Loading...
nl

Zit hier een boodschap in en zo ja...welke?

NiN
NiN nov 15 '08
Eigenlijk waren het 2 dromen die ik gedeeltelijk heb onthouden.

De eerste ging over een soort 2de/andere wereld.
Alles was daar beter en iedereen was lief voor elkaar.Men werd niet afgerekend op uiterlijke minderheden.

Op een gegeven moment zaten we met heel mensen in een soort houten schuur, ik weet nog dat ik in het raamkozijn zat en we hoorde een soort vaag gehuil/ niet het huilen dat een mens doet maar meer een soort dierengehuil.

Iemand zei: het is vast een verloren ziel.
Ik en nog een paar besloten te gaan kijken.

Ik weet nog dat t volgende moment we onder een soort rand stonden en vanuit de bodum in een grafkist keken waarin een grote zak met vermoedelijk een mens erin zagen woelen.
Uit deze zak kwam een klaagelijk gedempt gehuil.

Het volgende moment moest ik mijn ogen open doen en was ik wakker. Met open ogen hoorde ik buiten een baby huilen, het was niet mijn eigen kindje want haar huiltje herken ik uit duizenden. Overigens was dit huilen maar heel erg kort.

Daarna viel ik weer in slaap naar even woelen en nadenken over een evt boodschap in deze droom.

Ineens bevond ik me in een soort vakantie huisje en ik had een slaapzak meegenomen. Ik weet nog dat manlief deze slaapzak had meegenomen toen hij ging kamperen (hij kampeert echter nooit)
De slaapzak krioelde van de kleine mini padjes (geen kikkers maar padjes, dat zei ik nl in mijn droom tegen mijn opa, die er al jaren niet meer is)

De padjes waren zo klein als als een torretje maar waren wel gedetailleerd genoeg om te weten dat dit padjes waren.
Er kroop er 1 over mijn been en dat kriebelde inmens dus die sloeg ik dood (ahhhh)

Mijn opa wist precies hoe we deze padjes weg zouden krijgen en dat ging niet met gewoon wasmiddel maar met *selufaan*...das wat hij zei, heb t gelijk opgeschreven.
Ineens zat ik in de tuin bij mijn schoonvader, die was net wezen fietsen naar scheveningen...vanuit limburg...lol

Verder weet ik t niet meer zo precies...

Ik heb wel vaker vage dromen maar deze spannen de kroon.

Iemand een idee?
Delen:
proost
proost nov 15 '08
Als je zelf geen idee hebt nodig je mensen zo uit om je ideeën te bezorgen over je twee dromen en terwijl ik dat liever niet doe wil ik je mijn ideeën wel laten weten.
1. Het eerste wat me opviel was het woord 'selufaan' van je opa, waarmee hij 'cellofaan' bedoeld zal hebben met aan jou de opdracht je op je opa en op de door hem genoemde materie af te stemmen.
2. Je zat in het raamkozijn van een houten schuur in een voor jou nieuwe wereld. In welke emigratie je ook terecht komt, je hebt een blik naar binnen en naar buiten.
3. Jullie zagen een zak in een grafkist. Het dierengehuil was veranderd. Een mens, die als beest geleefd had en zo'n spijt had dat de materie van de kist voor mensen met een antenne daarvoor verdween?
4. Dat je toen wakker werd door gehuil van buiten je en in je droom is veelzeggend, maar ik weet niets te zeggen.
5. De slaapzak van je man in een vakantiehuisje, je neemt je man mee op je vakantie in dromenland en laat je man zelf thuis. 'Ónthecht lief hebben?'
6. Die padjes, aardwezentjes, iets met drank, want in een delirium zijn padjes soms ook zo groot als torretjes, doodslag ervan is geen oplossing voor gekriebel in je droomleven, op je been is dat je standbeen of loopbeen? Het verschil merk je bij voetballen.
7. Een fietstocht van Limburg naar Scheveningen is een mooi slot van je droom. Je droomt mensen van hot naar haar, van her naar der en dat op eigen kracht, de fiets.
NiN
NiN nov 15 '08
Bedankt voor je visie op deze dromen proost,

Echter word ik er niet veel wijzer van, helaas.
Alleen punt 2 en 3 en 7 kan ik vatten...

Maar toch bedankt voor de moeite!
proost
proost nov 16 '08
Zoals ik schreef bezorg ik je niet graag ideeën, maar omdat je erom vraagt ben ik daarop ingegaan. Wat mij het eerste opviel is voor jou bijzaak. Het duiden van andermans dromen vraagt om wijsheid en geen eigenwijsheid van de droomduider. Hoe dit verder in je leven verloopt hangt af van je eigen spiritualiteit.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki