Loading...
nl

Wintersport

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
Hey mensen,

Ik ben over een paar minuutjes op weg naar Alpes D'Huez om lekker te gaan snowboarden. Ik wens jullie veel plezier en ik spreek jullie weer over een weekje! Verzoekjes kunnen nog steeds bij de moderators LPChip en Wendy's worden gedaan, die zullen het forum netjes bewaken. Ook kunnen zij de boel weer aan de praat krijgen mocht er iets misgaan (wat ik niet verwacht haha).

P.s. houden jullie het wel netjes? ;).
Delen:
LPChip
LPChip jan 5 '07
Om het met andere woorden vorm te geven, wij hebben zijn prive telefoonnummer en ook al wil hij niet gestoord worden, dan doen we dat toch. Mwhahah :)

Maareh, fijne vakantie, en doe geen gekke dingen he! We willen je wel weer graag terug zien. :)
Mimi*
Mimi* jan 6 '07
Veel plezier met snowboarden Dat is iets waar ik helemaal zin in heb!
mause
mause jan 7 '07
veel plezier.
Mirreke
Mirreke jan 8 '07
Veel plezier in de sneeuw!
jo
jo jan 9 '07
veel plezier!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Bedankt mensen. Ik ben weer terug hoor :). Helaas maar 2 dagen echt sneeuw gehad. De rest van de dagen heb ik op ijsplaten leren boarden. Goed voor je techniek, maar met boarden heeft het nog wijnig meer te maken. Ik kan het nu wel :). Gelukkig waren we met 16 man, en was het erg gezellig. Ik heb me dus ook reuze vermaakt. Nu weer alles bijlezen op het forum, maar ik heb geloof ik het meeste alweer gelezen :).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki