Loading...
nl

afscheid

inneke
inneke okt 26 '08
Dag lieve mensen,

Ik neem afscheid van het forum. Ik ben hier meer dan een jaar heel aanwezig geweest en de interacties met jullie hebben me veel gebracht!! Ik heb al eens gevloekt over de tijd die ik hier spendeerde, zo voor de computer...Het heeft zo moeten zijn, het was goed. Nu voel ik dat de cirkel rond is en ben ik klaar om te vertrekken. Ik ga het missen, maar het voelt ook als een bevrijding.
Het is niet m'n bedoeling hier morgen terug te staan, maar zeg nooit nooit grin
Moest iemand nog zin hebben in contact. Mijn emailadres (is ook m'n msn-adres) staat in m'n profiel wink

Bedankt voor alles en het gaat jullie goed!!
Liefs,
Inneke
Delen:
Lena
Lena okt 26 '08
ergens hoop ik stiekem dat je je bedenkt,
je kijk op, en je wat je hier hebt laten zien
ben blij dat ik je gelezen heb hier.
maar mocht dit niet zo zijn wens je al het goede toe. smile
admin
admin okt 26 '08
Dat speelde al langer hé Inneke.
Goed dat je er voor jezelf uit bent!

Het was goed en het is goed smile

Ik ben in ieder geval blij dat ik je een beetje heb mogen leren kennen, het ga je goed meisje!
Stardust
Stardust okt 26 '08
Inneke

Wens je alle goeds toe.

Jammer dat je vertrekt.

Vaya con Dios.

Liefs,
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 27 '08
Hey Inneke,

Ik vind het jammer dat je gaat, maar begrijp dat je dat doet. Weet dat je altijd weer welkom bent en je nieuwe ontdekkingen in de wereld kunt komen delen laugh.

Het ga je goed en ben blij je te hebben leren kennen.
Helma
Helma okt 27 '08
Inneke,

dank voor al je vruchtbare bijdragen hier. Je bent heel bijzonder.

veel liefs, van Helma.
Anne
Anne okt 27 '08
Inneke,

Jammer dat je weg gaat. Maar als het voor jou goed voelt om te doen dan moet je dat doen smile
Zal je missen.

Liefs aNNe
NiN
NiN okt 27 '08
Ah nee he Inneke, niet jij ook al *snik*

Ik wens je veel geluk,wijsheid en liefde op je verdere levenspad

*blaast handkussie*
Thomas A
Thomas A okt 28 '08
Goh Inneke

bedankt voor je hartewijsheid het afgelopen jaar............

Door wat ga je eigenlijk???
liesanne
liesanne okt 28 '08
we gaan
we gaan verder
het afscheid tussen ons in

willem hussem

Lieve Inneke

Ik zal je missen hier.....

cry

Ik vind het echt heel jammer dat je weggaat, maar ik snap het ook wel weer, herken wat je schrijft.....

heel veel goeds en liefs.....
Liesanne.

inneke
inneke okt 31 '08
Nou, ik met m'n grote mond...merk dat het definitieve weggaan toch niet voor nu is. Het kost me veeel wilskracht. Ik heb beslist lekker terug mee te doen en gewoon afstand te nemen wanneer ik daar zin in heb, zonder vaarwel en zonder verantwoording smile

Jullie lieve berichtjes zijn goed ontvangen laugh. Dankjewel! Het maakt me wel opnieuw bewust van de veiligheid die we (of sommigen) hier zoeken bij mekaar en wat er gebeurt als iemand z'n vleugels uitslaat en dit nest wil verlaten. 'Waarom?' is een veelgestelde vraag. Denk dat Hiddenwings er een mooi antwoord op geformuleerd heeft... We zijn allemaal vrije mensen en ervaringen doen we op in het leven. Een forum als deze is vooral een plek om daarover van gedachten te wisselen. We komen misschien tot inzichten, voelen ons gesteund of geholpen. Maar het blijft, wat mij betreft (!) nogal mentaal omdat er geen fysieke communicatie is. Ikzelf heb vooral behoefte om te genieten van het contact met mensen face to face. En er zijn hier mensen die ik met graagte zou willen ontmoeten!
Soit, ik doe het op mijn manier wink
Helma
Helma okt 31 '08
Welkom terug, Inneke! Inderdaad, terug, zonder daar verantwoording over te hoeven afleggen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '08
Welkom terug! En misschien toch maar weer de merudi meeting uit de mottenballen halen? De vorige keer was er te weinig animo, maar wie weet nu wel? smile.
JulienMoorrees
p.s. soms is afstand nemen ook een goede indicator van of je het echt gaat missen. En dan toegeven dat je het mist, is ook net zo sterk smile.
Helma
Helma okt 31 '08
Ja. Is dat niet met alles zo, Nims?
inneke
inneke okt 31 '08
Goh, het is wat je verstaat onder afstand smileIk kwam nog wel eens meelezen. Dat is natuurlijk belachelijk en frustrerend want ik 'mocht' niet reageren. En hoe meer iets niet 'mag', hoe aanlokkelijker het wordt he. Was nog geen week weg laughAls ik nog eens de grote verdwijntruc wil uithalen, dan zal het een stille aftocht zijn.

Wat een 'meeting' betreft: ligt eraan waar en wanneer. Ik heb niet per se behoefte aan een officiële Merudi-bijeenkomst.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: HiddenWings
Ja. Is dat niet met alles zo, Nims?

Zie mijn topic uitzoomen wink.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies