Loading...
nl

kan je een zwangerschap voorspelle?

hellentjuhh
hellentjuhh dec 7 '06
Hallo ...

Wat ik me afvraag is of je bij iemand een zwangerschap kan voorspellen ?
Zelf hebben wij al 6 jaar een kinderwens en naar allerlei behandelingen en de 1e ivf poging is dit bij ons nog niet gebeurd ...

Nu is mij verteld dat ik zeker kan zijn dat ik een keer mama word ..
Als ik wel is naar char kijk dan zegt ze wel is dat er een kindje op je wacht in het naaste om bij je te komen ?

Heeft iemand enige idee hoe ik dit ook ergens dat antwoord kan krijgen ??

Zelf ben ik nu 3 dagen overtijd ben de hele dag misselijk vorige week hele erge jeuk aan mijn borsten gehad en nu soms nog ..ze doen ook pijn ..

Iemand op dit forum heeft mij een voorspelling gedaan dat ik volgens jaar een kindje zou hebben een meiske ....maar mag ik daar op hopen of kan dit helemaal niet ???

liefs hellen
Delen:
Charlie
Charlie dec 7 '06
Mijn ervaring is dat voorspellingen negen van de tien keer niet uitkomen. Je hoeft er dus niet van uit te gaan, maar je kan het wel in je achterhoofd houden. Dit als mijn mening en ervaring.
Carolyn

p.s: mij is voorspeld dat ik binnen een jaar zwanger zou zijn van of 1 jongetje of 2 jongetjes. Dit zou leuk zijn, maar de kans is nihiel, omdat mijn partner voor mijn tijd geholpen is. Ik hou het ook in mijn achterhoofd, maar ik ga er niet van uit.
Charlie
Charlie dec 7 '06
Ik zou heel blij zijn als dat gebeurd, kijk maar eens onder creatieve uitingen, topic Mijn meisje. dan weet je waarom.
Tamara26
Tamara26 dec 7 '06
Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
Ben zooooooo benieuwd!
mause
mause dec 7 '06
spannend. ben benieuwd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Je kan dit bij iemand voorspellen. Toch is het heel moeilijk want er zijn veel meer factoren die meespelen bij de geboorte van een kind. Ook dit hangt af van het kindje dat jou / jullie als ouder(s) heeft uitgezocht. Waar wacht deze op? Wat wil deze? En vooral, wat heeft dit kindje eigenlijk nodig? Het feit dat je op dit forum bent zegt dat je open staat voor de nieuwetijdse kinderen. Hoe staat je vriend / man er tegenover? Niet dat dit moet hoor, maar ik ben daar benieuwd naar.
Charlie
Charlie dec 8 '06
Voor wie was dit bericht bedoeld, NiMS??
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Hellentjuh, degene die origineel ook de vraag stelde.
hellentjuhh
hellentjuhh dec 8 '06
hoi hoi

Mijn man vind dit ook erg intressant.
Hij zou er op 1 of ander manier ook achter willen komen ...
Hij vind vooral het knap als mensen kunnen fotolezen en dingen kunnen zeggen die eigenlijk niemand zou weten ..

Hoop dat je dat bedoelt ?

En tamara ik heb nog niet getest want ik heb een anti zwangerschaps test gekregen de afgelopen 6 jaaar ...heb 2 keer een test gehad die posi was terwijl dr niks was ..
Volgende week moet ik naar de huisarts en dan laat ik bloedprikken ....

kussies hellen
Mirreke
Mirreke dec 8 '06
Nou ik hoop het zo voor je Hellen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Dat is idd wat ik bedoelde. Ik ben blij dat hij er ook open voor staat. Dat neemt natuurlijk niet weg dat de echte oorzaak is achterhaald. Misschien dat je wat uit je fotolezing kunt halen?
Tamara26
Tamara26 dec 8 '06
Nou, dan maar duimen voor volgende week!!!
Liefs,
mause
mause dec 9 '06
volgende week spannend. hoop dat het nu nieuws is waar je op wacht.
mause
mause dec 9 '06
weet je ook wanneer je naar de huisarts moet?
hellentjuhh
hellentjuhh dec 12 '06
lieve allemaal

als ik jullie de datum 15-8-2007 geef wat denken jullie daarbij ?

liefs hellen
Charlie
Charlie dec 12 '06
Dan denk ik dat je ons nu het goede nieuws gaat vertellen.
Tamara26
Tamara26 dec 12 '06
JAAAAAAAAAAA, ik wist t, ik wist t, ik wist t!!!
Oooh, ik ben zo blij voor je!
Leuk man!!!!!!

Wat heb je nu zelf voor en gevoel?
hellentjuhh
hellentjuhh dec 12 '06
Jaaa ik ben zwanger .....

Ongelovelijk gewoon ...Ik bevat het niet (nog niet)ik heb wel allemaal kwaaltjes ..
Maar besef niet dat ik nu naar 6 en half jaar zwanger ben ....en ook nog eens spontaan ...erg raar ,netalsof ik in een droom leef :)

tamara jij voelde dit al he ?altans ik voelde dat jij het al wist :)

Mensen dank je wel voor het duimen ....

liefs hellen
Tamara26
Tamara26 dec 12 '06
Ik had er wel een goed gevoel over ja. 'T zat goed.
Ik heb altijd of een positief, of een negatief gevoel. Soms kan ik er veel meer over zeggen, maar soms ook niet hoor.
Bij een negatief gevoel beklemt het mijn hart. Dan weet ik, dit is niet goed.
Maar dit was goed, meteen toen ik 't las. Een soort bevrijd gevoel.

Hoe lang ben je nu al zwanger?
Ik begrijp dat je het niet beseft....
Ook ik heb 6 jaar gedacht dat ik onvruchtbaar was naar chemotherapie en bestraling, maar vorig jaar was het ineens zover!
Ik wilde eerst niet eens een test doen, want het kon toch niet?
Toen ik de test gedaan had, was ik natuurlijk heel blij, maar ik zei: 'ik geloof t pas echt als ik de echo heb gezien.
Ik heb 4 echo's gehad en je zag echt alles, maar nog besefte ik niet dat dat in mij was.
Ik had me er in die 6 jaar zo bij neergelegd dat het niet kon en dus ook niet kon gebeuren.
Uiteindelijk kreeg ik mijn zoontje met een keizersnee en toen zag ik m liggen in zijn bedje.
Ik zat hem even goed te bekijken en zelfs toen dacht ik: 'is ie echt van mij?' Zo veel ongeloof dat ik toch echt een kindje had gekregen!
Maar t is heerlijk hoor! Ik geniet!

Ik hoop voor jou dat dit voor jou hetzelfde wordt!!
Heb je vragen over je zwangerschap of over je gevoel, schrijf het neer!
Ik wil je graag helpen en de anderen ook!!!
Heel veel liefs en geniet ervan,
Debiorah
Debiorah dec 12 '06
Gefeliciteerd! Wonderen zijn de wereld nog niet uit! :D
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies