Loading...
nl

"Iemand" hield mijn hand vast

maaika
maaika nov 4 '08
Hallo,

Ik wou eens weten wat ik moet doen met mijn verhaal..ik word geregeld wakker dat er iemand over mijn hand aait of mijn bovenrug masseert of speels aan mijn haar trekt. Ik heb één keer een schim gezien, het was het profiel van mijn schoonvader (die niet dood is) in zijn stoffen werkjas. Ik was heel erg bang. Ik begon echt te zweten. ben bang om te gaan slapen. Wie kan me zeggen wat ik moet doen?
Delen:
NiN
NiN nov 5 '08
In elk geval beginnen met niet meer bang te zijn.

Aan de handelingen die deze energie bij je uitvoert te lezen is het geensins iets kwaads.

Maar gegeven blijft dat als jij het niet prettig vindt, dat je dit mag zeggen, in jezelf of hardop.

Succes
maaika
maaika nov 5 '08
Bedankt voor de raad
Afgelopen nacht bang gaan slapen en de hele nacht serieus gezweet..
Als ik dit opnieuw meemaak, moet ik dan zeggen van 'ga naar het licht'? Of wat moet ik zeggen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 5 '08
Je kan ook voordag je gaat slapen eerst in je pyramide van licht gaan liggen. Hoe je die maakt lees je hier:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790
proost
proost nov 5 '08
Omdat je schoonvader nog leeft denk ik dat je hem een vrede moet toewensen, die boven zijn verstand uit gaat als hij je verschijnt. Dan zet je zijn verstand op nul en krijgt je schoonmoeder, als ze nog leeft, mogelijk te horen waar hij mee zit.
maaika
maaika nov 6 '08
Ja, dat van die piramide had ik al eens ergens gelezen en dat probeerde ik wel te doen maar dat vind ik vrij moeilijk.
Ik probeerde me wel voor te stellen in een lichtbundel...
Maar ik blijf proberen.
Voorbije nacht was de schim er weer en iemand die speels aan mijn haar trok en op mijn schouder tikte.
Ik heb gevraagd of hij wou weggaan en gezegd dat ik het niet leuk vind...Ik heb het wel een paar keer moeten herhalen. Daarna voelde ik een 'bevrijding'. Mijn hondje zat ook te schudden met zijn kopje alsof er een vlieg op zijn oor zat...
Sinds enkele dagen gaat de badkamerdeur ook 'zomaar' open...terwijl ik me aan het wassen ben en tanden aan het poetsen ben...eerst dacht ik dat het aan de wind zou liggen of tocht maar het is nog maar sinds enkele dagen terwijl die deur daarvoor gewoon dicht bleef...
Volgens mij is er toch 'iemand' die mij een boodschap wil meegeven. Sinds enkele dagen heb ik ook absoluut geen rugpijn meer terwijl ik al 2 jaar rugpijn had..
Mijn schoonvader heeft een longtransplantatie gehad. Afgelopen tijd zijn er een aantal mensen die hij kent en ook getransplanteerd zijn , gestorven. Hij zit daar heel erg mee..
Ik heb echter geen nauwe band met mijn schoonvader...niet dat we ruzie hebben maar het contact is eerder oppervlakkig ...
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 6 '08
Klinkt alsof je dingen aan het loslaten bent, en ook een plekje aan het geven bent. Ik denk dat je vooral wat meer bewustzijn van je gaves moest hebben, en dat je nu met dit proces bezig bent.
isa 1982
isa 1982 mei 2 '11
ik heb dr afgelopen tijd rare dingen meegemaakt en vraag me af of iemand weet wat het betekent(alleeen als ik bij mijn moeder thuis ben)
De stereo is al een aantal keren aangegaan vanzelf terwijl je het eerst aan moet maken ,nr kiezen op play moet drukken voordat hij afspeelt 4 keer is dat nou gebeurt en net was de raam dicht, goed dicht en opeens ging hij van zelf open...wie kan mij hiermee verder helpen, ben niet bang maar vind het wel heel raar

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki