets wat nu nog stagnerend werkt. Maar ik heb het idee dat dat steeds minder het geval is. Ik werk eraan zeg maar, en heb het idee dat het erg goed gaat

heeft dit misschien met een man te maken uit je verleden? verder, weet niet hoe ik erbij kom maar heb je iets met Turkije of Curacao ?, nou dit was het even ter aanvulling..hoor graag of het klopt of niet...
Het heeft ook te maken met een man uit me verleden. Hij heeft me veel verdriet gedaan, teleurgesteld. Maar vooral ben ik inderdaad boos op hem.
Voor zover ik weet heb ik niets met turkije of curacao

Bedankt dat je mijn foto wilde lezen.

groetjes Nymira.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy