Hallo beste merudianen!
Ik volg nu ruim een half jaar de opleiding HBO-pedagogiek en wilde jullie hulp inroepen voor een te houden betoog. Ik heb de opdracht gekregen een actuele ontwikkeling die met het opvoeden en opgroeien van kinderen heeft te maken te kiezen. Ik heb gekozen voor de nieuwetijdskinderen. Nu moet ik dit begrip van alle kanten gaan bekijken en uiteindelijk een betoog houden met mijn visie hierop. Ik heb natuurlijk voor dit onderwerp gekozen omdat er vandaag de dag nog erg veel sceptische klanken zijn betreft de nieuwetijdskinderen. Ik wil dus mensen overtuigen van de echtheid en kunnen aantonen waarom dit zo is.
Aangezien op dit forum veel mensen zijn die dezelfde visie & ervaringen hebben wilde ik jullie vragen mij te helpen. Dit kan op allerlei manieren: Tips voor websites, boeken, artikelen of eigen ervaringen. Deze hoeven niet alleen over de nieuwetijdskinderen te gaan maar bijvoorbeeld ook over aanverwante zaken als HSP, ADHD, Autisme etc. Ik ben heel benieuwd wat jullie reacties hierop zijn.