Loading...
nl

Videowedstrijd

sarina
sarina okt 12 '08
Ha lieve mensen, ik heb een filmpje gemaakt voor een videowedstrijd. Het filmpje dat het meest wordt bekeken wint.... willen jullie me helpen? Het is een wedstrijd van de band Marillion, dit nummer wordt uitgebracht op hun nieuwste cd. Je kon de MP3 downloaden en hem op youtube uploaden met je eigen film erbij. Dit is dus mijn inzending. Hoe meer mensen hem delen en bekijken, hoe beter het is... Alvast bedankt allemaal....

Delen:
admin
admin okt 12 '08
Het filmpje is leuk maar de muziek is niet mijn smaak confused
Ik zal hem zo vaak bekijken als ik tijd heb, of mag dat niet Sarina, kunnen ze dan zien dat er steeds dezelfde kijkt? laugh
Wat heeft jouw jongste mooie ogen!
sarina
sarina okt 12 '08
Dank je, ja die kleine (Nikita) is bijzonder.... Alle opnames zijn ongeregiseerd, gewoon allemaal stukjes film die ik al had opgenomen en nu gebruikt heb voor deze video... Tja, Marillion is inderdaad heftig. De tekst van het nummer is eigenlijk best mooi.....

Whatever is wrong with you, is so right for me......

Die levensles herken ik.......

En natuurlijk mag je zo vaak kijken als je wilt, hoe vaker hoe beter, alles telt mee... Dank je....
Ashley
Ashley okt 14 '08
Waarom is je jongste dochter Nikita zo speciaal dan? Ik vind alle 4 je kinderen wel een speciale uitstraling hebben! Wat maakt haar specialer dan de rest? Ben ik wel benieuwd naar.

En knap gedaan hoor sarina om zo'n filpje in elkaar te zetten. Ben je zeker wel trots op? Zou ik wel zijn in ieder geval. Het is een heel mooi resultaat geworden vind ik. Ik hoop voor je dat je gaat winnen!

X-Ashley
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '08

Leuk het filmpje! ik hoop dat je wint!
sarina
sarina okt 14 '08
Origineel bericht van: Ashley
Waarom is je jongste dochter Nikita zo speciaal dan? Ik vind alle 4 je kinderen wel een speciale uitstraling hebben! Wat maakt haar specialer dan de rest? Ben ik wel benieuwd naar.


Eigenlijk zijn ze alle zes speciaal, je hebt gelijk. De oudste twee staan er niet op omdat de ene er niet bij was (die had haar eigen vakantie) en de andere beslist niet op de foto of film wil..... Elk van mijn kinderen is bijzonder, en allemaal hebben ze iets 'eigens' wat hen 'speciaal' maakt. Nikita kan echt heel indringend kijken, dat was erg handig voor dit filmpje.
Ashley
Ashley okt 15 '08
Maar volgens mij zijn niet alle opnamens en foto's op vakantie gemaakt of wel soms?
Nou ja ik ben een zeur let er maar niet te veel op.
Maar het is inderdaad handig dat Nikita je jongste zo indringend kan kijken.
X-Ashley
admin
admin okt 15 '08
Ik kan je filmpje bijna dromen laugh
gast
gast okt 15 '08
Leuk filmpje.
sarina
sarina okt 19 '08
Origineel bericht van: Ashley
Maar volgens mij zijn niet alle opnamens en foto's op vakantie gemaakt of wel soms?
Nou ja ik ben een zeur let er maar niet te veel op.
Maar het is inderdaad handig dat Nikita je jongste zo indringend kan kijken.
X-Ashley


Je bent helemaal geen zeur! Inderdaad, sommige opnames zijn gewoon hier thuis gemaakt, andere op de camping (we hebben een jaarplaats op een boerencamping in Stellendam) en het strand, en enkele opnames zijn gemaakt in Zuid-Frankrijk, zie ook het topic dromen in de Drôme.... Ik wist al lang van deze wedstrijd en heb bepaalde dingen bewust gefilmd, met in mijn achterhoofd de tekst van het lied (zoals op het strand, daar had ik een zin in het zand geschreven). De meeste opnames zijn echter gewoon gefilmd.... Ook dat stukje dat Nikita plakband op haar mond had geplakt, ze waren samen aan het tekenen, en dan plakken ze hun tekening zelf met plakband op de deur, Nikita vond het grappig om het op haar mond dicht te plakken.... gauw de camera pakken dus en filmen maar....
Sarah Bellino
Sarah Bellino okt 20 '08
Hihi, handig om hem hier in een appart topic te zetten laugh

Ik ben de trotse "we need to talk"-er ^^
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 20 '08
Origineel bericht van: Sarah Bellino

Ik ben de trotse "we need to talk"-er ^^

Wat bedoel je hiermee?
sarina
sarina okt 20 '08
Ha ha, ze is mijn dochter, degene die dus zegt: 'we need to talk' in het filmpje....
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 20 '08
Ah, ik snap het laugh.
sarina
sarina nov 3 '08
Dank jullie voor je steun, het filmpje is al 401 keer bekeken! Nogmaals, de 30.000 haal ik vast niet meer, ha ha, maar ik vind het toch wel erg leuk dat er nog steeds mensen kijken!
Renco
Renco nov 4 '08
Hey

Hij best mooi jah, muziek smaak is het niet, maar voor achtergrond is het best wel mooi.

Renco
Lena
Lena nov 4 '08
sarina wat leuk om te zien smile
en wat zul je trots zijn op je schatten
sarina
sarina nov 4 '08
Inderdaad! Het was ook heel leuk om eindelijk eens iets te doen met al die filmpjes die ik heb gemaakt.....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki