Loading...
nl

Van alles wat

NiN
NiN nov 1 '08
Origineel bericht van: NiMS

Als iemand besluit weg te gaan dan is het zijn / haar keuze. Misschien moeten we die keuze gewoon respecteren en diegene zonder enig weerwoord laten gaan? Waarom iemand bij je houden die niet meer bij je wilt zijn? Lijkt me toch niet nodig?

Kon het even niet laten hoor... crazy
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Ik snap niet goed wat je bedoeld nin laugh. Wat bedoel je ermee?
Stardust
Stardust nov 1 '08
Origineel bericht van: NiMS
Het lijkt erop dat er een trend is ontstaan van iedereen die hier weggaat en daar ook een topic voor opent om te zeggen dat ze gaan. Daarom dit topic zodat je hierin gewoon even kunt melden dat je gaat en misschien ook nog waarom. Het heeft volgens mij namelijk niet zoveel toegevoegde waarde dat iedereen er een topic over opent, en daar dan ook weer op gaat reageren.

Als iemand besluit weg te gaan dan is het zijn / haar keuze. Misschien moeten we die keuze gewoon respecteren en diegene zonder enig weerwoord laten gaan? Waarom iemand bij je houden die niet meer bij je wilt zijn? Lijkt me toch niet nodig?

Dus bij deze het verzoek om enkel in dit topic nog je afscheid "aan te kondigen".

Je zou je eens kunnen afvragen waarom leden weglopen en er iets uit leren.
Maar blijkbaar interesseert je dat niet.
Verder weiger ik commentaar.
gast
gast nov 1 '08
Beetje jammer dat je de deur dichtgooit Stardust. Dat getuigd niet van volwassenheid.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Goh wat een aanname weer over mij Stardust. Blijkbaar is jouw wereldje de enige wereld die telt en heb je geen idee wat mij wel en niet interesseert.

Voor iemand die aangekondigd heeft weg te zijn, begrijp ik niet waarom je hierop nog reageert. Wil je iets erover kwijt, kun je me altijd PM'en.

Wil je er niets over kwijt, zwijg dan gewoon in plaats van te melden dat je er niets over kwijt wilt. Wat kunnen wij er verder mee doen?
Beschermengel
Beschermengel nov 1 '08

Jammer dat iedereen zomaar weggaat ..en waarvoor? Ik vindt wel dat er een vijandige sfeer rondhangt bij sommmige of voel ik het alleen?
nikskeuh
nikskeuh nov 1 '08
Ik begrijp het gewoonweg niet dat de een na de ander hier vertrekt.
Ik heb het gevoel alsof mensen liever alles ontvluchten dees dagen ipv er iets van op te steken.

Nee beschermengel jij bent zeker niet de enige die dit waarneemt.
gast
gast nov 1 '08
Origineel bericht van: beschermengel

Jammer dat iedereen zomaar weggaat ..en waarvoor? Ik vindt wel dat er een vijandige sfeer rondhangt bij sommmige of voel ik het alleen?

Als je dat voelt bij jezelf kun je ook kijken waarom je het als vijandig ervaart.
Beschermengel
Beschermengel nov 1 '08

Ik voel het niet bij mezelf ...ik voel het op het forum!
gast
gast nov 1 '08
Maar dat is dan toch ook in jezelf! Als je het niet in jezelf had zou je het ook niet als zodanig kunnen interpreteren.
Waarom is iedereen zo bang voor die "negatieve" kant. Die telt echt mee als je heel wilt worden. Van een half kun je nooit een heel maken wink
Beschermengel
Beschermengel nov 1 '08

Ik ben niet bang voor de negatieve kant hoor gast,..ik voel het alleen maar, ppft begin jij nu ook al?
gast
gast nov 1 '08
Maar waarom is het dan dat er altijd mensen weg gaan als het een beetje "negatief" wordt? En waarom blijven ze als er alleen maar "lieve" woordjes gesproken worden?
Is dat omdat ze liever bedekt worden door de mantel der liefde van een ander en liever niet het ware zelf blootleggen?
Is het niet dat we juist op een forum als deze de mogelijkheid kunnen krijgen om bewuster te worden van ons eigen innerlijk en dat gaat niet als die bedekt is door een mantel der liefde.
nikskeuh
nikskeuh nov 1 '08
Mooie woorden, maar zoals je ziet ervaart iedereen het anders in de realiteit.
Helma
Helma nov 1 '08
Ja, Gast, was dat ook niet destijds op Innerned? Het droop daar soms van zoetsappigheid, en als er dan een paar mensen een wat hardere opstelling lieten zien, was het tranen met tuiten. Velen gingen, ook daar.

Waarom moeten we het toch altijd eens zijn? Dat hoeft toch niet? En wat is er mis met niet-begrijpen van de ander? Blijkbaar heb je dan bepaalde inzichten nog niet ontdekt, en kun je juist leren van die ander...

Of ik moet het nou helemaal verkeerd zien.

Maar, Nims begon deze topic enkel voor afscheidnemers...
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Origineel bericht van: beschermengel

Ik voel het niet bij mezelf ...ik voel het op het forum!

Wat ik voel is dat mensen weg gaan om hun eigen verschillende redenen. Dat staat voor mijn gevoel los van het forum. Het is juist dit forum dat hen in staat stelt om dit negatieve gevoel, dat ze zelf ervaren, met jullie te delen. En dat is volgens mij precies wat je voelt. De worsteling, de pijn, de keuzes die zij ervaren en voelen. Ik denk eerder dat je meeleeft, dan dat je het op dit forum beleeft.

Er zijn prachtige onderwerpen, en prachtige mensen hier die nog gewoon hun bijdrage leveren. Het is maar net waar je naar kijkt (en dat is volgens mij wat gast hierboven bedoelt te zeggen).
Beschermengel
Beschermengel nov 1 '08
Ja ik snapte het al Nims ..en daar is toch niks mis mee?

Er is toch ook niks met zoetsappigheid? phoenix ..je hoeft het niet altijd eens te zijn maar de sfeer is wel gezelliger denk ik.

Ik zei alleen maar dat er een vijandige sfeer hangt. crazy
Renco
Renco nov 1 '08
Hey,

Hoe ik 't denk is, dat er van een paar argumenten die zijn gemaakt op antwoorden van andere dat er een ongezellig sfeer hang bij sommige van ons. En hopelijk mag dat niet de pret bederven, ik begon het net hier naar mijn zin te krijgen.

Renco
gast
gast nov 1 '08
BS, zou je mij kunnen laten weten waar en in welke topic's je die "vijandigheid" ervaart want misschien dat ik blind ben maar ik zie ze niet.
Beschermengel
Beschermengel nov 1 '08

Ik voel het, ik zie het niet in een topic... ik voel het gewoon.
gast
gast nov 1 '08
Maar in welke topic's?
Pagina's: 1 2 3 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies