Loading...
nl

Mopperen

Renco
Renco nov 3 '08
Hey allemaal,

Nu dat we een tropic hadden over boosheid, is er bij mij weer een herinnering naarboven gekomen over een leraar van mij. Dit is ongeveer een jaar geleden gebeurd.

Eerst een stukje voor vetellen.
Op school zit ik samen met een aantal vrienden van mij nog wel eens te kaarten. En deze leraar ziet dt nog wel eens gebeuren dat wij dat aan het doen zijn.
Sinds een tijdje begon hij ons groepje het kaart groepje te noemen, in het begin helemaal niet ergs of zo. Maar na een tijdje begon ik mezelf eraan te storen en te ergen.
Op een avond lag ik in bed kwam alles ineens naar boven, werd een beetje boos en begon inmezelf te mopperen, als hij nog 1 keer ons zo zou noemen zal ik het hem ff goed zeggen dat ik dat niet meer wilden. Dit hoefde ik gelukkig niet meer te vertellen. Er was iets anders gebeurd, deze leraar had een infectie aan zijn longen gekregen door een bacerië op de dag nadat ik in mezelf zat te mopperen.
Hij is de 4 maanden daarna niet meer op school geweest, omdat hij zo ernistig ziek was geweest.

Sinds deze gebeurtenis heb ik nooit meer in mezelf zitten moppen zonder er gelijk tegen mezelf te zeggen, dat deze persoon niet overkomt.

Renco
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki