Loading...
nl

Beelden zien en dingen weten.

Anne
Anne okt 15 '08
Me vriend vertelde gister over een vriend die is doodgegaan ongeveer 10 jaar geleden.
Ineens zag ik in me gedachten een jongen voor me. Ik omschreef hem naar me vriend toe donkerbruin haar haar tot aan zijn oren, styl haar, blauwe ogen, licht getint, leren jas aan met emblaimen erop, spijkerbroek aan nikes.
Hij zei dat het klopte dat zijn vriend er zo uitzag en zich zo kleden.
Ik omschreef zijn karakter en dat klopte ook allemaal heel erg goed.En de relatie tussen mijn vriend en hem.
Toen kwamen we aan bij hoe die is doodgegaan. Hij is vermoord. Ik zag alles gebeuren wat er die avond/nacht afspeelde op station Haarlem perron 2. Donker was het, er was niemand op perron, station, zwak licht, geschreeuw, paniek, angst heerste er.
Het klopte dat het op perron 2 gebeurde. Ik zag meerdere jongens die achter die vriend aan zaten om hem te slaan en daarna te vermoorden. De hoofdader zag ik het best. Zwart krulletjes haar getint, gouden kettingen, armbanden, zwarte leren jas, leger pet op leger groen, zijn ogen door en door zwart, scooters waar ze mee aan kwamen.
Op een gegeven moment bleven er 2 jongens over. De ene jongen hield die vriend vast van achter en lag half op de grond, de hoofdader stak met een mes meerdere malen in de buik en bij het hart van de vriend.
Er werden dingen geschreeuwt als'' Dit heb jij verdient, dit is je verdiende loon'' dit klopte ook wat is gegzed zei mijn vriend
Ik zag zijn trui donkerblauw met wit, dit klopte zei mijn vriend was zijn lievelingstrui, zijn jas was open en zag de gaten in de trui en het bloed.
Dit zag ik gebeuren vlakbij de trap, wat ook klopte.
De daders liepen hierna weg. Me vriend nam zijn vriend in de armen en zat achter hem ik zag de tranen van mijn vriend uit zijn ogen komen en langs zijn wangen gaan, het gezicht van de vriend zag ik moeilijk omdat er bloed was veel bloed.
Uiteindelijk stierf hij.

Ik voelde mezelf trillen, en het leek net of dat ik dit alles zo meemaakte maar niet echt mezelf was, ik kon wel blijven praten over wat er gebeurde wat ik voor me zag in beelden en voelden en wist.

Ik denk dat het een boodschap is van die vriend naar mijn vriend toe om hem te vertellen dat mijn vriend hem moet loslaten omdat hij nog steeds elke dag aan hem denkt.
Ik kreeg ook sterk het gevoel dat die vriend dat niet wil dat hij verder wil gaan maar mijn vriend houd hem tegen door elke keer over hem te denken en alels boven te halen.

Ik heb zoiets nog niet meegemaakt als dit. Het was heel erg heftig.

Liefs aNNe
Delen:
Anne
Anne okt 15 '08
Iemand zoiets meegemaakt? Of iemand die dit ook kan smile
Maris1976
Maris1976 okt 15 '08
Ik vind het nog steeds helemaal goed van je dat het is gebeurd, maar dat heb ik je gister al verteld.
Ben ook erg benieuwd of er nog mensen zijn hier die deze gave ook hebben.
Liefs Maris
proost
proost okt 15 '08
Of het een 'kunnen' is wat je overkomen is of een 'gave,' die je toebedeeld hebt gekregen i.v.m. je vriend weet ik niet, maar het is wel bijzonder, station Haarlem kennende en dan op die plek.
Wat betreft je uitleg van 'loslaten' denk ik dat je daar intuïtief goed mee zit naar je vriend toe.
NiN
NiN okt 15 '08
Bizar zeg!!
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 15 '08
Hoi Anne, ja ik herken dit, ben ook eens naar de plek toe gereden en daar zag ik de vrouw opnieuw en ze wees me de weg die zij gelopen had.

Ik denk dat het goed is dat je deze ervaring serieus genomen hebt en dat je er met je vriend over hebt gepraat. Hierdoor kun je hem helpen zich te uiten en het uiteindelijk los te laten waardoor zijn vriend ook verder kan, ik denk dat dat precies de bedoeling is.

Maar niet alleen voor hen, ook jij hebt iets aan deze ervaring die op wonderlijke wijze altijd op het juiste moment komen. Door te delen leer je dat je werkelijk dingen ziet die kloppen en kun je er steeds ´gemakkelijker´ mee om gaan en komt het minder bij jezelf binnen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 16 '08
Heel goed dat jij het gedeeld hebt en inderdaad ik denk ook dat het bedoeld is om het los te laten. Ik heb het nog nooit zo ervaren als jij nu hebt gedaan, hoewel ik wel wil toevoegen dat het ook een herinnering van je vriend kan zijn die je telepatisch doorkreeg, en dus niet van de overleden vriend afkomstig is. In ieder geval is het goed dat jij het zei tegen hem!
Anne
Anne okt 16 '08
@ Bezoekter

Zo zie ik het ook voor hen is het om elkaar los te laten en verder te gaan, maar voor mij is het een bevesiging dat wat ik zag voelde en wist klopte. Ik denk dat ik dit misschien ook vaker kan doen om andere mensen te helpen.

@nims

Ik geloof niet zo dat het een telepatische herhinnering was die werd door gegeven.
Het duurde allemaal bij elkaar anderhalf uur dat ik die beelden voor me zag dingen wist en voelde.
Als het telepathie was geweest zou ik ook niet sterk het gevoel hebben wat die vriend wilde, en dat is dat mijn vriend hem loslaat ik zou ook niet zo sterk zijn karakter kunnen voelen en hoe die was enzo

Liefs aNNe
silke
silke okt 20 '08
amai ik krijg hier best wel kippenvel van.
Bijzonder als je zoiets iets meemaakt.

erg schokkend als je zo een film afgespeeld krijgt.

Ik heb nog nooit zoiets of dergelijks meegemaakt

maar mijn spirtituele gaves zijn ook niet zo egt bijzonder smile
Lena
Lena okt 20 '08
hebben jullie nog de uitzendingen van het zesde zintuig gevolgd?
daarin wisten de deelnemers toch ook veel te vertellen over degene die overleden was.
Maris1976
Maris1976 okt 20 '08
Daar deed het mij ook aan denken aan dat progamma. Je zou een goede kandidaat zijn Anne.
Zouden jullie je daarvoor lenen? Voor zulke programma's?
Anne
Anne okt 21 '08
Ja dat klopt lena heb wat uitzendingen gezien van het zesde zintuig. Het leek daar ook wel een beetje op want die mensen daar zien en voelen dingen ook voor zichzelf die kloppen.

Maar ik zou me niet opgeven voor zo'n programma ik vind niet dat je gave een wetenschap moet worden.
Met zo'n programma kijken mensen ook vaak van kijken of ze het goed doen kijken of de kandidaten gelijk hebben.
Wat vinden jullie?
silke
silke okt 21 '08
Ik zou er ook niet aan willen meedoen
Het is veel te commercieel, en het zal ook wel weer een verhaal achter zitten om er geld uit te kunnen putten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '08
Origineel bericht van: Anne

Als het telepathie was geweest zou ik ook niet sterk het gevoel hebben wat die vriend wilde, en dat is dat mijn vriend hem loslaat ik zou ook niet zo sterk zijn karakter kunnen voelen en hoe die was enzo

Nee hoor dat hoeft helemaal niet. Ook je vriend heeft het ervaren, en kan ook zijn gevoel doorgeven. Onderschat niet welke indrukken een ziel allemaal mee kan krijgen en kan uitdragen. De reden dat ik namelijk denk dat het je vriend is, is omdat als het echt die jongen was, de beelden niet zo grimmig zouden zijn, omdat hij in een andere sfeer is, en dan waarschijnlijk veel minder heftig zou sturen.

Ik denk eerder dat je vriend het nog niet een plek heeft kunnen geven, en dat het bij hem begint te duwen en steeds sterker wordt. Hij kan nu bij jou die opgebouwde energie kwijt.
Lena
Lena okt 22 '08
Origineel bericht van: Anne
Ja dat klopt lena heb wat uitzendingen gezien van het zesde zintuig. Het leek daar ook wel een beetje op want die mensen daar zien en voelen dingen ook voor zichzelf die kloppen.

Maar ik zou me niet opgeven voor zo'n programma ik vind niet dat je gave een wetenschap moet worden.
Met zo'n programma kijken mensen ook vaak van kijken of ze het goed doen kijken of de kandidaten gelijk hebben.
Wat vinden jullie?


ja ik denk wel dat je op een weegschaaltje beland wink
toch zie ik wel wat positieve dingen er in, omdat het paranormale wat meer aandacht krijgt hoewel je je dan weer kunt afvragen of je daar weer mee gediend bent lastig eigenlijk nu ik er zo naar kijk

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki