Loading...
nl

Supposedly ruimteschip 14 Oktober

Harbringer
Harbringer okt 13 '08
Morgen schijnt er een ruimteschip te komen volgens niburu.nl.
Wat zijn jullie meningen hierover?
Niburu oftewel planet x, deze planeet intrigeerd mij wel , ik herinner mij al eerder over gehoord te hebben. Hoe veel keer groter/kleiner is deze dan de aarde?
Delen:
gast
gast okt 13 '08
Ach ja, die ruimte schepen zullen er ongetwijfeld wel eens komen. Of dit morgen gebeurd zullen we morgen zien. Geloof alleen niet direct dat dit echt "echt" is. Het kan net zo goed een hologram zijn of een "humanmade" schip zijn. De technische vooruitgang is naar mijn idee achter/geheim gehouden voor het grote publiek.
er is al veel meer mogelijk dan dat wij "weten".
gast
gast okt 13 '08
Als realistische aanvulling hierop:

Harbringer
Harbringer okt 13 '08
Dat is niks nieuws voor mij, ik bedenk alles skeptisch, ik zeg nooit iets met zekerheid, maar ik acht alles mogelijk.
Vaak lijkt er een kern van waarheid in te zitten. Of het is zo opgezet dat het zo lijkt, none the less moet dit toch niet gelijk afgedaan worden.

Het schijnt volgens hun trouwens geen fysiek schip te zijn maar een lichtschip ofzo...
Thomas A
Thomas A okt 13 '08
iedereen bedenkt sceptisch, iedereen voelt door alle lagen.........
proost
proost okt 13 '08
Dat de waarheid in jezelf zit en door aliens bevestigd wordt en dat de tijd om dat ruimteschip te zien verlengd is tot drie dagen doet mij twijfelen aan de channeler hiervan.
Als zo'n ruimteschip te zien is de komende dagen zal er om foto's gevraagd gaan worden door de gelovigen en skeptici en beide zullen om de echtheid ervan gaan redetwisten en de onredelijken is dat geredetwist zullen m.i. nog feller pro en contra worden in hun geloof.
Afwachten maar.
Thomas A
Thomas A okt 13 '08
Ja Proost en ik neem er nog eentje...........
gast
gast okt 13 '08
In essentie is alles wat wij kunnen "zien" licht. Ofwel fotonen die door onze ogen worden opgevangen en als electrische impulsen worden doorgegeven aan onze hersenen die er dan weer een beeld van maken. Hoe je dit allemaal interpreteerd hangt van je filters af.
Het zal mij niets verbazen dat als er daadwerkelijk een "lichtschip" in de lucht te zien is, dit heel erg veel zal lijken op iets dat iedereen al in films gezien kan hebben.
Als dit niet zo is zullen veel mensen het niet eens kunnen zien omdat we nog geen software hebben daarvoor in onze hersenen.

Of zou het dan toch misschien de volle maan zijn waar ze het over hebben wink
gast
gast okt 13 '08
Hihi, ik heb er al eentje gezien:

gast
gast okt 13 '08
Of was het deze:

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '08
Even het hele artikel van Niburu erbij geplakt: bron:
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19158



Sinds begin augustus dit jaar gaan er geruchten over het internet dat er op 14 oktober 2008 een massale UFO waarneming zal plaatsvinden die gezien en gefilmd zal worden door miljoenen mensen. Blossom Goodchild, een Australische actrice en schrijfster heeft de hele UFO wereld op z’n kop gezet met gechannelde informatie over de verschijning van een gigantisch buitenaards ruimteschip die drie dagen lang in de lucht te zien zal zijn. Zij noemen zich ‘de Federatie van Licht’, komen uit een andere wereld en zullen op deze manier de aardse bevolking laten zien dat er leven elders in het universum is. Daarbij geven zij de media de gelegenheid hier uitgebreid verslag van te doen en op die manier sceptici en debunkers het zwijgen doen opleggen. Gesuggereerd wordt dat dit boven Alabama in Amerika gaat afspelen, maar is niet met zekerheid te zeggen.

Blossom is niet de enige die met deze voorspelling, of liever gezegd aankondiging, komt. Ook door andere personen (mediums) wordt dit bevestigd en komt hun informatie overeen met die van haar. Eén van hen is Dannion Brinkley. In zijn laatste boek, getiteld “Secrets of Light” dat gepubliceerd werd in 2004 schrijft hij:

“Rond het jaar 2008, komt naar buiten dat we niet alleen zijn in het universum en zal absoluut duidelijk zijn voor iedereen op deze planeet. Met miljoenen planeten en miljarden sterren, begrijp ik niet dat we ooit anders hebben kunnen denken. Hoe dan ook, voor degenen die twijfelden, de buitenaardsen zullen zich bekendmaken. Ik geloof dat zij voelen dat ze geen andere keus hebben om zichzelf te laten zien, omdat wij op het punt staan van zelfvernietiging, genocide en vergiftiging. De waarheid over onze intergalactische afkomst zal de gewoonste zaak van de wereld worden. Als ik het mag geloven, dan zal de waarheid over onze intergalactische afkomst de mensheid een wilde rit bezorgen.”

Een paar zaken zijn opmerkelijk te noemen. Ten eerste… het is uiterst ongewoon voor mediums om exacte datums en plaatsen te geven voor gebeurtenissen – laat staan over de verschijning van een buitenaards schip. Meestal worden er marges aangehouden, maar niet in dit geval. Blossom is standvastig op de datum.

Een ander punt om bij stil te staan is bij het lezen van het materiaal op haar website, www.blossomgoodchild.com, is dat zij zelf verbaasd is over de informatie – alsof ze zichzelf helemaal niet de geschikte persoon vindt om deze taak uit te voeren en deze informatie naar buiten te brengen. Dit is zeer opmerkelijk te noemen bij mediums. Bij zulke mensen komt ongeloof of twijfel bijna nooit voor met eigen hun voorspellingen.

Ontkenners zullen direct Blossom’s standpunten verwerpen als iets belachelijks. Maar als zij bewust de boel zou oplichten en er een slaatje uit zou willen slaan, dan doet ze dit op een totaal verkeerde manier. Een ieder die ervaring heeft op het gebied van marketing, zou haar de volgende tips geven:

1. Geef geen specifieke datums over wanneer het schip te zien zal zijn.

2. Bestorm de markt met producten en lezingen, zodat het geld kan binnenstromen. Zij doet geen van beiden.

Haar voorspelling werd gedaan op 1 augustus dit jaar, met het geplande gebeuren binnen drie maanden tijd – dat is erg kort om er rijk van te worden.

En dan nog het volgende. Haar geloofwaardigheid staat hiermee op het spel. Als zij foute informatie verstrekt is het wel duidelijk dat iedereen die haar stukken heeft gelezen, haar verdere werk in de toekomst zal negeren of vermijden. Dus persoonlijk staat er behoorlijk wat op het spel voor Goodchild. En dat weet ze zelf ook.

En om nog maar even dieper op het onderwerp in te gaan, overweeg dan eens dat de Canadese minister president Stephen Harper de afgelopen week vervroegde verkiezingen heeft aangevraagd die op, je raadt het al, 14 oktober 2008 zal moeten gaan plaatsvinden. Volgens Alfred Webre van Exopolitics.com, nemen de wereldleiders de aankondiging van de komst van het buitenaardse schip serieus en worden er plannen gemaakt om de aandacht van het gebeuren af te leiden door politieke onderwerpen op het programma te zetten.

In dit geval zou alle commotie die ontstaat bij vervroegde verkiezingen, de perfecte afleidingsmanoeuvre zijn. Als buitenaardsen zich wensen bekend te maken die dag, zullen ze rekening moeten houden met dit soort verstoringen, of zelfs met een tiental andere mogelijkheden. En als ze hoog ontwikkeld zijn, zullen zij dat ook wel doen.

In ieder geval laaien de discussies op diverse forums op het internet hoog op. Youtube filmpjes over Blossom’s voorspelling zijn overal te vinden.

Zelfs als Blossom het bij het verkeerde eind blijkt te hebben wat betreft de aangegeven datum, is het wel duidelijk dat, gezien het feit hoe we er als mensheid voor staan, toch vroeg of laat een dergelijke gebeurtenis te verwachten is. Volledig contact en tussenkomst (tot op zekere hoogte) in het menselijk bestaan zal vooraf gaan met een reeks van soortgelijke scenario’s als voorgaand beschreven. Op deze manier zal aan de hele wereld voor eens en altijd kenbaar worden gemaakt dat buitenaardsen echt bestaan. Ze zullen zichzelf, hoe dan ook, bekend maken.
Bron: UFOdigest

Blossom Goodchild's channeling van 1 augustus

Blossom’s meest recente boek “the Bridge” documenteert de door haar gechannelde boodschappen van de kosmische wezens, beter bekend als de Federatie van Licht. In haar recentelijke ontmoetingen met hen, maakten zij bekend dat een van hun schepen in de lucht zal verschijnen op 14 oktober 2008 voor een periode van drie dagen om op die manier het bewijs te leveren van het bestaan van andere levensvormen in het universum. De Federatie van Licht zegt met nadruk dat zij in LIEFDE komen om ons te helpen en onze planeet richting een nieuwe Hogere Vibratie van Liefde te bewegen. Ze hebben Blossom gevraagd om deze boodschap aan zo veel mogelijk mensen door te geven – Bijgaand de boodschap van de Federatie van Licht zoals doorgegeven is aan Blossom.

AAN LEIDERS, GOUVERNEURS, POLITICI EN ALLE MENSEN VAN DE AARDE…

Wij wensen jullie duidelijk te maken dat op de 14de dag van de maand oktober in het jaar 2008 een schip van enorme afmetingen zichtbaar zal zijn in jullie luchtruim. Het zal gebeuren in het zuidelijke deel van jullie halfrond en zal vele staten overlappen.

We geven jullie de naam ‘Alabama’.

Het is besloten dat we minimaal drie van jullie vierentwintig-uurs perioden in jullie atmosfeer zullen verblijven.

Tijdens dit gebeuren zal er veel commotie op aarde ontstaan. Jullie hoogste autoriteiten zullen ‘onze’ atmosfeer binnendringen dat ons schip omringt. Dit ‘veiligheidsschild’ is noodzakelijk voor ons, omdat er misleiding zal plaatsvinden door degenen in jullie wereld die zullen proberen te ontkennen dat wij in LIEFDE komen.

WEET DIT

WE KOMEN JULLIE WERELD BIJSTAAN

WE KOMEN NIET DE BOEL OVERNEMEN

WE KOMEN NIET OM TE VERNIETIGEN

WE KOMEN JULLIE HOOP GEVEN

Wij zijn wezens van andere planeten, die al eeuwen bezig zijn met de voorbereidingen voor de dagen die in het verschiet liggen.

We vragen elke ziel die deze woorden leest om de Waarheid die in je hart zit te accepteren. Want op die plek bevindt zich het weten dat dit werkelijk gaat gebeuren.

Er zullen velen zijn die het ontkennen. Er zullen velen zijn die het weerleggen.

Er zullen er ook zijn die deze WAARHEID KENNEN.

Wie van deze jullie ook zijn… laat dit duidelijk zijn.

HET ZAL PLAATSVINDEN.

We geven jullie de kans dit bijzondere schip op beeld vast te leggen. Er zal geen contact plaatsvinden, zoals velen van jullie planeet zouden willen. Met deze eerste presentatie, zullen wij simpelweg ons schip aan jullie laten zien.

We zeggen jullie… dat dit voorlopig voldoende zal zijn om allemaal te bevatten.

Allerlei methodes zullen worden uitgevoerd om onze veiligheidsbarrière proberen te doordringen, maar zij zullen onder geen beding slagen.

Totdat wij jullie kunnen BEWIJZEN dat wij in LIEFDE komen, zullen wij het niet toestaan om zonder dekking de volledige bezoeken te laten gebeuren.

WEET DIT…

DIT IS HET BEGIN… NIET HET EINDE.

Jullie regeringen en media zullen ons proberen te verbergen. Dit zal ze niet lukken. Alle straten zullen door ons overdekt zijn.

Jullie media hebben geen enkele andere keus dan de WAARHEID te tonen, omdat het voor iedereen zichtbaar zal zijn.

Vrienden van de Aarde. Wees niet bevreesd. We smeken jullie er VERTROUWEN in te hebben dat wij komen om de neergang van degenen die verkeerde bedoelingen hebben met jullie planeet, in werking te stellen.

Als we nu niet tussen beiden komen… zoals eeuwen geleden al is gepland… dan vrezen wij dat het te laat zal zijn.

WIJ VRAGEN JULLIE ONS IN LIEFDE TE ACCEPTEREN. WANT DAT IS WAAROM WIJ KOMEN.

Er wordt wel gezegd dat jullie wereld zich ervan bewust is gemaakt via bioscoopfilms etc. en niet louter op geloof berust. We hebben de zaadjes van waarheid geplant en gevoed in voorbereiding op deze dagen.

WANT INDERDAAD

WIJ KOMEN IN VREDE.

Vul jullie zielen met VERTROUWEN in die wetenschap.

Wij zijn jullie broeders en zusters uit andere werelden.

Onze technologie is hoog geavanceerd. Degenen die hogere posities bekleden WETEN dat en zijn hier volledig van op de hoogte. Daarom weten zij ook dat het weinig zin heeft om te doen alsof ze wapens nodig hebben om ons te vernietigen.

Op deze dag dat wij verschijnen, vragen wij jullie om te luisteren naar je hart en NIET naar de woorden van degenen die grote angst hebben om hun macht te verliezen.

Al veel te lang heeft jullie wereld geleefd onder een wolk, waar de meesten zich niet van bewust waren. Als jullie de waarheid wisten van wat er voor jullie verborgen is gebleven, zouden jullie verbijsterd zijn en in groot ongeloof verkeren.

Het is tijd voor jullie zielen om te zijn wie ze werkelijk zijn.

De sluier zal worden weggetrokken.

WEES BLIJ.

DAAR IS HET TIJD VOOR. JULLIE ZULLEN DIT WETEN ALS JE HART DE WARE REDEN VAN ONS BEZOEK ACCEPTEERT.

OM EEN BEGRIP VAN LIEFDE TE BRENGEN. WEET DIT.

We willen het hierbij laten.

Wees alert. Houd jullie ogen gericht op de lucht.

Draag LIEFDE in je hart.

WIJ… DE FEDERATIE VAN LICHT… BESLUITEN NU, EN GEVEN JULLIE MOED EN HOOP TERWIJL WE BEGINNEN MET DE ASCENTIE NAAR DE NIEUWE WERELD.

Elk van jullie heeft gekozen om hier te zijn voor deze ascentie. Kies nu of je menselijke gedaante het zal…

Aanvaarden met LIEFDE

Of

Het verwerpen door ANGST.

Dat het hoogste aspect van je ziel zich mag vullen met Licht als je moedig voorwaarts stapt.

Onze dank is groot aan allen die ons assisteren in het proces.

Channeling door Blossom van de Federatie van Licht op 22 augustus

Blossom: “Er is veel gaande op aarde in voorbereiding op jullie komst. Ik hoop dat jullie je schip al aan het oppoetsen zijn; want jullie moeten er piekfijn uitzien. Vele andere mediums lijken te de datum die is aangegeven te bevestigen. We zijn hier beneden behoorlijk opgewonden… hoe staat het met de plannen daarboven?”

Alles loopt op rolletjes, m’n beste. Hoewel we toch een beetje bezorgd zijn dat velen van jullie zich nog steeds niet bewust zijn van dit gebeuren en ook over het feit van de schok die zij hierdoor te verwerken krijgen met alle gevolgen van dien. Onze wens is niemand iets aan te doen. Helaas, degenen die hier wel last van krijgen… doen het zichzelf aan… wegens gebrek aan begrip en het weigeren te ontwaken, terwijl wij al zo lang boodschappen naar jullie planeet sturen.

Volgens de goddelijke wetten hebben wij de datum van onze komst vastgesteld en in VERTROUWEN heb je deze datum doorgegeven aan de hele wereld. Het ligt nu aan het individu zelf om uit hun hart en ziel te kiezen wat van dit nieuws te denken. Want het zal inderdaad nieuws zijn. Daar bestaat geen enkele TWIJFEL over. Het is noodzakelijk voor ons en jullie om de LIEFDE en KALMTE te brengen dat vereist is. Zoals wij eerder hebben aangegeven, zal er veel paniek zijn bij degenen die niet van ons wilden weten.

We komen om de werkwijze op jullie wereld veranderen en met onze eigen presentatie zullen we dit op gang gaan brengen. Niet zullen wij alleen de hogere trilling van LIEFDE naar jullie brengen, wat een enorm effect zal hebben op alle dingen, maar het zal een nog groter effect hebben op je denken. Elke ziel zal de oude dogma’s gaan heroverwegen. Elke ziel zal zich verheffen zodra het doelbewust begint te luisteren naar de innerlijke waarheid die het zichzelf verteld.

Hoe zal het zijn voor hen die al overtuigd zijn dat we komen? Hoe zal het zijn voor de mensen die denken dat wat wij via jou, Blossom, hebben bericht, enkel speculatie is en geen enkele waarheid bevat?

Onze wens is dat de zielen die het niet serieus nemen om van binnen te kijken. Al is het maar voor even en de mogelijkheid te overwegen dat dit kan plaatsvinden. Zelfs dat kan ze al een stukje verder helpen.

Wij vragen in voorbereiding van dit, dat zij die de Waarheid Weten licht uitstralen naar degenen die denken dat wij niet meer dan een sprookje zijn. Onderschat de kracht van dit uitstralen niet als ze uit de Waarheid van je hart komen. Verricht deze taak met passie. We vragen je niet het licht in je hart te vergeten. Het is niet een verschrikkelijk iets dat te gebeuren staat. Integendeel. Het is het allerbelangrijkste voor jullie soort in zijn geheel. Het is een verbetering. Werkelijk is om te vieren. Iedereen zal vreugde voelen die zo’n gebeurtenis met zich meebrengt. Vreugde, omdat de WAARHEID eindelijk naar buiten komt. De remmen gaan los. De Waarheid zal niet langer verborgen gehouden worden.

Wij van de Federatie hebben besloten onszelf bekend te maken in onze Waarheid, want het is inderdaad tijd om de schijnvertoning openbaar te maken die jullie al zo lang als de Waarheid is voorgehouden.

Zij die anderen hebben laten lijden, zullen zelf lijden. Vergeef het ze. Help ook deze zielen te stijgen in bewustzijn. Want de Waarheid in jezelf kent geen kwaadaardigheid, geen galspuwerij naar een ander. Alleen Liefde, beste vrienden. Alleen Liefde.

JE BESTAAT HIERUIT

Dat is waarom als wij deze hogere frequentie aanvoeren, het diep in de kern van je ziel doortrillen. Want het is een boodschap van thuis. Een kaartje van jullie geliefden die jullie laten weten dat alles in orde is in de wijsheid van jullie oorsprong.

WE ZEGGEN JULLIE NOGMAALS… WEES VERHEVEN.

DAT IS HET DOEL VAN ONS BEZOEK… OM JOU EN ALLES EN IEDEREEN TE VERHEFFEN VAN DE TRILLING DIE JULLIE ERONDER HIELD, NAAR DE TRILLING DIE JE DE MOGELIJKHEID GEEFT OM IN EEN ENERGIE TE KOMEN DIE JE IN DE PRACHT VAN DE WAARHEID VERHEFT.

DE WARE WAARHEID!!

Wij zullen natuurlijk in contact blijven met jullie, terwijl de dag van onze komst nadert. Hou je hoed stevig vast.

Dat had de titel van dit boek moeten zijn!! Want dat is wat ik altijd van jullie hoor. Misschien zouden jullie een intromelodietje moeten schrijven. Ik zie met een lach een impressie van jullie schip dat aankomt en iedereen die zijn hoed vasthoudt door de wind die dat teweegbrengt.

En dan even terzijde… Iedereen zal bij het gebeuren aanwezig willen zijn. Vermoedelijk, en dat accepteer ik dan maar, dat ik er niet bij ben, wat ik weet zelf ook niet zeker waar jullie jezelf zullen laten zien. En ik zal zo ontzettend opgelucht zijn als ik het zie op TV, wetend dat het ons is gelukt. Maar wat zal het een spektakel zijn om het zelf van dichtbij mee te maken. Aan de andere kant zeg ik dat ik het wel accepteer, want het komt zoals het komt.

Dat is alles voor vandaag, onthoud het woord ‘ijshoorn’.

IJshoorn??? Wat betekent dat nou weer? Nooit van gehoord. Het doet me denken aan een berg. Het wordt steeds gekker. Bedankt. Ik vertrouw erop dat jullie in de buurt zijn om me bij te staan in het radio-interview van morgen. Ik doe mijn best om mijn angst los te laten.

We hebben VERTROUWEN in jullie.

Mooi zo… Ik zal ook proberen om VERTROUWEN in mezelf te hebben!!

Bron: Blossom Goodchild

Noot: Werd er met 'ijshoorn' het mysterieuze fenomeen bedoeld wat zich afspeelde in de lucht op 26 augustus in Florida? Zie het filmpje hieronder...

Wat zeggen andere mediums over 14 oktober?

Mike Quinsey 1 september:

Jullie hoop is gestegen door de aankondiging van de waarneming op 14 oktober. Het heeft geleid tot een golf van opwinding en anticipatie dat tot ver te voelen is. Het stelt het geloof van vele mensen op de proef, maar is noodzakelijk omdat de onze aanwezigheid dan officieel zal worden erkend. De waarneming zal een bevestiging zijn voor de vele goedwillende mensen die ons verwelkomen op de Aarde. Een show van vreedzame bedoelingen, en het bewijs dat wij goedaardige zijn en geen verlangen hebben om je tot slaaf maken, zoals sommigen denken. Het zal niet de laatste keer zijn dat een dergelijke demonstratie van onze aanwezigheid zal worden uitgevoerd. Het is het begin van onze plannen om vaart te zetten achter de gebeurtenissen die de voorbereiding zal zijn van de grotere show die zal plaatsvinden rondom jullie wereld. First Contact, als zodanig, zal volgen wanneer we komen en jullie ontmoeten op Aarde, en snel verdergaan met het aanduiden van de bestaande prioriteiten. We hebben het eerst over het helpen van de verarmde naties en het overwinnen van honger, dorst, de behoefte aan medische hulp, de veiligheid tegen invasie en andere natuurlijke elementen.

Ik ben Ag-agria van Sirius, en namens de Galactische Federatie kan ik u zeggen dat we nooit eerder zo adequaat zijn voorbereid op de toekomstige taken. We hebben een grote hoeveelheid middelen en personeel die zich volledig bewust zijn van hun verantwoordelijkheden ten opzichte van u en de hiërarchie die achter hen staan. Het is geen geringe taak, maar er wordt uiterst efficiënt gehandeld met minimale overlast voor jullie. Heb vertrouwen in ons en weet dat jullie belangen ons aan het hart gaan. We komen in liefde en met de grootst mogelijke zorg voor uw welzijn en welvaart.

Bron: ET First Contact/Ag-Agria

14 oktober bevestigd door Samantha
Bron: Samanthasworld

Web Bot voorspellingen en 14 oktober

Het programma ‘Web Bot’ constateert uit internet informatie dat tussen 7 oktober 2008 en 19 februari 2009 een verhoging is van emotionele intensiteit die langere tijd zal duren.

“ - 7 oktober 2008 tot 19 Februari 2008 zal met emotionele intensiteit worden gevuld.

Het Web Bot heeft nooit eerder een gebeurtenis geregistreerd die zo lang duurt. In vergelijking duurden de gebeurtenissen van 9/11 ongeveer 10 dagen. Deze gebeurtenis zal vier maanden van hoge emotie vertonen.”

Kunnen we hier misschien uit opmaken dat het gebeuren dat op 14 oktober zal gaan plaatsvinden betrekking heeft tot deze Web Bot voorspelling?

Adamu gechanneled via Zingdad: Planetary First Contact

Deel 1:

Deel 2:

Wat kunnen we verwachten van 14 oktober?

Diverse mediums geven via het internet te kennen dat de datum 14 oktober correct is, hoewel anderen weer zeggen dat het vroeger of later kan gebeuren door verstoringen van degenen die op onze planeet de touwtjes in handen willen blijven houden en hun voorzorgsmaatregelen zullen treffen. Als de veiligheid van de bevolking hierbij in het geding komt, zullen de plannen en/of de aankomstdatum gewijzigd moeten worden.

Andere mediums zijn weer van mening dat het gaat om meerdere kleinere schepen die zich massaal zullen laten zien op de voorgenoemde datum, maar Blossom geeft in latere channelings aan dat het absoluut gaat om één groot schip op geen enkele andere datum dan de 14e oktober. Over de plaats van aankomst zijn veel suggesties gemaakt, maar is tot nu toe onbekend. En daar zal reden toe zijn.

Ook vanuit Nederland en België krijgen we van mediums en contactees bevestigingen over de aangegeven datum.

Er zullen de aankomende weken wat grotere schepen gezien kunnen gaan worden om de bevolking zachtjes voor te bereiden op het grote gebeuren. Gezien het aantal meldingen van fly-overs die bij ons en vele andere meldpunten binnenstromen, lijkt het erop dat dit al aan het gebeuren is.

Maya Kalender

Een ander opmerkelijk feit is dat 14 oktober volgens de Maya-kalender een ‘Blue Overtone Storm’ dag en tevens een ‘Galactic Activation Portal’ is. Dat betekent dat de sluiers tussen de wereldse en niet wereldse aandacht dan dunner zijn. Dit alles gebeurt in een 'Blauwe Storm' jaar. Blauwe storm heeft als kenmerk dat hij mensen abrupt wakker schudt. Deze dag valt ook nog eens samen met volle maan.

maya_14_10_08

Het Schip

Niemand kan precies zeggen hoe het schip eruit zal zien, maar volgens velen niet wat men ervan zal verwachten. Er worden zelfs maten genoemd van 2.000 kilometer in doorsnede. Of dit klopt is niet met zekerheid te zeggen. Wat wel aannemelijk klinkt is dat het zó groot is dat het wel duidelijk is dat het niet van de aarde afkomstig is. Reken ook niet op een metalen schip, zoals in de film 'Independence Day'. Het zal vermoedelijk gaan om een 'lichtschip' dat in principe leeft en zelfs een eigen bewustzijn heeft.

Eindconclusie

Het hele scenario klinkt zeer aannemelijk en als het gaat gebeuren zou dit ook de perfecte manier zijn om de mens te laten zien dat zij er zijn en geen kwaad in de zin hebben. Dit zal een enorme schokgolf teweeg brengen over de hele wereld. Zij komen ons ondersteunen om ons en de aarde weer in balans te brengen. De problemen die wij gecreëerd hebben kunnen niet met hetzelfde bewustzijn worden opgelost en dat is de reden waarom zij ons hierbij een handje komen helpen. Wij zijn er klaar voor... en u?

Met speciale dank aan Alfred, Giovanni en Hilda.

Richard.

UPDATE 1:

Passage uit Matthew’s Message van 24 september

De activiteit van de kracht van het aardse energieveld wordt momenteel sterker dan ooit gestimuleerd door een toename aan lichtstromen om te voorkomen dat de duistere kliek in alle richtingen om zich heen gaan slaan om de wanhoop en angst te vergroten. Deze aardse marionetten van het duister hebben hun macht dusdanig zien afbrokkelen dat er voor hen niets anders overblijft dan ‘handelen of sterven’ en ondanks het voortdurend falen van hun activiteiten denken ze nog steeds een kans te maken om te winnen of te voorkomen dat de volgende scenario’s zich ontwikkelen die inderdaad zeer ‘substantieel en verwoestend’ zullen zijn. Ze kunnen geen van beide verhinderen.

Ten eerste, de onweerlegbare aanwezigheid van andere beschavingen. Als er geen veiligheid kan worden gegarandeerd voor de mensen op de planeet en de zielen van de sterrenstaten zelf voor de verschijning op 14 oktober, zal een eventuele vertraging voor die gelegenheid niet langdurig zijn, omdat … de tijd hiervoor gewoonweg is aangebroken. En wanneer het gebeurt, zal het speciaal binnen de Amerikaanse regering bijzonder vernietigend zijn, die lang door de Illuminati werd gecontroleerd en die zelfs de mogelijkheid van het bestaan van buitenaardse beschavingen ontkende en helemaal niet willen toegeven dat hun leiders buitenaardsen hebben ontmoet en hun goede bedoelingen ontkennen.

Ten tweede, de waarheid wie de gebeurtenissen van 9/11 planden en uitvoerden. In de hogere vibratie waar de Aarde zich nu bevindt, kan die waarheid niet langer verborgen blijven. Wanneer dit, en de echte bedoeling om de oliebronnen in het Midden Oosten te controleren, bekend wordt, teneinde de hele wereld te domineren en de mensen tot slaaf te maken, zal het schrikbewind van de Illuminati aan zijn eind komen. De impact van deze twee belangrijke gebeurtenissen is een onderdeel van de lopende transformatie van de wereld en de spirituele vernieuwing van de mensheid op Aarde – het door God gezegende gezamenlijke “ascension’avontuur met jullie ruimtebroeders, waarvoor jullie allen op deze Aarde voor je geboorte afspraken hebben gemaakt als deelgenoten.

(Vertaling: Harmen Schouwerwou)

"Adamu" through Zingdad: Preparation without fear

Part 1:

Part 2:

Bron: MagentaPixie

Blossom Goodchild clarifies facts regarding October 14th



UPDATE 2:

We hebben een samenvatting gemaakt van de belangrijkste punten van de afgelopen weken gemaakt uit verschillende bronnen, waaronder de laatste channelings van Blossom Goodchild. Voor alle up-to-date informatie verwijzen we u naar 10-14-08.blogspot.com waar alle channelings, bijzonderheden en bevindingen van geïnteresseerden constant worden aangevuld. Zodra er meer nieuws is zullen wij dit zo spoedig mogelijk toevoegen.

Verschillende tijdzones

Veel mensen vragen zich af hoe het zit met de verschillende tijdzones die de aarde overlappen, met betrekking tot het begin van 14 oktober. In Blossom’s channeling van 26 september wordt vermeld dat vóór 15 oktober iedereen het ‘lichtschip’ gezien zal hebben over alle uithoeken van de wereld. Het is dan ook de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen dit zullen aanschouwen. En of we er nou klaar voor zijn of niet… ze komen eraan, zeggen ze.

Vreemde regenbogen

In hetzelfde stuk van Blossom wordt aangegeven op de lucht te letten, omdat er vreemdsoortige regenbogen te zien zullen zijn. Deze zijn vervolgens overal ter wereld opgedoken en ook uit Nederland hebben we hier meerdere meldingen van gekregen. Op 29 september werd omstreeks 8 uur ’s morgens een regenboog gezien die recht omhoog stond. Kaarsrecht.

Hieronder is een foto te zien van een andere opmerkelijke halve regenboog.

Foto: 10-14-08.blogspot.com

Tafel

De volgende hint die werd gegeven was het woord ‘Tafel’. In Afrika, vlakbij Kaapstad, ligt een berg die ‘de Tafelberg’ heet. Ook ligt er in Afrika een plaats, genaamd ‘Alabama’, die exact gemeten 1.111 kilometer vanaf de Tafelberg ligt. Toeval? Misschien eerder een synchroniteit. Dat zijn twee hints samen in een ander werelddeel dan Amerika. Zoals eerder gezegd, werd natuurlijk ook alleen maar gesuggereerd dat het om de staat Alabama in Amerika zou gaan. Het is nu ook wel duidelijk dat het zich wereldwijd gaat afspelen en niet drie dagen lang boven één plek. Het zou dus ook om een ‘startplaats’ kunnen gaan.

Diamanten

Sinds begin oktober begonnen er ineens op Google Earth vreemde patronen zichtbaar te worden in de vorm van driehoeken, vijfhoeken en tal van andere vormen. In de eerste instantie werd gedacht dat het zou gaan om zogenaamde ‘glitches’, oftewel fouten in de satellietbeelden. Volgens veel mensen in diverse forums, die al sinds het begin van Google Earth het weer volgen via dit programma, zijn deze fouten nooit eerder voorgekomen. Als dit geen interferentie is van buitenaf, kunnen we stellen dat er iets aan de hand is met de satellieten, waardoor de beelden worden verstoord. Zou dit kunnen komen doordat ze last hebben van verhoging van de aarderesonantie?


In de channeling van Blossom die geplaatst werd op 3 oktober, werd weer een nieuwe hint gegeven, namelijk het woord ‘Diamanten’. Het is goed mogelijk dat hiermee werd verwezen naar de hoekige patronen die vanaf toen werden waargenomen op Google Earth. Dit is nu al een week aan de gang. Overigens zijn ze ook op radarbeelden van andere programma's te zien.

satellite_picture_3__not_google_earth_

Van een medium uit Nederland kregen wij te horen dat al deze verschillende vlakken de hele aarde als puzzelstukjes overlappen en per stuk worden ingestraald. Aanstaande zondag zou dit in zijn geheel moeten zijn afgerond. Dit is nodig om de hele aarde in trilling te verhogen voor het aankomende spektakel.

Space Shuttle Vlucht op 14 oktober afgelast

Een aantal weken geleden had ruimtevaartorganisatie NASA een nieuwe vlucht gepland met de Space Shuttle Atlantis om een reparatie uit te voeren aan de Hubble Telescoop. De datum stond eerst gepland op 10 oktober en werd vervolgens opgeschoven naar 14 oktober. Wat zij nog nooit eerder hebben gedaan is dat er een extra Space Shuttle (Endeavour) meegestuurd zou worden voor als er zich problemen zouden voordoen. Op 30 september lazen we ineens in de krant dat het hele project werd uitgesteld naar februari 2009 in verband met een computerprobleem. Is deze computer wel het probleem?

Blossom Goodchild van Wikipedia verwijderd ?!

Op 7 oktober om 17:48 uur is de Wikipedia pagina van Blossom Goodchild volledig leeggehaald. De webmaster geeft hier ook geen duidelijke verklaring voor, maar naar ons inzicht is de reden wel óverduidelijk.

UPDATE 3:

Radio Interview met Blossom Goodchild 9 oktober

Deel 1: Deel 2:

Deel 3: Deel 4:

Deel 5: Deel 6:

UPDATE 4:

Bevestiging Tafelberg door Wayne Herschel

In update 2 maakten we kenbaar dat de vermoedelijke aankomstplaats kon duiden op de Tafelberg in Afrika, nabij Kaapstad. In een persbericht dat rondgestuurd werd door Wayne Herschel, de man achter de website ‘the Hidden Records’, maakt hij bekend dat er meer aanwijzingen zijn dat het goed mogelijk boven Kaapstad kan gaan gebeuren. Hierbij verwijst hij o.a. naar de Amerikaanse marineschepen die voor de kust van Kaapstad liggen. Dit is in geen tientallen jaren meer voorgekomen. Het gaat hier onder meer om het grootste nucleaire vliegdekschip dat de US Navy in zijn bezit heeft. Ze beweren daar voor de kust te liggen in verband met piraten.

Na het twintigjarig onderzoek van Wayne, is hij tot de conclusie gekomen, met betrekking tot de hints en de manier hoe er wordt gesproken over ‘hun’ en onze afkomst in de channelings van Blossom, dat er teveel overeenkomsten zijn om alles als toeval af te doen. Lees ook zijn artikel hierover op Oneism.org

Canadese soldaten opgedragen paraat te staan

Een canadese soldaat zegt opdracht van zijn luitenant te hebben gekregen zich gereed te houden van 13 tot en met 19 oktober. Dit geldt natuurlijk voor het hele leger. Er wordt niet aan de soldaten gemeld waar het om gaat, maar wel wordt hen opgedragen zich er stil over te houden om eventuele paniek te voorkomen. In een tweede bericht dat op 10-14-08.blogspot.com is geplaatst kun je de originele e-mail lezen die de soldaat heeft ontvangen van zijn commandant. Hierin staat bevestigd dat de soldaten rustig moeten wachten op een eventuele oproep.

We kunnen natuurlijk niet met zekerheid zeggen of dit alles werkelijk te maken heeft met 14 oktober, maar het zijn wel toevallige bijeenkomstigheden oftewel synchroniteiten. Het kan ook te maken hebben met de totale financiële instorting die wellicht deze week verwacht wordt, waardoor er kans is op chaos bij de massa en het leger ingeschakeld moet worden om de boel te begeleiden. Eén ding is zeker… er wordt iets groots verwacht.

Nieuw materiaal van Blossom Goodchild

- Channeling 11 oktober

- Channeling 12 oktober (de laatste) - Nederlandse vertaling op Unitynet.nl

- Radio interview 12 oktober

Blossom vertelt op haar blog dat zij overladen is met e-mails, waarvan de meeste afkomstig zijn van mensen die positief tegenover deze gebeurtenis staan. Maar helaas wordt zij ook belaagd met haat mailtjes door o.a. bijbel-fanatici die beweren dat ze de duivel is, sceptici (of eigenlijk ontkenners; een scepticus ben je pas als je ook daadwerkelijk onderzoek naar een onderwerp gedaan hebt en dan een mening vormt) en nodeloze scheldkanonnades met grove beledigingen van andere onwetenden. En dit soort mensen moet je dan kennelijk wél serieus nemen… helaas zijn zij levenslang zo geïndoctrineerd door het systeem, dat ze geen enkel besef meer hebben waar het allemaal werkelijk om draait. En dát is nou juist de boodschap die Blossom uitdraagt.

UPDATE 5:

Militaire acties in Amerika en Afrika?

De laatste berichten spreken erover dat het hoogstwaarschijnlijk toch boven Kaapstad zal beginnen. Zoals eerder geschreven liggen daar grote vliegdekschepen klaar voor de kust. Militairen worden opgedragen klaar te staan voor de komende dagen in zowel Canada als Amerika. Nu blijkt dus ook dat er in Amerika een even grote oefening op de planning staat als op 11 september 2001. Deze oefening heet “Operatie Vigilant Shield” en wordt uitgevoerd tussen 15 en 20 oktober. Toevallig vindt deze oefening tegelijkertijd plaats als er een aankondiging is geweest van een groot UFO gebeuren op dezelfde dagen. Sinds 2001 is er niet meer zo’n grote oefening gepland.

Er werd al in een van de eerste stukken van Blossom aangegeven dat men zal laten denken dat we worden aangevallen. Misschien kunnen we ook hier van te voren dus wel wat gevechtsvliegers over onze hoofden verwachten. Blijf daarom vooral rustig… het is alleen bedoeld om de bevolking te misleiden.

Lees voor meer informatie, ook over de aanknopingspunten met betrekking tot Kaapstad, het volgende artikel op 10-14-08.blogspot.com

Via onderstaande links kunt u op de hoogte blijven van de laatste updates. Bij belangrijke vermeldingen zullen wij dit artikel verder aanvullen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '08
En hier de originele channeling waarom alles begonnen is. Ik vind het best interessant en zou het fantastisch vinden als het uitkomt:

TO LEADERS, GOVERNERS, POLITICIANS AND
ALL PEOPLE OF EARTH ….

We wish it to be understood that on the 14th day of your month of October in the year 2008 a craft of great size shall be visible within your skies. It shall be in the south of your hemisphere and it shall scan over many of your states.

We give to you the name of Alabama.

It has been decided that we shall remain within your atmosphere for the minimum of three of your twenty four hour periods.

During this time there will be much commotion upon your earth plane. Your highest authorities will be intruding into ‘our’ atmospherics that surround our ship. This ‘security field’ is necessary for us, as there shall take place a ‘farce’ from those in your world who shall try to deny that we come in LOVE.

KNOW OF THIS

WE COME TO ASSIST YOUR WORLD.

WE DO NOT COME TO TAKE OVER.

WE DO NOT COME TO DESTRUCT.

WE COME TO GIVE YOU HOPE.

We are beings from other planets, who for many eons of your time have been preparing for these days ahead.

We ask each soul that reads of these words to accept in their heart the Truth that lies within. For in that place there is the knowing that this is to take place.

There shall be many who deny. There shall be many who dismiss.

There shall be those who KNOW of this TRUTH.

Which ever you may be … let this be understood.

IT SHALL TAKE PLACE.

We give you the opportunity to capture on screen this particular ship. There shall be no contact in the form that those of your planet would like. For this initial presentation, we shall simply be presenting our ship to you.

We say to you … That shall certainly be enough to comprehend initially.

All kinds of methods shall be carried out in order to try and penetrate through our security barrier, but they shall be to no avail.

Until we can PROVE to you that we come in LOVE, we will not allow the fullness of our visits to be uncovered.

KNOW OF THIS …

THIS IS THE BEGINNING … NOT THE END

Your governments and your media will try to disguise us. This will fail. All avenues have been covered by us.

Your media will have no choice but to portray the TRUTH for it shall be there for all to see.

Friends of earth. Do not be afraid. We beseech you to TRUST that we come to bring the downfall of those who have misintentions for the well being of your planet.

If we do not intervene now … as has been planned for eons of your earth time … then we fear it would be too late.

WE ASK YOU TO ACCEPT US IN LOVE.

FOR THAT IS WHY WE COME.

The sayings that your world have been aware of via your movie screens etc were not merely make believe. We have been planting and watering seeds of Truth on your planet in preparation for these days.

FOR INDEED

WE COME IN PEACE.

Fill your souls with TRUST in that knowledge.

We are your brothers and sisters from other places.

Our technology is far advanced. There are those in high places of ruling that KNOW full well of this. Therefore they know that there would be little point trying to ‘pretend’ that they need weapons to destroy us.

On this day that we appear, we ask you to listen only to your hearts and NOT to the words of those who shall be in great fear of losing their power.

For too long your world has lived under a cloud that most of you have been unaware of. If you were to KNOW the Truths of what has been hidden from you, you would be appalled and in great disbelief.

It is time for your souls to be allowed to be who they are.

The veil is to be removed.

BE OF JOY.

IT IS A TIME FOR THAT.

YOU SHALL KNOW OF THIS AS YOUR HEART ACCEPTS THE TRUE REASON FOR OUR VISIT.

TO BRING YOU AN UNDERSTANDING OF LOVE. KNOW THIS.

We choose to leave it at that.

Be vigilant. Keep your eyes to the skies.

Keep LOVE in your heart.

WE … THE FEDERATION OF LIGHT … SIGN OFF, GIVING YOU ENCOURAGEMENT AND HOPE AS WE BEGIN THE ASCENSION INTO THE NEW WORLD.

Each one of you has chosen to be here for this ascension. Choose now whether your human form will …

Accept it through LOVE Or Reject it through FEAR.

May the Highest aspect of your soul fill you with Light as you move bravely forward.

Gratitude to each one as they assist us in the cause.
NiN
NiN okt 14 '08
In afwachting tot al dat komen gaat, ga ik nu toch echt mijn bedje in hoor.

Het is al 1,5 uur 14 oktober (nederlandse tijd) en nog nergens iets te lezen/zien of er al waarnemingen zijn geweest.

Ik hoop met heel mijn hartje dat dit gaat uitkomen, ik geloof sowieso dat wij niet de enige (intelligente) levensvorm zijn in deze kosmos. Zou best arrogant zijn als ik dat wel zou geloven...

Is gelijk het mysterie rond 2012 opgelost...
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '08
Het wordt tijd dat we eens de ogen openen van de mensheid. Een schip van licht moet met alle geopende kristalrasters van de afgelopen jaren toch wel mogelijk zijn om te maken. Als iedereen wilt meehelpen met het sturen van zijn energie, naar boven, dan zal het mij niets verbazen dat er iets gaat gebeuren. Ik be in ieder geval alvast begonnen met het sturen van energie.

Houdt ook deze site in de gaten:
http://www.10-14-08.blogspot.com/
gast
gast okt 14 '08
Hier is het pas 20.00u dus het zal nog even duren.
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '08
Dat is Asthar ...dat had ik toen aangegeven bij Geestverschijningen en onderwerp ruimteschip. Ik ben er ook erg mee bezig de ervaring die ik toen had was erg echt.

En ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren

( ik kon niet slapen dus kwam hier even kijken ...wat druk hier haha)
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '08
Maris1976
Maris1976 okt 14 '08
Ik heb ooit toen ik 14 of 15 was een "iets" gezien in de lucht wat ik niet kon thuisbrengen.
Het had de vorm van een hele dunne draaimolen/carroussel met lampjes en ik weet nog dat ik het eng vond en verwonderend tegelijk, daarna heb ik het buiten mijn toenmalige vriendinnetje die erbij was met niemand gedeeld.

Maar dit hele gebeuren met dat lichtschip..mja ik weet niet, misschien hoop ik teveel dat er hulp komt van buitenaf. Ik denk dat ik hier wel aan toe ben voor andere wijze wezens.

Maar waarschijnlijk zal het allemaal "project blue beam" zijn. http://www.u-subjects.nl/index.php/nieuw...-is-het-precies

Liefs Maris
sarina
sarina okt 14 '08
Mijn ouders (die dus echt nergens voor open staan) hebben ooit tijdens een wandeling op zondagmiddag een lichtbol gezien die met grote snelheid langs vloog, een bocht maakte en weer weg vloog. Totaal onverklaarbaar, op een klaarlichte, zonnige zondag....
Maris1976
Maris1976 okt 14 '08
Hoi Sarina, ja die bollen worden vaker vernoemd door mensen. Ik geloof dat wel, waarom zouden we denken dat we de enige wezens zijn in al die sterrenstelsels? Dat is toch naief?'
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki