Hey Cindy
ik heb geprobeerd om je foto als het ware te lezen met kaartlegging. Dit is de eerste poging van mij, ik hoop dat de meeste zaken raak zijn en hoor het graag van je als het niet klopt.
Je staat nu en dan nog wel eens stil bij het verleden, je betwijfelt het oude en bent bereidt het nieuwe te overwegen. Je hebt soms last van emotionele terugtrekking. Een diepgewortelde twijfel houdt je bezig: je blijft het oude met het nieuwe vergelijken – zonder een keuze te maken.
Meditatie speelt een rol in je leven. Je staat open voor de inhoud van dromen en gevoelens. Teveel dagdromerij maakt je apathisch en ontevreden. Je bent iemand die liever afwacht tot je iets aangereikt krijgt. Je zit met gemengde gevoelens, verveling, tegenzin,..
Je kunt genieten van koesterende harmonie in relaties en het gezinsleven, geborgenheid. Blijf niet stilstaan bij ongelukkige herinneringen – laat ze los. Herinneringen uit het verleden zetten je teveel aan het denken. Koester de zinvolle en prettige bedenkingen. Gebruik deze om tot een nieuw inzicht (in het hier en nu) te komen. Koester jezelf in herinneringen zoveel je wilt, maar kwel jezelf niet… Er zijn ook leuke gebeurtenissen uit het verleden waar je dromerig aan terug denkt.
Kan het zijn dat je een moeilijke periode achter de rug hebt waar je nu soms nog last van ondervindt?
Soms zit je met innerlijke disharmonie. Je bent iemand die net zoveel van zichzelf kan houden als van anderen, door de kracht die je uit je liefdevolle emoties haalt bent je in staat ook de zwaarste tegenslagen te doorstaan, je bent een sterk iemand. Laat niet over je heen lopen.
Als je bij het nastreven van je doelen complicaties ondervindt geef je het snel op.
Je bent overgevoelig, gevuld met zorgen. Ik denk dat je soms stress- periodes kampt.
Je hebt een zeer goed praktisch en zakelijk inzicht.
Uiteenlopende situaties kun je met gemak aan omdat je je snel kunt aanpassen.
Reizen en verandering van omgeving bieden je ontspanning, je vindt rust in verandering.
Als je je bevrijdt van je angsten en het gevoel van ‘vijanden’ of dat iemand ‘in je nek blaast’ ga je je steeds beter in je vel voelen.
groetjes
nikskeuh