Loading...
nl

Mannen zijn slechte versierders

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '08
86 % van de single vrouwen vindt dat mannen slechte versierders zijn. Opmerkelijk genoeg geeft 84% van de mannen aan zichzelf een goede versierder te vinden.

Tijn van Ewijk, auteur van “MasterFlirt, hoe versier je elke vrouw“:Dat noemen wij de mannelijke pretentie. Mannen zeggen nogal snel dat ze iets goed kunnen, om maar niet te hoeven toegeven dat ze eigenlijk onzeker zijn. Ze verleiden zelden een vrouw, maar blijven volhouden dat ze snappen hoe het werkt.”

78% van de mannen gaf aan graag beter te willen worden in het versieren van vrouwen, maar 89% hiervan denkt dat je dat toch niet kunt leren en dat je gewoon jezelf moet blijven.

Frank van Marwijk van Lichaamstaal.nl ziet hierin een leuke contradictie: “Je kunt iets leren en toch jezelf blijven. Authenticiteit is geen statisch gebeuren, maar een dynamisch proces. Goed leren verleiden is ook meer dan het aanleren van trucjes. Het is het veranderen van je totale manier van doen en dat integreer je in je persoonlijkheid. Door jouw krachtige en overtuigende uitstraling vergroot je je zelfvertrouwen en dat is merkbaar in alles wat je doet. Je charme en spontaniteit worden een tweede natuur en daarmee hervorm je jezelf tot een authentieke charismatische persoon.”
Delen:
Renco
Renco nov 1 '08
Hey hey

Ik ben zelf een jongen, maar dat had je waarschijnlijk wel al begrepen. Ik ben blij dat je het bij cijfer houd en niet gaat zeggen zoals je title het zegt.

Maar wat is je eigen mening hierover? Ik zelf ben een slechte versierder, dat in iedergeval wel.

Renco
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Mijn mening is dat volgens mij het de vrouwen zijn die de mannen versieren en niet andersom. Volgens mij kan een vrouw veel makkelijker een man strikken dan andersom. En vrouwen zijn heel slim om de man te laten denken dat hij haar versiert heeft terwijl het in werkelijkheid andersom is. Vandaar ook dat 84% van de mannen denkt dat ze het zijn, maar 86% van de vrouwen vindt dat ze het niet zijn. Denk ik.
Helma
Helma nov 1 '08
grin
Renco
Renco nov 1 '08
Hey,

zit wat in jah nims. Al ga ik hier niet over oordelen wie slimmer is, want die discussie zal nooit een einde hebben.

Phoenix, wat loop jij te grijzen??? tongue

Renco
Helma
Helma nov 1 '08
Vanuit de oergedachte moeten de vrouwtjes op zoek naar een mannetje, als ze de soort in stand willen houden. Mannetjes zijn van nature jagers, vanuit een bepaalde onrust. Als dan een vrouwtje ze tot staan roept (zie 'bambi', waarin Stampertje een volledige verstandsverbijstering ondergaat als een vrouwtje hem wenkt), kijken ze ineens goed, en zijn ze gevangen in het web van de aantrekkingskracht. Dat zij dan ook nog de stille wens heeft dat hij zorgt, lief is en verantwoording neemt, is voor het mannetje nog niet zichtbaar.

Lichtelijk melig opgeschreven. Neem deze bijdrage maar niet te serieus.
inneke
inneke nov 1 '08
nu is het mijn beurt: laugh
Renco
Renco nov 1 '08
Hey hey,

Neem het maar niet kwaleik hoor phoenix, ik vind het wel een meelig tropic, dus maak niet uit. D'r zit wel een kern van waarheid in, eiglijk is het vaak het vrouwetje dat toch het laaste woordt heeft, ook als je kijkt naar veel dieren.

En inneke, is er iets?? tongue
nikskeuh
nikskeuh nov 1 '08
't ligt er ook aan welke openingszinnen gebruikt worden.
Gewoon een praatje slaan of jezelf voorstellen is nog altijd beter dan van die afgezaagde openingszinnen (bv. man gooit ijs op de grond en zegt: voila het ijs is gebroken).

Allez jah is mss mijn persoonlijke mening maar ik heb een beter gevoel bij iemand die normaal doet dan iemand die slijmt terwijl die persoon je nog niet eens kent. smile
Renco
Renco nov 1 '08
Hey,

Laastst stond er dus z'n top 5 in de krant met eerste versier zinnen, die van jou stond er dan niet tussen, maar is wel geinig vind ik. Ik zelf zo ze nooit gebruiken.

Maar verder ben ik het met je eens met blijf lekker jezelf, daar heb je zelf en de ander wat aan.

Renco
NiN
NiN nov 2 '08
Ook een to the point uitspraak:

Mijn kleren zullen goed staan op een hoopje naast je bed..:P
nikskeuh
nikskeuh nov 2 '08
Ha ha ja smile

of deze
Ik ben mij telefoonnummer kwijt, mag ik het jouwe?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '08
Of deze:

Hallo ik heet Nims, hoe heet ben jij?
nikskeuh
nikskeuh nov 2 '08
Origineel bericht van: NiMS
Of deze:

Hallo ik heet Nims, hoe heet ben jij?

dies best wel lollig eigenlijk laugh
inneke
inneke nov 2 '08
Haa, vind ik wel een leuke. Ga die eens proberen laugh
Renco
Renco nov 2 '08
Hey,

Benk nu de enige jongen die aan een tropic over jongens gaat, aan het meedoen???

Best grappig eiglijk.

Renco
Helma
Helma nov 2 '08
Renco, Nims is ook een jongen.
Renco
Renco nov 2 '08
Hey

Ok, gelukkig ben dus niet de enige laugh

Renco

Social Services

Delen: