Loading...
nl

kunnen geesten je iets aandoen?

Begrip
Begrip okt 17 '08
Ik ben een meisje van 16. En heb een tidje geleden een geest gezien. Ik was er heel erg bang van en stond helemaal te beven. Het was een oude vrouw met zwarte ogen en een wit gezicht en grijs krullend lang haar. Ze was precies boos op mij. Ben er echt bang van en elka avond als ik ga slapen zie ik steeds gele vlekken verschijnen, wat is dit? Precies gele bollen en vierkanten op allerlei muren rondom mij. Kan iemand mij helpen?
Delen:
NiN
NiN okt 17 '08
Haai Ilse,

In principe kunnen geesten je geen kwaad doen maar ze kunnen ze zich wel voeden(sterker) maken met/door jouw angst.
Hoe moeilijk ook, probeer niet bang te zijn voor deze verschijningen.

Zet jezelf dan ook altijd in het licht. Dit kun je doen door jezelf in een koepel van wit licht te plaatsen als visualisatie. Kun je niet visualiseren dan is het uitspreken hiervan vaak ook voldoende.
Je kunt ook je gids vragen om bescherming, deze doet dit van nature al maar je zult merken dat als je het vraagt en er vertrouwen in hebt dat je je krachtiger voelt.

Wat die vierkanten zijn, geen idee.
Vertrouw erop dat JIJ de baas bent en zeg dat ze weg moeten gaan, desnoods hardop!

Heb je die vrouw nog vaker gezien of is het bij die ene keer gebleven?
admin
admin okt 17 '08
Goed advies Nin!
Bidden kan ook helpen Ilse, en dat gaat prima in je eigen woorden.
Je mag verschijningen ook wegsturen, zeg gewoon dat je met rust gelaten wil worden.
Bij die gekke figuren en kleuren voel ik een beetje angst om weer iets te zien, je bent zo bang om die dame weer te zien dat de angst andere dingen naar boven haalt.
Je hoeft niet bang te zijn, maar sluit je wel af zoals Nin zegt.
Wat je ook kan doen, visualiseer jezelf in een gat in de grond, zet boven dat gat een grote zon en laat die op je schijnen.
Dan ben je ook gelijk goed in contact met de aarde waardoor je beter met beide beentjes op de grond blijft.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 18 '08
Je kan jezelf ook beschermen door een pyramide van licht te maken. Hoe je dat doet kun je hier vinden:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790
proost
proost okt 18 '08
Als zo'n geest door de muur van de piramide heen kan kijken en er vlekken op de muur van je slaapkamer komen betekent dat zo'n spook een enge heks is om je overal bang mee te maken.
Stop een nachtlichtje in het stopcontact van je slaapkamer, zoals die voor kinderkamers te koop zijn.
Bidden helpt. "Here houdt ook deze nacht over mij getrouw de wacht," is een kindergebed voor de nacht voor als ze bang voor spoken zijn.
Doe een 'schietgebedje' als de nood je overvalt en verzin van tevoren daar geen moeilijke woorden of formules voor, want op zo'n moment krijg je vanuit je zelf de woorden wel om geesten te weerstaan en weg te jagen.
nikskeuh
nikskeuh okt 18 '08
Hey Ilse,

heb vroeger ook wel eens last gehad van nachtelijk bezoek, eng is het, kgeloof je helemaal.
Je kan altijd om geestelijk bescherming vragen of eens gewoon hardop vragen of ze weg zouden willen gaan.
Dit hielp bij soms niet en dan kan het weleens erger worden.
Het beste middel is je angsten opzij zetten en gewoon ff rechtop zitten in je bed en echt 'durven' rondom je te kijken, dit is jouw kamer en jouw leven zij horen je niet lastig te vallen zo hoort het! Als je geen angst hebt of laat zien dan nemen ze het hazenpad. Bij mij heeft het in ieder geval erg geholpen wink

Als ik nu af en toe nog wel eens last heb beeld ik mij in het midden van mijn kamer een reuze-zon voor (goud-geel-wit) die zen stralen diep laat doordringen op mijn kamer en ver erbuiten, zo sterk beeld ik dit mij in dat ik er bijna zelf door verblindt wordt. Na deze voel ik mij ook altijd heel sterk, verder kan je nog voor nachtelijke bewakers vragen (je gidsen, beschermengel, hogere zelf, of misschien een familielid dat al een tijd overleden is).

Hoop dat je wat aan hebt en veel sterkte!
Thomas A
Thomas A okt 18 '08
Geesten kunnen je niets aandoen in het besef (bewustzijn) dat je altijd sterker bent. De kwetsbaarheid (aanraakbaarheid) zit 'm in de angst voor geesten. De angst ervoor maakt je kwestbaar en aanraakbaar............
Thomas A
Thomas A okt 18 '08
Ja Nikskeuh, die methode werkt ook. Leuk zoals die visualisties hun werk doen. En dan te bedenken dat het een eigen beeldvorming is, ontsproten uit de eigen kracht en liefde. Liefde als tegenhanger van Angst...........

Er bestaan ook maar 2 vertrekpunten in dit leven en dat zijn liefde en angst!
admin
admin okt 18 '08
Jahaa Proost heksen zijn erg eng, lol
Thomas A
Thomas A okt 18 '08
Och ik vind je echt niet eng hoor Karin!!!!
Begrip
Begrip okt 18 '08
Bedankt voor al jullie adviezen ik zal ze zeker eens uitproberen x het is gelukkig maar bij die ene keer gebleven, maar ben sindsdien wel ziek geworden heb steeds druk achter mijn oor, en ben echt uitgeput, het is precies alsof ik nooit zal genezen, ik weet echt niet wat het is, al verschillende malen bij de dokter geweest, het komt volgens hem door een verkeerd hoofdkussen en een slechte matras nuja heb ik dan maar een nieuwe gekocht en daar licht het idd niet aan, moet nu maandag naar de kinesist maar heb het grote voorgevoel dat het niets zal uithalen, ben namelijk ook al in een behandeling bij een osteopaat en mijn nekpijn blijft maar, wordt een beetje radeloos en ben het echt beu, kan iemand me helpen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 18 '08
Dat klinkt alsof je een auralifter hebt meegenomen. Probeer de pyramide van licht uit, en stuur de entiteit die bij je zit, gewoon weg. Leg haar uit dat ze verder mag gaan, en dat het licht een betere plaats voor haar is.
nikskeuh
nikskeuh okt 18 '08
Kan misschien ook liggen aan je bewustwording,
je lichaam en geest passen zich ook steeds meer stapje voor stapje aan de nieuwe tijd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 18 '08
Bewustwording maakt je normaal gesproken niet ziek en voel je je juist beter door. Ook maakt ze zich zorgen en dat is ook vaak een teken dat er inderdaad iets niet goed is.
Helma
Helma okt 18 '08
zorgen maken is vanuit angst en die laatste is een slechte raadgever. Je zorgen maken is ook iets niet uit handen kunnen/willen/durven geven..............

Thomas
admin
admin okt 18 '08
Bewustwording en de verandering van de energien maken je niet ziek, maar je kunt er wel last van hebben op lichamelijk gebied.
De energie stromen gaan steeds beter door je lichaam heen en alle ongerechtigheid die ze van binnen tegenkomen ga je voelen ten teken dat je daar nog iets hebt uit te werken.
Maar dat is mijn ervaring, mijn waarheid dus.

Een kinesioloog kan je hier wel degelijk bij helpen, mits de juiste vragen gesteld worden, maar die zouden eigenlijk wel naar boven moeten komen automatisch.
Met kinesiologie geef je antwoord vanuit je onbewuste, ik heb er persoonlijk hele goede ervaringen mee.
nikskeuh
nikskeuh okt 18 '08
Ziek zijn, last hebben op lichamelijk gebied... het zijn twee dingen waar je last van ondervindt.

Ik heb vaak last van mijn keel sinds vorig jaar (terwijl ik vroeger nooit maar dan echt nooit ziek werd aan mijn keel), dokter zei dat het waarschijnlijk een allergie was maar wist het niet zeker.
Ik ben regelmatig op telkens andere tijdstippen ziek geweest (pufferke gehad, vieze dikke slikpillen, siroop.. noem maar op).

Maar ik laat die rommel nu voor wat het is want die 'last' die ik ondervind aan men keel is eigenlijk een verschuiving van het middelpunt van de chakra's, naarmate de tijd vordert krijgen we meerdere chakra's en dus het middenpunt verschuift ook. Dat is dus de last die ik ondervind.

En zo zijn er nog zo van die kwaaltjes, kan dus met de nieuwe tijd en de "nieuwe" mens te maken hebben.
Dit moet niet persee als waarheid aanschouwt worden maar gewoon een aanreiking, doe ermee wat je wilt.

groetjes
Thomas A
Thomas A okt 18 '08
Ach Nikskeuh en het wordt ook tijd dat je gehoord wordt en ziet waardoor anderen dat eerder dat niet konden..........
NiN
NiN okt 18 '08
Ik heb toch echt ergens gelezen dat de verandering in je dna voor de nieuwe tijd vaak wel gepaard gaat met *pijn*klachten, vaakal in rug en nek...
Thomas A
Thomas A okt 18 '08
en andersom...........
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki