Loading...
nl

Fijne feestdagen! - Wat zijn jullie voornemens?

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 24 '06
Hoi Allemaal,

Ik wil iedereen langs deze weg hele fijne kerstdagen en een gezond, spiritueel en gelukkig 2007 toewensen!
Delen:
LPChip
LPChip dec 24 '06
Ik sluit mij daarbij aan. :)
Wendy's
Wendy's dec 24 '06
hetzelfde voor iedereen
Tamara26
Tamara26 dec 24 '06
ik ook!
Mirreke
Mirreke dec 24 '06
Dito!
Mimi*
Mimi* dec 24 '06
Me to!
Charlie
Charlie dec 24 '06
Yes, Idem.
Thomas A
Thomas A dec 24 '06
Superfijne dagen wens ik iedereen.........

Thomas
mause
mause dec 24 '06
hele fijne feestdagen ook van deze kant.
hestia
hestia dec 26 '06
mischien wat laat :o
maar allemaal een hele fijne dagen toegewenst :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 26 '06
Het is nooit te laat om iemand goede dingen te wensen :). Misschien leuk om eens te vragen:

Wat zijn jullie voornemens voor 2007?
mause
mause dec 27 '06
ik heb eigenlijk niet echt concrete voornemens. ik hoop alleen dat ik volgend jaar weer wat beter in mijn vel zit en dat het lichaamlijk weer wat beter gaat. zodat ik weer wat meer dingen kan ondernemen. en dan bedoel ik wat vaker de deur uit enz. vrienden bezoeken, maar ook spelen met mijn dochtertje of eind wandelen met haar. dit is nu allemaal niet goed mogelijk, wat ik wel rot vind. maar goed het is nu ff niet anders.
Tamara26
Tamara26 dec 27 '06
Ja, dat begrijp ik Mause!
Ik heb het geluk dat als ik slaap als mijn zoontje slaapt, verder geen beperkingen heb.
Dan kan ik t net volhouden...
Ik heb andere vooremens, maar kan ze hier nie neerzetten, want ik denk dat het een gevoelig onderwerp is op dit forum.

Liefs,
Debiorah
Debiorah dec 27 '06
Ooops ook n beetje laat! :s
Toch voor iedereen veel geluk liefde en warmte voor het nieuwe jaar!
En goede voornemens heb ik het hele jaar door niet speciaal voor de jaarwisseling.
Ik wil gewoon een fijn leven hebben en me inzetten om andere mensen daarmee te helpen.
mause
mause dec 27 '06
hoi tamara,

ik doe het ook hoor, als mijn dochtertje slaapt dan rust ik ook, maar ook dan nog is het erg zwaar. hoop dat het volgend jaar gewoon allemaal wat beter gaat. en waarom zou je je voornemens hier niet neer kunnen zetten?
Tamara26
Tamara26 dec 27 '06
Omdat het denk ik een gevoelig onderwerp betreft.
En ik wil niemand kwetsen of overstuur maken. Het is ethisch een erg gevoelig onderwerp.

Ookal kon ik er niks aan doen......
't moet gebeuren...
jo
jo dec 28 '06
iedereen fijne dagen en een super goed nieuwjaar! Dat alle dagen goed mogen zijn...
mause
mause dec 28 '06
hoi tamara,

ik denk dat je zelf wel weet wat het beste is. dus als jij denkt dat het niet kan dan is het goed. misschien over een tijdje wel. ik kan alleen voor mezelf praten en ik denk dat ik over heel veel dingen vrij denk. en dat ik vaak de beweegredenen van mensen wil weten, waardoor het makkelijker te begrijpen is.

ik hoop dat je er ooit over kunt en durft te praten.

en mocht je het toch kwijt willen, dan hoop ik dat je me weet te vinden.
liefs maureen.
Debiorah
Debiorah dec 28 '06
Je maakt mensen zo wel nieuwsgierig Tamara, maar zoals mause al zei het is jouwn keus om het bespreekbaar te maken. Ik heb er wel een gevoel bij en ik denk dat jij idd zelf het beste weet welke stappen je moet ondernemen. En het is misschien al moeilijk genoeg zonder dat je oordelende meningen te horen krijgt. Ik wens je in ieder geval veel kracht voor het komende jaar!
Tamara26
Tamara26 dec 28 '06
Wat voor een gevoel heb je er dan bij Deboriah?
Ik denk dat ik het in de ruimte ga gooien in een nieuw topic... Dan maar meteen goed. Zou trouwens niet weten waar ik t topic zou moeten openen, maar ik kijk wel even. Hoop op jullie steun en begrip.
Liefs,
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske