Loading...
nl

Prachtig, mijn lief nichtje!

Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 4 '08
Karin, wat een práchtig stuk over engelen in ´mijn lief nichtje´. Wilde ik, het slotje negerend blush, toch even zeggen!

grin
Delen:
admin
admin okt 5 '08
Ja ze bestaan echt!

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 5 '08
Op verzoek van Karin zelf heb ik hem voor haar op slot gedaan. Als het Karin het wil toelichten is dat prima, als ze het niet wilt, dan ook prima.
admin
admin okt 6 '08
Omdat dit berichtje alleen voor mijn nichtje is Nanni, niks geks wink
inneke
inneke okt 6 '08
Ik vind het heel lief en slotjes en co maken mij niets uit. Maar is een pb'tje of mailtje dan niet de meest aangewezen weg om iemand iets persoonlijks te zeggen?
admin
admin okt 6 '08
Jemig, wat een gedoe om een slotje zeg....

Ja Inneke misschien wel, maar daar heb ik niet voor gekozen.
Ik was mij niet bewust dat ik iets persoonlijks achter de schermen moest houden.
Sorry ik zal het niet meer doen.
inneke
inneke okt 6 '08
Karen, het maakt mij helemaal niet uit hoor.WAt mij betreft mag alles! Het was gewoon een bedenking van me omdat een forum een openbare plek is waar iedereen op kan en mag reageren.
marinet
marinet okt 6 '08
ik heb me helemaal vereerd gevoeld doordat het speciaal voor mij is geschreven. En vind Karin ook een engel en dan wel een hele speciale. Dat is voor mij het belangrijkste. Wel of geen slotje
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 6 '08
Mooi...! grin

admin
admin okt 6 '08
Als het dan echt niets uitmaakt, waarom dan toch even proberen?
Inderdaad een forum is een openbare plek waar iedereen op kan en mag reageren.
Ik wilde dat nu gewoon dus even niet, ook dat recht heb ik net als ieder ander.
Ik heb het keurig netjes aan Nims gevraagd en ook mijn reden daarvoor gegeven. Daarop is hij accoord gegaan.
Wederom voel ik mij in de pm hoek gedrukt.
Is er dan niemand meer open en eerlijk? Is het zo erg als de buitenwereld ziet hoe blij ik met iemand ben? Moet dat echt in het geniep of achter de schermen, zo zit ik niet in elkaar en hoe anderen ook vaak protesteren, ik plaats mijn teksten open en bloot en ja soms wil ik er geen reactie onder omdat het speciaal voor die persoon is. Ik ben nu ook erg blij met het slotje want deze reacties had ik echt niet onder dat bericht gewild.
Is het dan zo moeilijk als ik eens een stukje tekst speciaal voor iemand wil plaatsen, zijn er regels die zeggen dat ik dat niet mag?
Het is in mijn ogen onzin om te zeggen dat het niets uitmaakt, juist omdat je dat zegt krijg ik duidelijk het gevoel dat dat wel zo is. Anders had je niets hoeven zeggen, want het maakt namelijk ook helemaal niets uit.

Begrijp me goed, ik ben niet boos maar wel superverbaasd om de herrie die ontstaat vanwege een simpel slotje.
Daarbij kan iemand altijd nog een nieuw topic openen (zoals Bezoeker)heeft gedaan.
In plaats van te zien wat er in "jouw"ogen niet kan, zie je voorbij aan de schoonheid van de woorden van deze man en aan het gevoel wat ik er in leg.
Jammer, dan mis je toch wel wat.

Even goede vrienden maar dit moest ik kwijt smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 6 '08
Goedzo Karin, je hebt helemaal gelijk wink. Maar had je een andere reactie verwacht laugh. Ik niet. Iedereen geeft gewoon om elkaar dus zie het vooral niet persoonlijk Karin, want dat is het niet. Ze voelen gewoon aan dat het niet top gaat. Dat is een nadeel van al die gevoelige mensen bij elkaar wink.
admin
admin okt 7 '08
Nee hoor niet persoonlijk Nims smile
Wat wel grappig is eigenlijk is dat deze reacties wel wat los hebben gemaakt bij mij.
In de positieve zin dan hé?
Dus toch wel goed dan.. smile
inneke
inneke okt 7 '08
Ja Karin, je hebt gelijk. Het is lullig van mij om zo pietepeuterig te reageren op zo'n mooie intentie van jouw kant.

Ik was wat wrevelig, niet om de inhoud, niet omdat je je nichtje wilde bedanken- natuurlijk niet. Ik had ergens opgeslagen dat een forum openbaar is en dat persoonlijke berichten naar 1 persoon via PB moeten. Dat is niet mijn regel, daarom zeg ik: het maakt mij niets uit. Maar het triggerde me blijbaar. Daarnaast heb ik het gevoel dat, dieperliggend en persoonlijker, me nog iets veel sterkers triggerde.Ik kan het niet exact pinpointen- mijn ergernis. Ik denk dat het te maken heeft met mijn eigen frustraties omtrent het steeds maar communiceren via internet. DAt is heel persoonlijk en ik had jouw daar niet mee mogen belasten- want het is MIJN gevoelig puntje, dat ik onbewust als richtlijn heb genomen: dat je beter persoonlijk in levende lijve kunt bedanken. En of dat dan de kern is, weet ik niet want er blijft nog iets hangen voel ik crazyZou het kunnen Karin, dat je met dat berichtje eigenlijk ons allemaal iets wilde vertellen- maar het niet helemaal open en eerlijk deed (in jouw woorden)? Ik weet het niet he, ik zit gewoon te gissen omdat ik tracht uit te vogelen wat van mij is en wat ik 'aanvoel'.
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 7 '08
Wat mooi toch, hoe verschillend we de dingen soms kunnen ervaren en we leren elkaar kennen en krijgen nieuwe ingevingen van elkaar, als we elkaar uitspreken..heerlijk dat dat kan hier en op een respectabele manier gebeurd.

Karin, ik kan me heel goed voorstellen dat je dit even apart wilde plaatsen, een lichtje erop laten schijnen zonder verdere reacties, het even op zichzelf wil laten staan. Heerlijk, ik geniet ook als ik mijn vrienden elkaar zie omhelzen! Dat behoeft even geen andere woorden..

Ook denk ik dat wanneer iemand iets op zijn hart heeft, dat wel gewoon zal zeggen. Maar misschien ben ik ook wel heel naïef om dat te denken..!

Wat ik direct bij het berichtje voelde is eigenlijk heel simpel..´wat een mooi bedankje, met daarbij een prachtige boodschap over engelen die me raakt in het hart´, dus ik ben blij dat die er staat...er zijn inderdaad veel menselijke engelen..

Moeder Teresa is een hele bekende of Majoor Boshart bijvoorbeeld, maar voor mij zijn het evengoed mensen in mijn directe omgeving, die me laten weten dat ze aan me denken of ineens zomaar iets heel concreets voor me doen. Zelf heb ik ook mijn momenten dat ik een engeltje wil zijn en ik luister dan naar het engeltje mijn hart..

@Inneke ik vind het waanzinnig mooi zoals je je uitspreekt en kwetsbaar durft op te stellen, petje af!

Kinderen weten er trouwens alles van, van die engelen...kijk maar... grin

admin
admin okt 7 '08
Ja Karin, je hebt gelijk. Het is lullig van mij om zo pietepeuterig te reageren op zo'n mooie intentie van jouw kant.

niet lullig Inneke, gewoon menselijk.

Ik was wat wrevelig, niet om de inhoud, niet omdat je je nichtje wilde bedanken- natuurlijk niet. Ik had ergens opgeslagen dat een forum openbaar is en dat persoonlijke berichten naar 1 persoon via PB moeten. Dat is niet mijn regel, daarom zeg ik: het maakt mij niets uit. Maar het triggerde me blijbaar. Daarnaast heb ik het gevoel dat, dieperliggend en persoonlijker, me nog iets veel sterkers triggerde.Ik kan het niet exact pinpointen- mijn ergernis. Ik denk dat het te maken heeft met mijn eigen frustraties omtrent het steeds maar communiceren via internet. DAt is heel persoonlijk en ik had jouw daar niet mee mogen belasten- want het is MIJN gevoelig puntje, dat ik onbewust als richtlijn heb genomen: dat je beter persoonlijk in levende lijve kunt bedanken. En of dat dan de kern is, weet ik niet want er blijft nog iets hangen voel ik crazy

Ik kan het mis hebben Inneke, maar mijn gevoel zei me gisteren dat het was omdat jij zo graag misschien zelf zo'n berichtje zou krijgen? Niet dat ik daarmee bedoel dat jij geen liefde om je heen ondervindt, dat bedoel ik niet.
Maar gewoon dat iemand oprecht je kan bedanken en je dan ook diep raakt omdat het zo echt gemeend is?
Ik schrijf, als ik schrijf eigenlijk altijd vanuit mijn hartgevoel, ik weet dat ik daar mensen enorm mee kan raken, soms vaker dan ik zelf doorheb.
Is dat iets dat je mist? Iemand die echt vanuit zijn kern iets tegen je zegt?

Zou het kunnen Karin, dat je met dat berichtje eigenlijk ons allemaal iets wilde vertellen- maar het niet helemaal open en eerlijk deed (in jouw woorden)? Ik weet het niet he, ik zit gewoon te gissen omdat ik tracht uit te vogelen wat van mij is en wat ik 'aanvoel'.

Het was niet mijn bedoeling om er iedereen iets mee te zeggen. Maar als iemand er van geniet dan is dat mooi meegenomen. Ik had nog een andere belangrijke factor maar die heeft echt met Marinet te maken en uit respect naar haar toe ga ik dat niet opschrijven.
Wat ik wel deed was min of meer aangeven dat ik zelf ff in een dalletje zat en ik daar geen reactie op wilde hoe goed bedoelt ook.
Misschien heb je dat aangevoelt.

Jouw reactie was voor mij wel leerzaam, het maakte voor mij weer eens duidelijk dat het voor mij persoonlijk heel belangrijk is mijn grenzen in de gaten te houden, daar wals ik nog wel eens overheen en das echt niet goed voor mij.
Gek eigenlijk dat een ander je daar weer aan moet herinneren, terwijl je zou denken dat je dat zelf als beste kan...
Zo zie je maar hoe dat gestuiter van ons toch weer zo mooi uitwerkt smile
admin
admin okt 7 '08
Mooie tekening Bezoeker! Is die van je zoontje?
Och ja Majoor Boshart, van die dame kreeg ik het altijd heel warm van binnen! Wat een verschrikkelijk lieve uitstraling had deze vrouw, of heeft eigenlijk smile
Leuk dat je haar weer even bovenbracht Bezoeker!
gast
gast okt 7 '08
Het gevoel dat ik krijg bij die engel is dat het niet door een kind gemaakt is. Maar door wie wel?
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 7 '08
Origineel bericht van: gast
Het gevoel dat ik krijg bij die engel is dat het niet door een kind gemaakt is. Maar door wie wel?

Misschien wel door een (b)engel wink
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 8 '08
Origineel bericht van: Karin
Mooie tekening Bezoeker! Is die van je zoontje?
Och ja Majoor Boshart, van die dame kreeg ik het altijd heel warm van binnen! Wat een verschrikkelijk lieve uitstraling had deze vrouw, of heeft eigenlijk smile
Leuk dat je haar weer even bovenbracht Bezoeker!

Haha, het had gekund dat deze van mijn zoon was, hij tekent ze wel ongeveer zo. Major Boshart, zo heerlijk ´gewoon´ goed voor anderen, een engel in de meeste onopvallende vorm wink. Heb je toevallig die uitzending gezien van haar met Herman Brood in Villa Felderhof? Zo´n verrassende combinatie..
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420