Deze droom had ik vanochtend en ik weet dat hij erg belangrijk moet zijn. Ik begrijp hem alleen niet zo goed dus ik hoop dat jullie mss meer inzicht hierin hebben?
Het begint met dat ik een ratje uit zijn kooi pak (wij hebben ratten als huisdieren). Ik aai hem, en ineens wordt ik gebeten in mijn vinger. Ik begrijp dat niet en ik kijk eens goed naar de rat. Ik zie dat het helemaal niet mijn rat is, maar een andere. Ik vraag me af hoe dat kan, en bedenk me, dat we misschien wel wilde ratten in huis hebben.
Ik ren naar boven en loop mijn slaapkamer in (dit is in het echt mijn oude slaapkamer van mijn geboortewoning). Ik kijk daar onder het bed, en zie ineens allemaal ratjes lopen. Er zitten jonkies bij en volwassen ratjes etc. Ik denk meteen, eigenlijk moeten we daar ook voor zorgen alleen ik wil voorkomen dat het er steeds meer worden.
Ik heb nog steeds de rat in mijn handen en ik heb ook latex handschoenen aan. Hij bijt me in mijn vingers en ik zie het bloed door de latex handschoenen heenkomen. Ik pak het hoofdje van de rat en probeer hem fijn te knijpen om hem dood te maken. Dat lukt half, en omdat ik dat ook weer zielig vind, sla ik hem maar met zijn kop tegen de televisie aan om hem helemaal dood te maken.
Dan wil ik stoppen dat het er meer worden en pak ik een paar jonge ratjes op. Ik stop ze in een schoenendoos die open is, en zie dat mijn vriendin er ook een aantal heeft ingelegd. Ik zie dat er al redelijk wat jonge ratjes inzitten. Ik pak weer een volwassen rat op, en ik pak zijn hoofdje vast en breek zijn nek. Hij is direct dood, en hoeft niet te lijden.
Ik vraag me af wat we met al die ratjes moeten. Op dat moment geeft mijn vriendin een heel jong en bruin hondje aan me. Hij zit vol met bruine krullen. Deze springt eigenlijk direct op mijn arm en begint me te knuffelen. Ik vind het een heel leuk beestje en begin hem te aaien.
Ik sta nu opeens buiten en zet het hondje in een kar. Ik twijfel of we hem wel moeten houden, maar ik vind hem toch wel erg lief en leuk. Dus ik zeg nog tegen mijn vriendin, als jij hem uitlaat vind ik het prima. Ik aai hem nog een paar keer, en is echt een super lief beestje.
Toen werd ik wakker.