Loading...
nl

Het weer

jo
jo jan 19 '07
Wat is het weer toch aan het veranderen een super hete zomer, een te warme winter en dan die wind van vorige week en die van gisteren niet te vergeten! jeetje hoe kan het toch is al een paar jaar bezig om te veranderen maar het lijkt de afgelpen 2 jaar sneller te gaan als daarvoor!!??
Hoe zou dat kunnen? ik werd er ook helemaal misselijk van echt misselijk bedoel ik moest echt ff gaan liggen!

Gr Jo
Delen:
Thomas A
Thomas A jan 20 '07
Why?
Ayasha
Ayasha jan 20 '07
kzou me meer zorgen maken om het weer op zich dan om de verandering. Gisteren hebben we gewoon een beetje pech gehad. Niet meer en niet minder..
Acheliah
Acheliah jan 20 '07
Ja dat denk ik ook Kath srorm is altijd wel alleen de winters en de zomers daar aan merk je wel degelijk veranderingen. En dat is iets waar we ons zelf wel zorgen over moeten maken het ijs op de noordpool wat aan het smelten is bijvoorbeeld. Hebben jullie het ook gehoord dat in juli 2007 nederland onder water komt te staan. Is daar bij jullie iets van bekend.

Groetjes Dieneke
Wendy's
Wendy's jan 20 '07
Daar heb ik nog niks over gehoord! :p Ik zit deze zomer waarschijnlijk toch 3maanden in het buitenland :p
Acheliah
Acheliah jan 20 '07
Ik heb het van twee verschillende mensen gehoord het is voorspeld dat net als in 1953 nederland overspoeld wordt door water. In juli 2007 ik weet het ook niet het is niet te hopen dat er net zoiets als in zeeland gebeurd. Nou we horen het wel

Kus Dieneke
Ayasha
Ayasha jan 20 '07
aaah Acheliah; in belgie krijgen we of zo'n warme zomer dat we zonder water gaan zitten, of het syberisch koudklimaat als de warmtestroom nu stil valt (dus in de winter).
Voorspellingen zijn dingen die onbetrouwbaar zijn. We kunnen beter gewoon afwachten en het zelf bekijken.
jo
jo jan 20 '07
oh de helft van het bericht is weer weg zie ik nu!! zal wel weer ergens op geklikt hebben per ongeluk ik had zo veel snoep zitten eten omdat ik het best wel eng vond al die bomen en al die gewonden mensen ik vind het echt heeel erg voor de mensen die overleden zijn door die storm.
Ayasha
Ayasha jan 20 '07
en al die mensen die dingen zijn kwijtgeraakt door die k*tstorm. *zucht eens*
????
???? jan 21 '07
De natuur is ook op zoek naar haar nieuwe evenwicht, net als de mens.
Ik ben er zelf heilig van overtuigd dat ieder mens, als het zijn/haar tijd is, weg wordt genomen uit dit leven. Dus of dit nu door een vallende boom of een ernstige ziekte of zelfs zelfmoord is of gewoon ouderdom, we komen er niet onder uit.

Wat ben jij kwijt geraakt door de storm, Kath?
Ayasha
Ayasha jan 21 '07
Meer dan genoeg sylli. Mijn bericht was niet zozeer op mezelf bedoelt, eerder op mensen dicht bij me die het e.e.a verloren zijn.
Mimi*
Mimi* jan 21 '07
Wij waren bijna het dak verloren :p
????
???? jan 21 '07
Zo'n storm zorgt wel voor "verplicht" loslaten. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ayasha
Ayasha jan 22 '07
jup sylli begrijp het, nu nog hopen dat de verzekering er bij iedereen (ook bij ons) tussen wil komen ;). Anders zitten er een aantal met een kleeeiiinn probleempje :D
LPChip
LPChip jan 22 '07
Ze hebben een dezer dagen sneeuw voorspeld :rolleyes: gaat het dan eindelijk gebeuren?
????
???? jan 22 '07
Telt natte sneeuw die niet blijft liggen ook?
LPChip
LPChip jan 22 '07
Sneeuw is sneeuw, toch? :)
Wendy's
Wendy's jan 22 '07
Ik heb net in de hagel gefietst :p
Acheliah
Acheliah jan 22 '07
ja dat is geen sneeuw toch maar het is idd geen lekker weer buiten

Kus Dieneke
????
???? jan 22 '07
Hier was het vanmiddag een prachtig blauwe lucht alleen een beetje koud en winderig.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420