Loading...
nl

mijn foto... jullie mening?

zwelgje
zwelgje okt 4 '08
Hallo mensen,

Ik loop al mijn hele leven tegen dezelfde dingen op. Ik wil er zo graag iets aan doen maar weet niet wat... Nu zou ik van jullie graag willen weten wat jullie in mijn foto lezen, zodat ik een handvat heb van waaruit ik verder kan werken.

Dit is mijn foto:

http://img146.imageshack.us/my.php?image=jolandametkorthaarmh1.jpg

Alvast bedankt!
Delen:
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 4 '08
Allereerst complimenten dat je er zo tegenaan kijkt!

Een reading is eigenlijk een indruk van jou door de ogen van de reader, dus ga in de eerste plaats altijd af op je eigen gevoel. Ik schrijf steeds ´je bent´, maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat dat ook werkelijk zo is.

In de kern heb jij een heel open en enthousiast karakter, je bent echt iemand die mensen kan activeren. Je hebt ook een goed inzicht en oplossend vermogen. Je kunt goed kritiek verdragen, mits die maar rechtstreeks naar jou geuit wordt. Roddel en achterklap kun je moeilijk verdragen en dan ga je op onderzoek uit en/of vraagt rechtstreeks wat er is.

Je bent heel zelfstandig en mensen kunne jou niet zo snel manipuleren, alleen heb ik sterk het gevoel dat jij die signalen vooral vanuit je onderbewuste afgeeft. Dit in combinatie met jouw eigen oprechtheid heeft tot gevolg dat mensen dan soms ineens afstand nemen in jouw beleving, alsof je dan even iets gemist hebt. Jij hebt oprechte bedoelingen, maar dat werkt helaas niet altijd zo voor anderen, hoe welwillend je ook bent. Met name in je werk speelt dit een rol. Alsof je een beetje met lege handen staat soms. (ik weet even niet hoe ik dat anders kan zeggen).

Je schrijft dat je het even niet zo goed weet, toch is het eigenlijk een zegen wanneer we even uit balans worden geduwd, want alles in ons zegt´stop´. En dat is goed, want het zet ons aan tot bezinning, het daagt ons uit diep van binnen te voelen wat we nu eigenlijk precies willen en wat goed is voor ons.

Ik weet niet wat je nu doet, maar ik heb i.i.g. wél het gevoel dat jij goed met mensen kunt werken, en dan met name wanneer er een beroep op mimiek, lichaamstaal en/of beweging wordt gedaan. Geen oeverloze gesprekken, liever actief bezig zijn, ergens naar toe werken, dingen doen, creeren! Ik denk daarbij aan toneel/drama, activiteitenbegeleiding maar bijvoorbeeld ook doventolk. Aan jouw gezicht kun je eigenlijk meteen zien wat je voelt. Je hebt talent in het overbrengen van inzicht en gevoelens en je zou daarom ook een goede docent zijn of met kinderen/jongeren (met gedragsproblemen) kunnen werken. Je weet mensen te pakken en te boeien, al ben je je dat nog niet altijd bewust.

Je bent nog wat onzeker over jezelf en nog wat op zoek naar wie je bent, wat je voelt en wat je kunt. Duik maar gewoon in je talenten en heb geduld, sla geen stappen over in je haast (haha een beetje ongeduldig ben je wel een beetje wink), want gaandeweg kom je al die antwoorden vanzelf wel tegen zodra je de juiste richting hebt gekozen, die richting die jou werkelijk bezieling geeft. Het zal je energie geven. Energie die je nu soms mist. Bezieling, overgave en passie heb je de laatste paar jaren nog wel eens een beetje gemist in je leven.

Ook heb ik het gevoel dat je iemand die je dierbaar was, bent kwijtgeraakt.

Geef andere mensen ook de tijd om dingen te begrijpen en in te zien, jij bent daar gewoon veel sneller in, je denkt als het ware drie stappen vooruit.

Op dit moment zoek je soms nog te veel oorzaken bij jezelf, ben je soms te kritisch naar jezelf. Ik hoor je bijna ´sorry´ zeggen, alsof je dat vaak zegt. Zelfs je ademhaling is soms heel licht, symbolisch voel ik dat als ´om mensen vooral maar niet tot last te zijn´.

Diep van binnen heb jij ook nog wel wat angsten, bang niet goed gezien te worden, bang verkeerd begrepen te worden en bang afgewezen te worden. Zie dit als een uitdaging naar jezelf, dus zorg dat mensen je zien, zorg dat je duidelijk bent in wat je wilt en begrijp dat wanneer mensen elkaar aardig vinden, dat soms eenrichtingsverkeer is. Niets aan te doen, dat is het leven.

Soms zou je graag even weg willen kruipen bij diegene die je voor 200% vertrouwd, weer even kwetsbaar als een kind mogen zijn.

Je vind het heerlijk je te nestelen op een stoel of de bank en houdt van gezelligheid, kleur en vrolijkheid. Blije mensen en felle kleuren om je heen doen je goed.

Geloof in jezelf, je bent een fijn mens, bijzonder gevoelig en met veel kwaliteiten.

Als beeld zag ik nog een klein trommeltje met plaatjes erop, een rood randje erlangs. Twee touwtjes met een balletje eraan. Ik weet niet zo goed wat het betekend, wellicht mag je symbolisch gezien meer van je laten horen, of heb je dit vroeger gehad misschien?

Ook kreeg ik nog een beeld van een man van, zo ik schat, ergens in de 60, slanke man, bril op, aardig wat rimpeltjes in zijn gezicht, hij heeft iets weg van Simon Carmiggelt. Leuke man, erg precies, soms wat streng maar wel rechtvaardig, tegelijkertijd heel creatief. Iemand die oog heeft voor de kleine dingen in het leven. Ik zie hem een tekening maken, nogal gedetailleerd, met zwart op wit. Houtskool denk ik. Ik heb de indruk dat hij naar je lacht en vraagt wanneer je weer eens gaat tekenen. Heb jij enig idee wie dit zou kunnen zijn..?

Nou wellicht zegt het je helemaal niets hoor, ik probeer maar wat meer op te schrijven wat ik zie. Wat ik best eng vind hoor, wat als ik er helemaal naast zit? Maar ik doe het toch want wellicht ligt er toch iets herkenbaars of essentieel´s voor je in e dan weet ik ook weer een beetje of ik geen onzin zit te vertellen.

Als je nog iets wilt vragen of als ik onduidelijk ben geweest of dingen voor jou anders voelen, hoor ik het natuurlijk ook heel graag.

Liefs,

Ps. ik ben werkelijk een ramp met namen, maar ik meende nog de naam Johannes te horen.
Anne
Anne okt 5 '08
Hoi zwelgje smile
Welkom op het forum, ik wil wel een poging doen om je foto te lezen. Hoor graag van je wat klopt en wat niet of hoe je er zelf over denkt wink

Je weet niet wie je zelf bent, je vraagt je dat af maar je kan de antwoorden erop niet horen/ krijgen.
Dit komt doordat je het niet toe laat om in jezelf te kijken naar de dingen die wel degelijk om aandacht schreeuwen. Je bent bang wat je in jezelf zal aantreffen, om het onder ogen te moeten zien.
Het beste is dat je tijd voor jezelf vrij maakt om in jezelf de antwoorden te vinden.
Door rustig te gaan zitten niet gestoord te worden en je af te vragen waarom je nou altijd tegen de zelfde dingen aanloopt? Luister goed naar je zelf, naar je intuitie wat je gelijk binnen krijgt wat je gelijk te horen krijgt moet je opschrijven dit is erg belangrijk dit zijn antwoorden waar je wat aan hebt, waar je wat mee kan.

Dat jij al heel je leven tegen dezelfde dingen aanloopt is niet zomaar. Dit geeft aan dat jij iets nog niet hebt geleerd, omdat je steeds dezelfde dingen tegenkomt en ze niet heb bekeken van alle kanten hoe en wat en hoe je het beter kan doen voortaan om ze niet meer zo te hoeven tegen te komen. Het kan misschien hard aankomen wat ik je zeg maar zie het als een inverstering in jezelf.
Als je het goed aanpakt kan je die dingen waar je altijd tegen aanloopt verbeteren zodat je die dingen niet meer tegen komt.
Dit kan door middel van die dingen waar je tegen aanloopt aandacht te geven.. ze te verwelkomen en niet zoals je nu doet ze diep weg te stoppen.

Dit is wel het belangrijkste wat jou op dit moment te doen staat. Je lacht wel op de foto maar de lach is niet compleet het klopt niet helemaal omdat je je niet helemaal lekker in je vel voelt.
Ik hoop dat je iets aan deze fotolezing hebt smileAls je het niet alleen kan de zoektocht naar jezelf aarzel er niet bij om een goede vriend/ vriendin in te schakkelen of een psychiator.
Het gaat tenslotte om het einddoel jezelf beter voelen smile

Liefs aNNe
zwelgje
zwelgje okt 6 '08
Wow, bedankt allebei! Het is een hele kluif om hier op te reageren, ik zal dat zo snel mogelijk doen! Er zitten wel dingen tussen die me aan het denken zetten smile

Nogmaals bedankt!
Anne
Anne okt 7 '08
is goed zwelgje denk er eerst even rustig over na dan horen we het wel van je smile
Liefs aNne
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 7 '08
Graag gedaan hoor, ik hoop dat je er iets mee kunt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki