Loading...
nl

Voor Thomas

admin
admin okt 26 '08

Delen:
Thomas A
Thomas A okt 26 '08
jij bent helderziende en hebt een sterk verbond met het kosmische Karin. Eigenlijk wist ik dat ook al..............

Ook omdat ik mij bedacht dat ik vanochtend nog 'sound of nature' "Howling Wolves" draaide, toen ik deze track tegenkwam in mijn kazaa bestand.

Bhairav, zo heette mijn duitse herder. En toen ik muziek downloade, dit stukje tegenkwam tijdens een zoektocht naar Faithless en afspeelde begon zij te huilen voor het eerst. Ik had haar bij me als pup. Ze had dit niet eerder gehoord. Ik heb met haar 'meegehuild' en dat was een zeer aparte belevenis om met een dier zo close te zijn. Later heb ik dit regelmatig met haar her-haald en zonder tracks...........

Ze was groter dan een gemiddeld duits herder mannetje. Ook absoluut veel slimmer!

Maar eigenlijk vertel ik je over de eerste regel te weinig. Mijn wereld staat wel even helemaal op zijn kop..........!!!

admin
admin okt 26 '08
tongueLeuk!

Ik had vanmorgen ook een filmpje met huilende wolven aangezet om te kijken hoe mijn poezels zouden reageren....
Ha ha, geen enkele reactie, hooguit hier en daar een gespitst oortje maar de oogjes bleven dicht.

Wat een mooie ervaring! Samen met je hond huilen..
Dat voel je volgens mij helemaal in je ziel..mooi!
Thomas A
Thomas A okt 26 '08
Ja dat voel je daar! Wat een heks ben je toch dat je je katten gaat testen op wolfproof zijn!!!
admin
admin okt 26 '08
Gniffel....
gast
gast okt 26 '08
Prachtig filmpje Karin. Ik ben gek op wolven, prachtige intelligente dieren.
Thomas A
Thomas A okt 26 '08
Quote gast; 'prachtig intelligent".

zou jij ook wel wilen zijn he gast!
gast
gast okt 26 '08
Of herken je in anderen wat in jezelf is wink
Thomas A
Thomas A okt 26 '08
Tuurlijk Sylvia, anders had ik het ook niet durven schrijven en uiteraard ook niet bedacht..............
admin
admin okt 26 '08
Quote:
Ja dat voel je daar! Wat een heks ben je toch dat je je katten gaat testen op wolfproof zijn!!!

Lol, op tijgergebrul reageren ze wel, heb ik ook uitgeprobeerd.
Ha ha je had die oogjes moeten zien, lololol.
"waar zit die grote neef van ons..."slik"..

Nou vraag ik me wel af waarom ze wel op het gebrul van de tijger reageren maar niet op de wolf.
Wellicht omdat de tijger brulde omdat hij woest was, ik geloof niet dat wolven huilen als ze boos zijn maar om andere redenen.
Het klinkt in ieder geval niet boos, laat ik het zo zeggen, van tijgergebrul gaan zelfs mijn nekharen overeind staan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki