Loading...
nl

En wat gaan jullie doen met de feestdagen?

Ayasha
Ayasha dec 3 '06
Wel de vraag lijkt me duidelijk, wat zijn jullie plannen voor de feestdagen?
Met zn allen gezellig aan tafel met kerst of toch maar uit fuiven?
En nieuwjaar in familiekring of op een feestje samen met 100den andere het nieuwe jaar inluiden?
Delen:
Wendy's
Wendy's dec 3 '06
stappen :p

maar anders zou ik in turkey zitten ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '06
Kerst word schoonouders en ouders. Vol-eten dus. Met oud en nieuw wil ik het liefst naar een house-party, maar dat zit er denk ik dit jaar niet in. We weten het dus nog niet.
Tamara26
Tamara26 dec 3 '06
Ja, dat is niet zo moeilijk.
Ruzie met moeder en schoonmoeder (en ik hou niet van schijnheilig dus ook niet met kerst)
Dus dat wordt lekker met ons gezinnetje aan tafel. Dat gebeurt niet vaak dus dat is voor ons heel bijzonder en gezellig!
Met Oud & Nieuw zal ik ook wel thuis zijn aangezien mijn kleine mannetje nergens anders slaapt dan in zijn eigen bedje.
Saai he?
Maar toch wel lekker.

Liefs,
mause
mause dec 3 '06
1ste kerstdag gaan we naar mijn ouders, de tweede weten we nog niet. met oud en nieuw zijn we thuis en komen mijn schoonouders en na 12 uur de de buren. wil met oud en nieuw graag thuis zijn, want het is de eerste keer voor mijn dochtertje.
Tamara26
Tamara26 dec 3 '06
Ja leuk!
Die kleine van mij zat vorig jaar (7 maanden) gebiologeerd te kijken naar het vuurwerk en volgde de pijlen tot in de lucht. Leuk!
mause
mause dec 3 '06
ze is dan bijna een jaar, dus ik ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren. plus dat ik zoiets heb, van mocht ze het niets vinden dan kunnen we het beste thuis zijn in haar eigen omgeving. eigenlijk zouden we dit jaar na 12 uur naar de buren gaan, maar laat ze maar hier komen. vind het geen prettig idee dat de kleine in huis in bed ligt en wij bij de buren zitten met de babyfoon. dus dat doen we dan ook lekker niet.
Tamara26
Tamara26 dec 3 '06
Nee, groot gelijk.
Maak je haar wakker?
mause
mause dec 4 '06
zit ik nog over te twijfelen. aan de ene kant heb ik zoiets van ja tuurlijk dat moet ze meemaken, maar als ze echt lekker ligt te slapen denk ik dat ik haar laat liggen. zou het zelf ook niet echt prettig vinden om uit mijn slaap gehaald te worden. denk dat we eerder die avond alvast wat afsteken zodat ze het kan zien.
LPChip
LPChip dec 4 '06
Aan de andere kant, is dit iets wat niet elk jaar gebeurd.

Ik weet nog, dat toen ik klein was ik een keer ook vroeg naar bed ging zodat ik wakker genoeg zou zijn voor het vuurwerk. Mijn ouders zagen dat ik lekker lag te slapen en hadden mij daarom laten liggen. Toen het vuurwerk begonnen was werdt ik daar wakker van, en kwam ik teleur gesteld beneden. (Was toen een jaar of 6).

Wat ik met kerst en oud&nieuw ga doen weet ik nog niet precies. Kerst met de familie doorbrengen, dat wel. :)Oud&nieuw zie ik nog wel. :)
Charlie
Charlie dec 4 '06
Kerstavond waarschijnlijk bij mijn familie van vaders kant, 1 kerstdag brunch met de kids en schoonmoeder in een restaurant, s avonds allochtonenkerstfeest, 2de kerstdag weet ik nog niet. Tussen oud en nieuw waarschijnlijk in het buitenland en met oud en nieuw gewoon thuis met de kids.
Ayasha
Ayasha dec 4 '06
 Quote:
Origineel van LPChip:
Aan de andere kant, is dit iets wat niet elk jaar gebeurd.
En ik maar denken dat we het elk jaar vierde...Zatk dus toch al die tijd fout :p

Ik vermoed dat dat moet zijn dat het niet elke dag gebeurt? :D
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
1e kerstdag naar mijn vader, 2e kerstdag naar mijn schoonmoeder.
Oud op nieuw zijn we uitgenodigd bij mijn schoonvader maar dat weet ik nog niet. Thuis een keer is ook wel lekker.
Debiorah
Debiorah dec 4 '06
Hmmmm...geen plannen en ik denk ook niet dat het zal veranderen. En dat is niet zielig bedoeld! Ik heb gewoon weinig met die feestdagen. Zoals oud & nieuw alleen maar een jaartelling is en kerst een christelijk feest. Het is niet dat ik iets tegen die feestdagen heb maar snap niet wat er zo bijzonder aan is. Ik zal hoogstens wat lekkers in huis halen met kerst, maarja je wordt er dan ook constant tot verleid deze dagen. In principe zijn het voor mij maar dagen zoals alle andere.
LPChip
LPChip dec 4 '06
@Kath, LOL, ja, ik bedoelde inderdaad niet elke dag :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '06
JAH :Dik heb kaartjes gekocht voor qrimetime. Dit jaar weer lekker feesten.
Schrik niet ;)http://events.q-dance.nl/2006-12_31-december_qrimetime/qt06.php
Mirreke
Mirreke dec 5 '06
Heej dat is wel super gaaf!!
Jouw nieuwjaar begint dus heel goed :D
Tamara26
Tamara26 dec 5 '06
Hey NIMS!
ff een vraagje:

Gebruik je dan ook wat?

Liefs,
paula39
paula39 dec 5 '06
1e kerstdag saampjes thuis (kinderen zijn bij hun vader dan)
2e kerstdag met ons eigen gezinnetje,gezellig spellen,filmpje kijken en s avonds lekker gourmetten
oudejaarsavond ook lekker met zn viertjes thuis

heeeeeeeeeeerlijk

niks geen verplicht gevoel gedoe,houden we alletwee niet van

liefs Paula
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
 Quote:
Origineel van Tamara26:
Hey NIMS!
ff een vraagje:

Gebruik je dan ook wat?

Liefs,
Nope doe ik nooit behalve bier :). Ik heb nog nooit in mijn leven een feest-pilletje genomen. Ik heb daar geen behoefte aan. Ik houdt het de hele avond vol zonder die troep.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420