Loading...
nl

graag fotolezen van een recente foto

mybigdream
mybigdream sep 30 '08
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1207

Hoi,

Vorige week plaatste ik ook een foto... die is al wat ouder (vorig jaar dec.) maar graag wil ik ook een recente foto plaatsen.

Hij is afgelopen vrijdag genomen samen met m'n petekindje Inte.

Dank je wel aan diegene die hun tijd willen nemen!

Vriendelijke Groetjes
Cindy
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 30 '08
Hoi Cindy,

Ik wil graag je fotolezen. Ik heb verder nog niets van de lezingen gelezen, dus mss dat er dingen dubbel staan of anders. Ik hoor daarom ook graag wat er wel en niet klopt.

Ik zie een gesloten persoon die liever de kat uit de boom kijkt. Jij staat het liefst niet in de belangstelling.

Ik krijg er moeilijk vat op, maar het lijkt wel alsof je in een eigen gedachtenwereldje leeft. Het is niet zo duidelijk wat er allemaal in dat koppie daar afspeelt.

Ingewikkelde dingen heb je niets mee en je houdt het liever ook gewoon simpel. Mensen die moeilijk doen, heb je echt een allergie voor.

Dit is een rare tegenstrijdigheid die ik even niet kan plaatsen:
Je hebt dingen snel door maar kan niet goed conclusies trekken. Het is een soort tweestrijd die ik ervaar, tussen je gevoel en je verstand. Je weet niet zo goed wat je van dingen moet denken, maar kan ze wel zien zoals ze zijn. Zoiets.

Je straalt wel een enorme rust uit, die volgens mij ook goed door je omgeving wordt overgenomen. Ik kan me goed voorstellen dat vriendinnen jou graag bellen, als ze even "wat stoom" moeten afblazen.

Iets dat ik me afvraag en dat is of jij vroeger veel gepest bent? Ik zie een soort weggestopt verdriet in je ogen, wat jou gevormd heeft tot wie je nu bent.

Je bent een heel beschermend en behouden iemand, die het liefst het allerzekerste voor het onzekere neemt. Ik kan me goed indenken dat je vrienden/vriendinnen wel eens zeggen: "Goh, daar heb je haar weer.".

Je hebt een enorm goed hart, en kan echt niemand bewust pijn doen. Zelfs als je iemand onbewust of per ongeluk pijn doet, voel je je enorm schuldig, hoewel je er niets aan kon doen.

Ok dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat je er van vindt.

Groetjes Julien.
nikskeuh
nikskeuh okt 1 '08
Hey Cindy wink

ik heb geprobeerd om je foto als het ware te lezen met kaartlegging. Dit is de eerste poging van mij, ik hoop dat de meeste zaken raak zijn en hoor het graag van je als het niet klopt.

Je staat nu en dan nog wel eens stil bij het verleden, je betwijfelt het oude en bent bereidt het nieuwe te overwegen. Je hebt soms last van emotionele terugtrekking. Een diepgewortelde twijfel houdt je bezig: je blijft het oude met het nieuwe vergelijken – zonder een keuze te maken.
Meditatie speelt een rol in je leven. Je staat open voor de inhoud van dromen en gevoelens. Teveel dagdromerij maakt je apathisch en ontevreden. Je bent iemand die liever afwacht tot je iets aangereikt krijgt. Je zit met gemengde gevoelens, verveling, tegenzin,..

Je kunt genieten van koesterende harmonie in relaties en het gezinsleven, geborgenheid. Blijf niet stilstaan bij ongelukkige herinneringen – laat ze los. Herinneringen uit het verleden zetten je teveel aan het denken. Koester de zinvolle en prettige bedenkingen. Gebruik deze om tot een nieuw inzicht (in het hier en nu) te komen. Koester jezelf in herinneringen zoveel je wilt, maar kwel jezelf niet… Er zijn ook leuke gebeurtenissen uit het verleden waar je dromerig aan terug denkt.

Kan het zijn dat je een moeilijke periode achter de rug hebt waar je nu soms nog last van ondervindt?

Soms zit je met innerlijke disharmonie. Je bent iemand die net zoveel van zichzelf kan houden als van anderen, door de kracht die je uit je liefdevolle emoties haalt bent je in staat ook de zwaarste tegenslagen te doorstaan, je bent een sterk iemand. Laat niet over je heen lopen.
Als je bij het nastreven van je doelen complicaties ondervindt geef je het snel op.

Je bent overgevoelig, gevuld met zorgen. Ik denk dat je soms stress- periodes kampt.

Je hebt een zeer goed praktisch en zakelijk inzicht.

Uiteenlopende situaties kun je met gemak aan omdat je je snel kunt aanpassen.
Reizen en verandering van omgeving bieden je ontspanning, je vindt rust in verandering.

Als je je bevrijdt van je angsten en het gevoel van ‘vijanden’ of dat iemand ‘in je nek blaast’ ga je je steeds beter in je vel voelen.

groetjes
nikskeuh
mybigdream
mybigdream okt 4 '08
Hoi Julien en nikskeuh,

Ik bedank jullie beide voor de moeite die julie deden om mijn foto te lezen (ik had jullie ook al een pb gestuurd) ik heb (nog) niet gereageerd over jullie uitspraken maar al wat jullie schrijven gaat inderdaad wel over mij... ben er nog steeds heel verbaasd van.....

Dikke knuf,
Cindy
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 4 '08
Hoi Cindy,

Ik heb geen PB van je gekregen, maar ik lees graag wat er wel en niet klopt.
mybigdream
mybigdream okt 6 '08
Hoi Julien, effe mijn reactie op u... ik weet niet zo goed hoe ik het allemaal moet doen dus zo maar... tussen de haakjes is jou tekst..... maar zoals je zal lezen... klopt heel veel van jou verhaal....

Thanks,
Cindy

(Ik zie een gesloten persoon die liever de kat uit de boom kijkt. Jij staat het liefst niet in de belangstelling.)

Dit klopt in ieder geval een heel stuk.... ik ben niet echt gesloten maar kijk wel de kat uit de boom....

(Ik krijg er moeilijk vat op, maar het lijkt wel alsof je in een eigen gedachtenwereldje leeft. Het is niet zo duidelijk wat er allemaal in dat koppie daar afspeelt.)

Ik ben heel vaak aan het denken... aan heel veel, alles en hoe ik het beste m'n leventje plan, of maak.

(Ingewikkelde dingen heb je niets mee en je houdt het liever ook gewoon simpel. Mensen die moeilijk doen, heb je echt een allergie voor.)
tmoet niet te moeilijk worden, gewoon simple kan inderdaad al moeijlijk genoeg zijn!

(Dit is een rare tegenstrijdigheid die ik even niet kan plaatsen:
Je hebt dingen snel door maar kan niet goed conclusies trekken)
Ik heb mensen inderdaad snel door... een speciaal gevoel denk ik.... al geef ik ze eerst allemaal wel de kans om het tegendeel te bewijzen, en dan nog kan ik het opnieuw blijven proberen.....

(Je straalt wel een enorme rust uit, die volgens mij ook goed door je omgeving wordt overgenomen. Ik kan me goed voorstellen dat vriendinnen jou graag bellen, als ze even "wat stoom" moeten afblazen)
Ik ben inderdaad iemand die heel veel gebruikt wordt om tegen te praten... te bellen en op terug te vallen, voel me ook snel verantwoordelijk om mensen te helpen!

(Iets dat ik me afvraag en dat is of jij vroeger veel gepest bent? Ik zie een soort weggestopt verdriet in je ogen, wat jou gevormd heeft tot wie je nu bent.)

Inderdaad... ik was dikker, moest een bril dragen, had puistjes, ouders gescheiden, financieel niet makkelijk...... nog doorgaan???

(Je hebt een enorm goed hart, en kan echt niemand bewust pijn doen. Zelfs als je iemand onbewust of per ongeluk pijn doet, voel je je enorm schuldig, hoewel je er niets aan kon doen.)

Inderdaad, kan met niemand ruzie of woorden hebben!!

c
mybigdream
mybigdream okt 6 '08
Hey nikskeuh,

Ook hierop wil ik heel graag reageren! ook tussen haakjes wat jij schreef,

Nog es bedankt,
Cindy

(Je staat nu en dan nog wel eens stil bij het verleden, je betwijfelt het oude en bent bereidt het nieuwe te overwegen. Je hebt soms last van emotionele terugtrekking. Een diepgewortelde twijfel houdt je bezig: je blijft het oude met het nieuwe vergelijken – zonder een keuze te maken.)

klopt, er is vroeger heel veel gebeurt... en ik wil het allemaal anders doen in mijn volwassen leven!

(Meditatie speelt een rol in je leven. Je staat open voor de inhoud van dromen en gevoelens. Teveel dagdromerij maakt je apathisch en ontevreden. Je bent iemand die liever afwacht tot je iets aangereikt krijgt. Je zit met gemengde gevoelens, verveling, tegenzin,..)

Ik ben een denker, dromer..... maar heb het gevoel alsof mijn grote droom niet uit kan-wil komen.

(Je kunt genieten van koesterende harmonie in relaties en het gezinsleven, geborgenheid. Blijf niet stilstaan bij ongelukkige herinneringen – laat ze los. Herinneringen uit het verleden zetten je teveel aan het denken. Koester de zinvolle en prettige bedenkingen. Gebruik deze om tot een nieuw inzicht (in het hier en nu) te komen. Koester jezelf in herinneringen zoveel je wilt, maar kwel jezelf niet… Er zijn ook leuke gebeurtenissen uit het verleden waar je dromerig aan terug denkt.)

Ik heb een lieve man, een goede relatie alleen missen we nog een stukje in onze Familie.... een kindje, al elf jaar trachten we ernaar, met hulp, zonder hulp, het lukt niet.... net alsof het een droom moet blijven....

(Kan het zijn dat je een moeilijke periode achter de rug hebt waar je nu soms nog last van ondervindt?)

Inderdaad een hele moeilijke periode.... een heel jaar met mislukte IVF's.... heel veel pijnlijke weken..... niet alleen mentaal maar ook fysiek.....

(Soms zit je met innerlijke disharmonie. Je bent iemand die net zoveel van zichzelf kan houden als van anderen, door de kracht die je uit je liefdevolle emoties haalt bent je in staat ook de zwaarste tegenslagen te doorstaan, je bent een sterk iemand. Laat niet over je heen lopen.
Als je bij het nastreven van je doelen complicaties ondervindt geef je het snel op.)

Heb inderaad het gevoel dat ik soms andere liever zie dan mezelf....en dat ik nog voor ik uitslag krijg van de IVF's ik geen hoop meer heb....

(Je bent overgevoelig, gevuld met zorgen. Ik denk dat je soms stress- periodes kampt.)

Zou niet anders kunnen.... al moet het wel...

Je hebt een zeer goed praktisch en zakelijk inzicht.

(Uiteenlopende situaties kun je met gemak aan omdat je je snel kunt aanpassen.
Reizen en verandering van omgeving bieden je ontspanning, je vindt rust in verandering.)

inderdaad ben ik iemand die zich snel kan aanpassen.... en het als een vakantie zie als ik maar effe weg ben...

(Als je je bevrijdt van je angsten en het gevoel van ‘vijanden’ of dat iemand ‘in je nek blaast’ ga je je steeds beter in je vel voelen.)

Wie weet...... lukt het ooit nog es....
om zwanger te raken... en hierbij al m'n angsten kwijt te raken...

groetjes
c
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 6 '08
Hey bedankt voor je reactie! Erg leuk om te lezen en ik hoop dat je ook iets kunt met de lezing.
Anne
Anne okt 7 '08
Hoi cindy,
Ik wil je foto wel lezen hoor graag wat er klopt en wat niet smile

Te lief en te goed voor deze wereld.......

Misschien dat je deze zin wel eens heb gehoord van de mensen om je heen dat je veel te lief bent en dat je het met iedereen maar al te goed bedoelt.
Je wilt altijd het beste in iedereen naar boven halen, omdat je weet en voelt dat mensen diep in hun hart mooi kunnen zijn.
Je ziet de liefde en vreugde in bijna elk mens en wilt dat iedereen op de wereld zich zo kan gedragen.
Je snapt de wereld heel vaak niet, de mensen niet je kan niet voldoen aan deze ''harde wereld'' waartoe iedereen word gedwongen om hard te zijn. Als je een gevoelig persoon bent zoals dat jij bent is dat niet makkelijk, je probeert het beste in de mensen naar boven te halen maar dat lukt niet altijd en daardoor verlies jij veel energie en word je erg moe. Het beste in de mensen naar boven halen gaat zoal onbewust als bewust maar meestal onbewust denk ik omdat je het gewend ben.

Goed hart........

Je bent door je gevoeligheid eigenlijk een heel goed persoon met jet hart op de goede plek. Hierdoor trek je een hoop mensen aan die nog veel dingen van zichzelf moeten leren, je bent daardoor vaak het luisterend oor en het aanspreek punt om hun hart te luchten. Mensen voelen zich na een gesprek met jou ook erg opgelucht. Maar voel jij je dan niet moe?
Met het hart op de goede plek kan je moeilijk nee zegen, je laat daardoor vaak over je heen lopen misschien vroeger wat meer dan nu maar het is wel gebeurt. Je moet ook goed oppassen dat mensen er geen misbruik van maken omdat mensen onbewust weten wie gevoelig is en daar misbruik van kunnen maken.

Vermoeidheid...............

Je ziet er op de foto erg vermoeid uit. Ik denk dat het mede te maken heeft met je gevoeligheid het opnemen van alle problemen van andere in jezelf en het voelen ervan. Voel je andermans pijn ook?
Je moet misschien wat beter aan je grenzen werken hierdoor kan je de dingen buiten je houden wat je niet wilt.

Ik hoor het wel van je wat je ervan vond en of je er wat aan hebt natuurlijk
Liefs aNNe
nikskeuh
nikskeuh okt 7 '08
hallo cindy,

fijn dat je een reactie schrijft wink.
Kvind het erg voor je, ik kan het me niet echt voorstellen maar toch hoop ik dat je je hoop niet opgeeft, je bent een lieve meid en hebt een sterke persoonlijkheid.
Laat andere mensen maar praten, jij weet beter!

veel liefs
nikskeuh
Thomas A
Thomas A okt 7 '08
Tja Nikskuh, ik ben altijd weer verbaasd om te zien hoe mensen het zich aantrekken wat anderen van hen denken/vinden. Het zegt namelijk meer over de personen dan over het zelf. Belangrijker is het wat het eigen hart vind van wat je doet en daar heb je anderen JUIST HELEMAAL NIET BIJ NODIG! De spiegel omdraaien naar je zelf zal velen beter in hun eigen vel doen komen.

ook jij Cindy en besef erbij dat het een proces is dat tijd en aandacht vraagt. Lees eens "de Inwijding" van Elisabeth Haich als je zin hebt.............
mybigdream
mybigdream okt 7 '08
Hoi allemaal,

Ik wil graag iedereen bedanken voor jullie hulp!

Het verbaasd me allemaal... zo maar te lezen, ik moet zeggend at we sinds een tijdje meer met energetische genezing bezig zijn.... cranio's en accupresure.... en het doet deugd, hele stukken verleden worden losgelaten... ik kan er terug over praten en voel me stukken sterker dan een dik half jaar geleden toen ik op het randje stond.

Laats kreeg ik een heel verhaal te verwerken, over indigo en kristalkindjes..... en dat ik wel es (ooit) zo'n speciaal kindje zou krijgen.... ik moet er meer van te weten gaan komen.... en ik sta ook open voor alle ervaringen....

Maar moet vast wat meer op dit forum komen. Maar vond de lezing van de foto's al wel geweldig!

Thanks to All!!!

Cindy
mybigdream
mybigdream okt 7 '08
Thanks voor de tip waar kan ik die tekst vinden??

Cindy
Anne
Anne okt 8 '08
Hoi cindy smilewil je nog een reactie geven op mijn fotolezing??
Liefs aNNe
mybigdream
mybigdream okt 8 '08
Te lief en te goed voor deze wereld.....

Ik vind me echt terug in deze woorden... al ben ik veel te bescheiden om dit toe te geven...... ik loop heel dikwijls tegen de muur als ik weer es mijn plannen omgooi om iemand anders te helpen....

Goed hart...

Net als te lief en .. is het inderdaad soms ook wel es dat mensen proberen te profiteren.... en het ergste is... ik heb dat wel door... maar kan gewoon niet nee zeggen.... mensen kunnen me ook heel snel een slecht gevoel geven als ik toch weiger...

Vermoeidheid....

Tja... alle spanningen veeg je ook niet zomaar weg... en een dagje aan zee met m'n nichtje is weer zo drukken op het zelf geen kindjes hebben.. iedereen gelukkig genieten ... maar toch net niet dat extra om het met je eigen kindje te mogen-kunnen doen... en ja.... soms voel ik iemands pijn... niet zozeer voelen... maar aanvoelen... ben ook iemand die snel met mensen zal praten als ik het gevoel heb als er iets aan de hand is met ze.

Nog es bedankt voor de lezing!!
Cindy
Anne
Anne okt 8 '08
Hej cindy,

Hoop dat je wat met de fotolezing kan.
Wat ik nog wilde vragen is of die foto aan zee is genomen dat gevoel kreeg ik bij die foto, nu hoor ik jou zegen over je nichtje een dagje bij zee?
Je hebt zelf geen kindjes? Kan je geen kindjes krijgen??

Liefs aNNe
mybigdream
mybigdream okt 9 '08
Ja, de foto is inderdaad aan zee genomen... wij kijken beide in de richting van de zee.

Nee, zelf geen kindjes..... wij proberen al 11 jaar en 5 maanden...... met verschillende doktoren... er is niet echt een oorzaak... en zelfs met hele heftige IVF en dus hormonenstymulatie is er geen succes.....

Wat moet je soms doen he..... kan me nog niet neerleggen bij het feit..... probeer nu de energetische weg uit....al is het niet makkelijk bij de juiste personen te komen!

Cindy
Anne
Anne okt 9 '08
Vervelend hoor cindy ik hoop dat je toch nog kindjes kan krijgen smile
Liefs aNNe

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies