Loading...
nl

Webdesign Show Off ;)

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 5 '08
Een aantal van jullie doen hier aan webdesign, en ik dus ook. Hierin kan ik echt mijn creatieve ei-kwijt dus vind het wel leuk om in dit topic gewoon te laten zien wat je hebt gemaakt.

Vandaag heb ik weer een nieuw ontwerp gemaakt voor een klant van mij, en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Delen:
Beschermengel
Beschermengel nov 5 '08


Heel erg mooi! creatief hoor!
Sephora
Sephora nov 11 '08
Hey leuk!! laugh
Neem aan dat je in photoshop werkt toch?
Wat ook leuk is om uit te proberen met bijv. dat hout is bepaalde delen een schaduwkant te geven, dus met donker & licht spelen zodat 't wat dynamischer word.
Dat werkt meestal erg goed en geeft 't wat extra's!
Sephora
Sephora nov 11 '08
Check trouwens een keertje psdtuts.com (mocht je dat niet kennen)
Is een erg leuke site! Volgens mij bestaat er ook een nettuts.com (voor 't technische gedeelte) wink
Helma
Helma nov 11 '08
Goed zeg, Nims! Mooi gedaan, je laat gelijk zien waar de website over gaat!

Mijn oudste dochter doet de opleiding Fotografie en Vormgeving, en is ook bezig met die toestanden. Ik vind het knap als iemand dat kan. Ga zo door!
Sephora
Sephora nov 11 '08
Hey Phoenix smile

Naar welke school gaat ze als ik vragem mag?
Ik heb zelf namelijk op Grafisch Lyceum R'dam gezeten smile
Leuke opleiding doet ze hoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 11 '08
Origineel bericht van: Sephora
Hey leuk!! laugh
Neem aan dat je in photoshop werkt toch?
Wat ook leuk is om uit te proberen met bijv. dat hout is bepaalde delen een schaduwkant te geven, dus met donker & licht spelen zodat 't wat dynamischer word.
Dat werkt meestal erg goed en geeft 't wat extra's!

Leuk idee! Als de klant niet tevreden is, ga ik zeker kijken of ik er wat mee kan smile.

Nee ik ontwerp trouwens niet in Photoshop, maar in Corel Paintshop pro XI. Ooit met PSP begonnen, en nooit afscheid van kunnen nemen, en omdat ik nu precies weet hoe daarin alles werkt, blijf ik er ook graag mee spelen wink.
Helma
Helma nov 11 '08
Hoi Sephora,

zij zit in het 2e jaar op Landstede in Zwolle. Het valt haar zwaar, omdat de motivatie van de medeleerlingen te wensen over laat. De begeleiding op school laat soms te wensen over, dus ze moet veel zelf uitvogelen. Eigenlijk is ze momenteel een beetje de weg kwijt, want ze weet even niet meer wat ze wil met haar toekomst. Maar, hoe dan ook, ze komt er wel!
Sephora
Sephora nov 11 '08
Origineel bericht van: Phoenix
Hoi Sephora,

zij zit in het 2e jaar op Landstede in Zwolle. Het valt haar zwaar, omdat de motivatie van de medeleerlingen te wensen over laat. De begeleiding op school laat soms te wensen over, dus ze moet veel zelf uitvogelen. Eigenlijk is ze momenteel een beetje de weg kwijt, want ze weet even niet meer wat ze wil met haar toekomst. Maar, hoe dan ook, ze komt er wel!


Oh dat heb ik zelf ook gehad hoor wink
Daar kwam nog bij dat ik een eigen tempo van werken/ontwikkelen had die niet samenging met de school, je moet inderdaad veel (eigenlijk alles) zelf doen. Gelukkig had ik een goede mentor die me op weg heeft geholpen en ben nu al een paar jaar aan 't freelancen, heerlijk werk!
Net wat je zegt, ze komt er wel! smileGaandeweg komt ze er wel achter er is in ieder geval genoeg leuks te doen in fotografie! wink
Sephora
Sephora nov 11 '08
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Sephora
Hey leuk!! laugh
Neem aan dat je in photoshop werkt toch?
Wat ook leuk is om uit te proberen met bijv. dat hout is bepaalde delen een schaduwkant te geven, dus met donker & licht spelen zodat 't wat dynamischer word.
Dat werkt meestal erg goed en geeft 't wat extra's!

Leuk idee! Als de klant niet tevreden is, ga ik zeker kijken of ik er wat mee kan smile.

Nee ik ontwerp trouwens niet in Photoshop, maar in Corel Paintshop pro XI. Ooit met PSP begonnen, en nooit afscheid van kunnen nemen, en omdat ik nu precies weet hoe daarin alles werkt, blijf ik er ook graag mee spelen wink.


Echt in PSP?? Ik heb nog nooit daarmee gewerkt maar kan je wel vertellen dat photoshop echt een heerlijk programma is voor dit soort dingen! Veel mogelijkheden enzo, ik kan 't je echt aanraden! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 11 '08
Ja ik ken photoshop ook, en is als je de weg weet ook een goed programma. Qua functieomvang zijn PSP en Photoshop nagegoeg gelijk, dus de mogelijkheden ontlopen elkaar niet smile. Ik kan het je daarom dus ook aanraden laugh.
Sephora
Sephora nov 11 '08
Haha, missch heb ik gewoon 'slechte' vooroordelen over PSP laugh
Mij is altijd verteld dat PSP beperkter is in mogelijkheden, maarja...leraren kunnen 't blijkbaar ook fout hebben smile
Sephora
Sephora nov 11 '08
Laat je 't weten als de website online is?
Lijkt me leuk om te zien!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 11 '08
Versie XI heeft aardig wat ingehaald winken doet er tegenwoordig niet meer zoveel onder voor. Maar uiteindelijk is het een kwestie van smaak en gewenning. Probeer in ieder geval niet met 2 pakketten te werken, want dan raak je echt in de war laugh.

Als het live is, zal ik het laten weten.
Akasha
Akasha jan 26 '09
Origineel bericht van: NiMS
Nee ik ontwerp trouwens niet in Photoshop, maar in Corel Paintshop pro XI. Ooit met PSP begonnen, en nooit afscheid van kunnen nemen, en omdat ik nu precies weet hoe daarin alles werkt, blijf ik er ook graag mee spelen wink.


Ik werk ook met PSP. PSP rulesss
Mooi ontwerp, trouwens smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '09
Toevallig is het nu live smilealleen de content moet er nog op.
http://www.mppbouwgroep.nl

Heb jij ook ontwerpen van jezelf, akasha?
Akasha
Akasha jan 26 '09
Leuk dat hij nu live staat.

Ik ben druk in de weer met van alles en het enige wat nu live staat is een beetje magertjes. Dat komt omdat het meer om de tekst gaat dan om het "design".
Als het mag dan wil ik wel een link plaatsen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '09
Ja hoor, laat maar zien smile
Akasha
Akasha jan 28 '09
Dit is hem: http://kemetisme.schrijfhand.nl/
Ik heb meer aandacht besteedt aan de CSS en de HTML. Qua design stelt het geen drol voor.
Met een beetje mazzel komt de hoofdsite online en die heeft wat meer design-werk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 28 '09
Simpel hoeft niet altijd slecht te zijn smileen in jouw geval vind ik het juist goed. Geen overdreven poespas, maat gewoon strak en duidelijk.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki