wel ik zal eens proberen de foto te lezen, om te kijken of ik juist zit. Ik ben er nog niet lang mee bezig dus kan nog niet echt veel details geven of dergelijk maar enkel de basis.. Alle ja ik weet ook neit hoe het werkt lol
ok hier de reading zoals jullie dat zeggen :-)
ik zie een vrouw die veel verdriet heeft door enkele ervaringen. iemand die graag lacht maar het op moeilijk heeft om spontaan te kunnen lachen.Ook zie ik iemand warm en een zeer emotioneel persoon.
Langs de andere kant voel ik iets gelukkig, er is op dit moment iets in je leven wat je zeer gelukkig maakt.
Ook krijg ik het woordje familie te horen waarbij ik een beetje emotioneel wordt.
Het lijkt ook alsof ik iets ruik, maar kan het niet plaatsen, kan de geur ook niet herkennen..
Ik zie ook een bril op je gezicht? Kan dat?
tis eigenlijk allemaal een beetje verwarrend.. Wordt vrij emotioneel als ik naar de foto blijf kijken...
Zoals gezegd ik ben hier nog niet lang mee bezig en weet zelf niet goed ik het juist moet verwoorden naar de mensen toe. Dus als iemand graag deze foto eens wil bekijken en zijn mening geeft, dan kan ik die eens vergelijken met die van mij.
alvast bedankt
en veel succes Marinet :-)