Loading...
nl

The Celestine Prophecy

Heaven
Heaven dec 17 '06
The Celestine Prophecy,oftewel de celestijnse belofte is een film die ik gisteren heb gezien en zo een mooi verhaal vondt.. wie heeft deze film ook toevallig gezien, en wat vondt jij ervan? erg benieuwd naamelijk...

Of heeft er iemand toevallig het boek ook gelezen?

-----------------------------------------
Het verhaal van de film
-----------------------------------------
Midden in een persoonlijkheidscrisis beland, staat John Woodson voor een dramatische en ingrijpende ervaring in zijn leven. Door een geheimzinnige samenloop van omstandigheden neemt hij deel aan een missie in Peru die tot doel heeft de oude profetische geschriften, bekend onder de naam De Celestijnse Beloften, terug te vinden. De geschriften en zijn negen hoofdpunten ('Inzichten') voorspellen het ontstaan van een nieuwe beschaving op aarde die volledig is gebaseerd op spirituële waarden. Aanvankelijk onwillig, sceptisch en onzeker ontdekt John echter bij iedere stap die hij neemt en iedere persoon die hij ontmoet, een nieuw 'Inzicht', totdat hij al de negen 'Inzichten' heeft ontdekt. Binnen dit proces van spirituële bewustwording vindt hij uiteindelijk zijn bestemming en slaagt hij er in de betekenis te doorgronden van datgene wat hij nog niet doorzag toen hij aan het avontuur begon.
--------------------------------------------
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '06
Deze film heb ik niet gezien, maar klinkt heel goed. Ik zal eens kijken of ik hem kan downloa.. uh, vinden.
Mirreke
Mirreke dec 17 '06
Ik heb het boek gelezen !!! Super !!
Ben erg onder de indruk van dit boek, ik heb er volgens mij deel 2 ook van gelezen...

De film heb ik nog niet gezien. :rolleyes: :D
Mirreke
Mirreke dec 17 '06
Ik heb de film gehuurd! Ben erg benieuwd. Ik ga m morgen kijken.
Heaven
Heaven dec 17 '06
Ow Super Mirreke ben benieuwd wat je ervan vindt!!! :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '06
Ik heb de DVD-rip gevonden, dus die ga ik binnenkort eens kijken :). Bedankt voor de Tip thomas. Ik zal wel laten weten wat ik ervan vindt.
Mirreke
Mirreke dec 18 '06
Ik heb de film gezien!
Erg mooie film. Alleen het boek was veeeeeel mooier. Details waren in de film niet zo uitgebeeldt als in het boek en natuurlijk is een boek altijd veel uitgebreider. Maar ik had ietsje meer verwacht van de film. Net als de Da Vinci Code bijvoorbeeld. Die is echt goed verfilmd nav het boek.
Maar het is wel een film om gezien te hebben!
Heaven
Heaven dec 18 '06
Dat vondt ik nou ook Mirreke, daarom raade ik hem ook aan.. vondt hem zelf ook erg mooi.. :)
????
???? dec 18 '06
Ik heb hem besteld. Nog even afwachten dus, maar ben heel benieuwd hoe die is. Ik heb het boek maar half gelezen en ben van plan hier ook nog even mee door te gaan.
Serenity
Serenity jul 23 '11
Hoi hoi ik heb hem nét gekeken, en ik vond hem erg mooi en voor mezelf veel onthullend en baanbrekend qua linken die ik nu eindelijk snap..
Maar is dit nou op waarheid/filosofie/geruchten/oude verhalen/mythes/sagen/profetie gebaseerd?

Ik heb wel even gegoogeld en vond deze site met een behoorlijke aanbod van diverse stromingen; www.stelling.nl/simpos-> celestijnse_belofte.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki