Loading...
nl

Te donker

Faith1988
Faith1988 nov 10 '08
Hallo ik heb iemand op het Quija bord, en die kan niet oversteken, zij zegt dat je slecht is maar dat geloof ik niet.
Ze zegt dingen zoals te donker, ze mag niet veel zegggen, maar ze is alleen zegt ze, door warmte te pakken kan ze geen dingen verplaatsen alleen schrijven, ik heb vaker geholpen, maar ik heb nu even geen ideen meer wie helt mij.

Ik weet wat ik doe ik ben opgegroeidt met geesten, vraag maar wat als je niet wil geloven.............
Delen:
Nymira
Nymira nov 10 '08
Oei Faith,

Ik wil hier niet teveel over kwijt..het enige dat ik wil zeggen is dat als ik jou was ik heel erg zou uitkijken met zo'n quijabord..omdat hier vele gevaren aankleven..
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 11 '08
Hallo Faith,

Weet je ook waarom ze niet kan oversteken en waarom ze jou dat verteld? Ze zoekt duidelijk aandacht en denkt je ergens mee te kunnen raken. Zorg ervoor dat je in je pyramide van licht zit voordat je deze persoon gaat helpen. Er kan je dan niets gebeuren.
Faith1988
Faith1988 nov 12 '08
ik heb nog een paar vraagjes?????????

Misschien dat ik te snel ja denk maar als ik iets vraag dan krijg ik eerlijk anwoordt, zoals is het mooi daar ( is iemand anders een man die niet ouder is geworden dan 30 jaar deze is goed) geloof me ik ben gevoelig, ik voel het zo als ze liegen klinkt misschien stom....... maar als ik vraag zoals bestaan demonen echt dan zeg hij van mag ik niet zeggen... dan denk ik dat ze wel bestaan omdat hij overal aantwood over geeft. maar bij somigge dingen zeht hij mag ik niet zeggen ook of hel en de hemel echt bestaat, als hij geen nee een ja zegt dan weet ik gewoon genoeg....... klopt dat mijn gevoel eerlijk is........ dikke kus het is online
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 12 '08
Ik kan vanaf hier niet goed inschatten of het eerlijk is of niet, maar zodra iemand iets gaat verzwijgen, en niet wil uitleggen waarom hij het niet mag zeggen, zou ik het niet meer vertrouwen. Zoals het nu op mij overkomt is deze entiteit alleen maar bezig om jou interesse vast te houden, zodat jij je energie gebruikt voor deze entiteit, en deze jou kan blijven leeg-zuigen.

Heb jij je pyramide van licht al gemaakt? Want als dat niet zo is, moet je die echt snel gaan maken!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki