Als het dan echt niets uitmaakt, waarom dan toch even proberen?
Inderdaad een forum is een openbare plek waar iedereen op kan en mag reageren.
Ik wilde dat nu gewoon dus even niet, ook dat recht heb ik net als ieder ander.
Ik heb het keurig netjes aan Nims gevraagd en ook mijn reden daarvoor gegeven. Daarop is hij accoord gegaan.
Wederom voel ik mij in de pm hoek gedrukt.
Is er dan niemand meer open en eerlijk? Is het zo erg als de buitenwereld ziet hoe blij ik met iemand ben? Moet dat echt in het geniep of achter de schermen, zo zit ik niet in elkaar en hoe anderen ook vaak protesteren, ik plaats mijn teksten open en bloot en ja soms wil ik er geen reactie onder omdat het speciaal voor die persoon is. Ik ben nu ook erg blij met het slotje want deze reacties had ik echt niet onder dat bericht gewild.
Is het dan zo moeilijk als ik eens een stukje tekst speciaal voor iemand wil plaatsen, zijn er regels die zeggen dat ik dat niet mag?
Het is in mijn ogen onzin om te zeggen dat het niets uitmaakt, juist omdat je dat zegt krijg ik duidelijk het gevoel dat dat wel zo is. Anders had je niets hoeven zeggen, want het maakt namelijk ook helemaal niets uit.
Begrijp me goed, ik ben niet boos maar wel superverbaasd om de herrie die ontstaat vanwege een simpel slotje.
Daarbij kan iemand altijd nog een nieuw topic openen (zoals Bezoeker)heeft gedaan.
In plaats van te zien wat er in "jouw"ogen niet kan, zie je voorbij aan de schoonheid van de woorden van deze man en aan het gevoel wat ik er in leg.
Jammer, dan mis je toch wel wat.
Even goede vrienden maar dit moest ik kwijt