Hallo, hoe kan ik oplossen dat ik door mijn vorige levens nu geen kinderen kan krijgen?? Heb namelijk toen het 1 en ander meegemaakt die mogelijk invloed hebben op nu.
Wie geeft mij het antwoord??
B.v.D.
stel jij bent 20, toen je 15 was gebeurde er wat, je hebt het nooit verwerkt en op je 20ste word je erop gewezen, dus je gaat er mee aan de slag, je verwerkt het.
Zo ook met je vorig leven. Je behandeld het gewoon als een verleden.
Het is niet waar dat jij door je vorige levens geen kinderen kan krijgen Carolyn. Pas als jij er klaar voor bent zowel geestelijk als lichamelijk kan het pas gebeuren.
Zoek geen oorzaken voor je problemen in het verleden. Zoek oplossingen in het hier en nu. Wat heb je eraan om je druk te maken om iets dat je never nooit meer kunt veranderen. Probeer er juist iets van te leren en het dan los te laten. Je toekomst ligt voor je, niet achter je. Richt je daarop. Waarom zou je het verleden vasthouden, als het je juist zo beperkt?
Dit is idd een moeilijke vraag, en ik denk dat je een heleboel antwoorden hierop uit jezelf moet halen. wij weten immers te weinig om er iets over te zeggen. Ik ben het wel met Nims eens dat je niet teveel moet richten op het verleden. Ik vroeg me af hoe jij eigenlijk weet dat je geen kinderen kan krijgen door je vorige leven. Je hoeft hier geen antwoord op te geven als je het niet wilt hoor!
lieve carolyn
is regressietherapie niets voor jou,ik heb er veel aan gehad,1 voorbeeld,ikhad vaak last van hoofdpijn en een gespannen nek en schouders,ben terruggegaan naar de "riddertijd" en heb gezien dat toen mn hoofd eraf is gehakt (bizar he) heb dit "draadje"weggeknipt ,en het gevoel is ook weg
Ik heb reincarnatie therapie gehad en wat ik daar zag, ik schok me kapot. Heb het twee keer gedaan en werd mij veel duidelijk. Bij de eerste keer is mijn kindje op de eerste dag overleden en bij de tweede keer kwam ik zelf zwanger te overlijden. Zit dus wel met gemengde gevoelens als ik dat stuk van hellentjuh dan lees. Maar ben blij voor haar.
kan me heel goed voorstellen dat het gemengde gevoelens geeft. maar ben wel blij, dat je blij voor haar kunt zijn. en misschien als je zelf in rustiger vaarwater komt en dingen hebt verwerkt en een plaatsje hebt gegeven is het voor jou ook weggelegd.
Iets wat in een vorig leven is gebeurd heeft niks met dit leven te maken. Je word nooit gestraft om iets wat je in een vorig leven hebt gedaan/meegemaakt. Je leeft om te leren. Je kunt wat je weet over je vorige leven(s) als kennis meenemen maar verder moet je alles wat in dit leven gebeurd doorstaan.
Ik denk wat Mause zegt heel belangrijk is. Dat je zelf in rustiger vaarwater moet komen. Je leeft nu!!! Niet in een vorig leven of in een komend leven! Leef en geniet nu.
Hallo allemaal, ik heb gister avond een taai gesprek gehad met mijn partner over dit onderwerp. Voor de mensen die het nog niet weten: Hij is voor mijn tijd geholpen. We hebben gepraat over hoe het ervoor staat. Er is dus nog een hoop te doen voor we aan kinderen kunnen gaan beginnen. Allereerst is het beter dat ik een baan heb voor een financieele ondergrond, dan kunnen we gaan denken aan trouwen en dan kunnen we gaan kijken hoe we het doen met evt. kinderen. We zijn er dus uit dat het hele proces voor evt. kinderen al heel lang kan gaan duren. Aangezien hij een stukje ouder is dan ik, kan het zo zijn dat het te lang gaat duren, waardoor het dus niet mogelijk zou zijn. We hebben gekeken naar iets als bijv. adoptie. Maar dan zou ik ze dus niet zelf ter wereld zetten. We gaan dus nu eind dit jaar naar berlijn en hebben afgesproken om daarna nog eens een goed gesprek te hebben of ik dan nog wel met hem verder zou willen of dat ik iemand zoek met wie ik zelf kinderen zou kunnen krijgen. Kortom: Het was gister taai en het gaat nog heel taai worden.
Origineel van Charlie: Hallo allemaal, ik heb gister avond een taai gesprek gehad met mijn partner over dit onderwerp. Voor de mensen die het nog niet weten: Hij is voor mijn tijd geholpen. We hebben gepraat over hoe het ervoor staat. Er is dus nog een hoop te doen voor we aan kinderen kunnen gaan beginnen. Allereerst is het beter dat ik een baan heb voor een financieele ondergrond, dan kunnen we gaan denken aan trouwen en dan kunnen we gaan kijken hoe we het doen met evt. kinderen. We zijn er dus uit dat het hele proces voor evt. kinderen al heel lang kan gaan duren. Aangezien hij een stukje ouder is dan ik, kan het zo zijn dat het te lang gaat duren, waardoor het dus niet mogelijk zou zijn. We hebben gekeken naar iets als bijv. adoptie. Maar dan zou ik ze dus niet zelf ter wereld zetten. We gaan dus nu eind dit jaar naar berlijn en hebben afgesproken om daarna nog eens een goed gesprek te hebben of ik dan nog wel met hem verder zou willen of dat ik iemand zoek met wie ik zelf kinderen zou kunnen krijgen. Kortom: Het was gister taai en het gaat nog heel taai worden.
Maar je bent wel op de goede weg, want je hebt erkent dat je er niet alleen voor staat.