Hallo,
Ik wil graag mijn droom aan jullie voorleggen omdat sommige zaken mij niet helemaal duidelijk zijn.
Ik was in een soort van christelijk centrum. Mensen waren gemoedelijk en ik voelde me hier helemaal thuis. We stonden allemaal rondom een soort van salontafel waarop een grote man lag die dood was. Hij leek gewoon levend, maar toch was hij er niet meer. Zijn vrouw was ernaast aanwezig, maar niet d.m.v. haar lichaam, maar haar gezicht stond op de achterkant van een boek. Ze had haar ogen dicht. De kleuren waarmee ze ingetekend was, waren erg mooi. Ik keek naar haar gezicht en voelde dat ze er ook gewoon nog was, terwijl ze helemaal niet aanwezig was, maar alleen in dat boek was.
Mensen ruimden daarna artikelen op die her en daar verspreid lagen, onder andere meerdere schalen op elkaar met daarin een groot houten kruis. Ik keek verder door de ruimte en er lagen papieren vellen waarop getekend was. Ik keek op het papier langs de tafel waar ik liep en zag een gezicht waarop de tekening tevoorschijn kwam als het licht erop scheen en zag het gezicht dat weerspiegelde op het papier, wederom met erg mooie kleuren, maar het gezicht leefde en haar ogen keken me aan en volgden me. Ik vond het heel normaal en ze voelde familiair.
De laatste tekening waarop ik keek hing aan de muur. Wederom dit gezicht, alleen met een groot verschil. De kleuren waren hetzelfde, ook het gevoel wat erbij hoorde, alleen hier kwam een soort van "demon" uit haar hoofd die haar verliet. De "demon" was niet levensvatbaar en er was totaal geen angst bij het kijken hiernaar, misschien zelf een vanzelfsprekendheid dat dit zo gebeurde.
Ik hoop dat iemand me kan vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt en groet,
Bert