Loading...
nl

vraagje

little-wolf
little-wolf jan 6 '07
ik weet niet in welke hoek deze vraag moet, vandaar dat ik het hier doe.

mijn vriend wil ook wel dat zijn foto gelezen wordt, maar wilt niet dat de foto op het forum komt.
is er iemand die zijn foto wilt lezen per pb?
Delen:
LPChip
LPChip jan 6 '07
Sorry, maar wij lezen geen foto's via pb.

We zijn juist een forum omdat dat publiekelijk is, en het pb systeem is alleen bedoeld voor dingen die je niet openlijk kan zeggen.

Laat hem erover nadenken wat hij liever wil, geen foto lezen, en dat is niet publiekelijk, of toch wel laten lezen en dan openlijk. Zie het maar als een "prijs" dat je moet betalen voor deze dienst. Het enige wat merudi hiermee wil bereiken is meer leden die mogelijk blijven waardoor we groeien.
little-wolf
little-wolf jan 6 '07
ok, tnx voor de uitleg!
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 12 '07
Lp Chip
zit best wel een kern van waarheid in
Als je geholpen wilt worden moet je ook meewerken
Als je bv op deze site bent ingelogt
en je wilt je verhaal kwijt ,dan gaat dat je privee kosten
dus we kiezen ervoor om ons hart hier op te luchten op deze site Ik bedoel deze site is gemaakt voor mensen die letterlijk alles kunnen zeggen wat hun hart begeert.Alleen hier geldt geen geheimhouding van klant of client.
Op deze site bestaat er eigenlijk geen geheimhoudingomdat deze site openbaar is want het is internet.
Ik kan zeggen wat ik wil iedereen kan meelezen
Alleen met mijn foto erbij zal ik niet alles zeggen wat er allemaal in mijn hoofd spookt.
Want het kan tegen mij gebruikt worden.
Ook al zou ik bv agressieve ideeen hebben
Een agressieve idee die ik puur in mijn eigen hoofd hou en niet in praktijk uitbreng is niet verboden.Net als eminem hij zegt alles wat verboden is in zijn muziek
dat is ook niet verboden.

Wat is bedoel te zeggen is dat je niet hoef bang te zijn voor je privee deze site is er om openlijk openbaar met iedereen om te gaan want anders zou deze site niet eens bestaan

eerst dacht ik dat ik verwijdert zou worden of verbannen van deze site omdat ik gewoon een bepaalde denkwijze heb.Sommige mensen zouden denken dat ik een extremist ben wat ik helaaml niet ben.

Dus ikzelf zou denk ik nooit of misschien wel een foto van mezelf plaatsen
Omdat ik hier op deze site mijn verhaal kwijt kan waar ik anders niet kwijt zou raken.

En hier hoop ik mensen tegen te komen die mij beoordelen van mijn woorden en ideeen.dus niet om kleur of ras

ook wil ik mensen tegen komen die net als ik denken.dat kan alleen als mensen vrij en open zijn
Dus op deze site ben ik denk ik wel goed

we moeten allemaal eigenlijk geen geheimen voor elkaar te hebben.of verlegen of schamen

vrede
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '07
Helemaal mee eens brainscan. Op deze site hebben wij respect voor elkaar. En als je dit niet hebt, zullen wij direct ingrijpen en je dit melden. Maar dat had je al gemerkt ;). Het is gewoon belangrijk dat iedereen oprecht en eerlijk is op dit forum. Zodra wij leugens tegenkomen (en ja, dit hebben wij meestal direct door) dan grijpen wij in. Dat is de enige manier om het hier goed te houden :).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki