Loading...
nl

Zoek de verschillen

Maris1976
Maris1976 okt 31 '08
Ik voel me niet aangevallen als vrouw zijnde, integendeel. Wat heb je aan een forum als deze als iedereen hetzelfde denkt en schrijft?
Dat zou saai zijn en niet leerzaam.

Hier leer je juist het verschil in mens, gevoel, beleving en manieren om ermee om te gaan, meningen bijschaven.

Zelf ondervind ik in dit forum dat ik niet alles evengoed begrijp, sommige onderwerpen, sommige zinsopbouwen, woorden, het gaat mij boven mijn pet en dan lees ik dat ook niet. Voel me dan namelijk soort van dommig op spiritueel gebied, de meeste van jullie zijn al zooo ver...respect hiervoor.

Liefs Maris
Delen:
liesanne
liesanne okt 31 '08
wat is ver.....
misschien gaat het vooral om dichtbij zijn....
Maris1976
Maris1976 okt 31 '08
Ja dat is dus wat ik bedoel.
Helma
Helma okt 31 '08
'de meeste van jullie zijn al zooo ver'

Maris, dit zegt niet alles hoor. Want hoe ver moet je zijn? Sommige mensen gaan op pad, en ontdekken iets moois, maar er zijn er ook die té ver zijn gegaan, en daardoor het pad zijn afgedwaald.

Dus ver hoeft niet altijd positief te zijn. Blijf maar dichtbij, wat Liesanne al aangaf... dan kom je waarschijnlijk eerder tot de essentie.
Maris1976
Maris1976 okt 31 '08
We gaan ons best doen laugh

Liefs Maris
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '08
Er zijn inderdaad heel erg verschillende mensen hier, maar je merkt wel goed dat wel allemaal dezelfde energie ervaren die hier rondwaart. We nemen de tijd voor elkaar, luisteren naar elkaar en respecteren ook dat iemand zichzelf wil zijn en nog belangrijker we veroordelen niet.

Dat is hoe volgens mij de nieuwe wereld zou moeten functioneren. We zijn verschillend en toch gelijk smile.
inneke
inneke nov 1 '08
Absoluut,zoek het niet in mooie woorden en beloften van een Nieuwe wereld. Blijf maar lekker dicht bij jezelf, ervaar jezelf in contact met anderen. Dat brengt je 'verder' dan alle filosofische ideeën. Je eigen weg, daar gaat het om.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki