Loading...
nl

Enge droom!

Sephora
Sephora nov 10 '08
Ik sta elke ochtend rond 7/8 uur op, ook deze ochtend.
Ik was 7.30 wakker maar viel om 9.00 weer in slaap, voordat ik in slaap viel heb ik 't 'Onze Vader' zitten bidden, ik wilde namelijk niet in slaap vallen, ik wilde God danken voor een nieuwe dag, gewoon; lekker een nieuwe dag, nieuwe start.
Maargoed, ik viel dus wel in slaap en ik had een hele enge nachtmerrie.

Ik droomde dat ik in een huis met onwijs veel kamers was en ik was alleen, tenminste dat dacht ik; ik liep een grote kamer binnen met verschillende bedden en er lag een lijk en ik zag ook de geest van die persoon. Hij schrok, en was in paniek en hij werd ook boos op mij! Terwijl ik 'm niks had misdaan. Het huis was heel donker, ik probeerde zoveel mogelijk lichten aan te doen, maar ik was zo bang. Ik pakte m'n telefoon en rende in m'n pyama het huis uit, wilde vluchten...zocht hulp via verschillende mensen maar niemand kon me helpen. de geest (of missch iets anders) achtervolgde me, gebruikte andere mensen/lichaams om mij lastig te vallen. Hij nam de gedaantes aan van andere mensen en vermoordde iedereeen. Elke keer als hij iemand vermoordde, kwam er een lange lijn/stroom bloed uit en langs de rug van diegene die hij vermoorde. Hij wilde me bangmaken en uiteindelijk mij ook pakken.
Het ging maar door en op een gegeven moment kwam ik langs een kapel...of kerkgebouw en toen ik 'm daarheen lokte werd hij 'soft' ik kwam erahter dat hij vroeger misbruikt werd en dat hij eigenlijk boos was op die man die hem dat had aangedaan.
En daarmee hield 't eigenlijk op, hij viel weg en daarna kwam er een wat vriendelijkere sfeer en kwamen er mensen tevoorschijn van wie ik hield en omhelsde ze en huilde met ze mee omdat ik zo geschrokken en bang was geweest...

Nou...slaat dit ergens op?! Haha, ik snap er niks van, maar het was wel een sterke droom, werd echt vermoeid wakkeer met pijn in m'n nek & schouders. Ben nog steeds niet helemaal wakker, lijkt net of ik nog heel moe ben.

Zijn dit mijn eigen angsten ofzo?
Delen:
Anne
Anne nov 10 '08
Hej tamara,

Misschien dat deze droom er ook mee te maken heeft waar je nu mee bezig bent. Je eigen gevoelens herkennen en je leren afsluiten tegen negatieve energieen, en sferen.
Als je een gevoelig persoon bent, hsp bent dan ben je gevoeliger voor sferen, gevoelens en ook entiteiten. Je weet dan nog niet goed hoe je je kan afsluiten er tegen.
Nu weet ik van je dat je erg er mee bezig bent om het te leren winkik denk daarom dat ''geesten''of''entiteiten'' hoe je ze ook wilt noemen, het door hebben dat je niet meer zo gemakkelijke prooi voor ze bent. Ze proberen dan via je dromen nog om bij je te komen.

Je zegt zelf dat je het een nachtmerrie vond en dus bang was, je was toen je wakker werd uitgeput.

De ''geest'' in deze droom die probeerde om bij je te komen heeft zijn zin een beetje gekregen. Ik denk dat hij wat energie van je heeft wegenomen en je bang heeft gemaakt.

Je zou de aankomende dagen voordat je gaat slapen, in slaap valt een sterke zin kunnen herhalen als iets van; Ik ben niet bang, ik wil de geesten, negatieve energieen overwinnen in mijn dromen.
Je zou waarschijnlijk nog een aantal van dit soort dromen krijgen dat kan, maar hoeft niet.
Laat merken dat je niet bang bent en krachtig bent smile

Liefs aNNe
Sephora
Sephora nov 11 '08
Thanks Anne wink
Ik geloof er wel in dat geesten je via je dromen kunnen bereiken. Vind 't maar een enge gedachte als iemand je kwaad wilt doen via je droomwereld.

Maar goed, het is denk ik ook wel een mix van m'n eigen emoties...ik weet 't niet. Hopelijk kom ik er ooit 's achter wat m'n dromen betekenen.

Ik kan wel 't verschil voelen tussen een 'normale-allerdaagse' droom; die zijn meestal chaotisch en die onthou ik ook niet zo snel, na 5 min. ben ik 't alweer vergeten.
En een sterke droom, deze nachtmerrie had me echt uitgeput en ik wist alles nog.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki