Hallo piepken,
Ik wil graag je foto lezen. Ik ben er maar even vanuit gegaan dat jij de linker persoon bent
. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt.
Ik zie een rustig persoon aan de buitenkant die geneigd is om dingen wat in te slikken en niet te uitten terwijl je je er wel aan stoort.
Je bent een vrij gesloten persoon die helemaal niet in zich laat kijken. Je vind het moeilijk om te praten en helemaal als het over jezelf gaat.
Je hebt wel een goede balans in je leven gevonden tussen je spiritualiteit en het aardse. Je weet wanneer je dit kunt uitten en ook wanneer je beter niets kunt zeggen. Waarschijnlijk had je vroeger toen je jong was, wel meer gaves en heb je die wat meer afgesloten tijdens je leven. Er is dus nog voldoende ruimte om te groeien!
Je bent begaan met anderen en kan al snel om iemand geven, ook al ken je diegene helemaal niet zo goed. Je bent ook vrij emotioneel en kan makkelijk geraakt worden door dingen. Toch houdt je het wel binnen als je door iets geraakt wordt.
Je hebt wel een droge vorm van humor en mensen vinden jou best wel vaak grappig. Het zal iets te maken hebben me je ondeugendheid. Zolang het maar onschuldig blijft.
Je bent wel een doorzetter die niet snel opgeeft. Je weet wat dat betreft goed wat aanpakken is en hebt geen moeite om even door te duwen. Dit soms ook ten nadele van anderen die dat niet zo gewend zijn
.
Ik ben eigenlijk benieuwd waarom je een lezing wilde doen, want ik zie niet goed wat jij nog over jezelf zou willen weten
. Of is het soms bevestiging die je zoekt?
Helaas krijg ik niet meer info, dus dit was het dan. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt. Groetjes Julien.