Loading...
nl

ik wil graag mijn foto laten lezen

nana
nana sep 26 '08
Hallo lieve mensen
Wil iemand zo lief zijn om ook mijn foto te lezen
Ik hoop dat ik het goed doe
Het is voor mij de eerste keer op een forum, en vind het nogal ingewikkeld crazy
met lieve groetjes Nana
namaste wink
hier is
of deze is misschien wat duidelijker (helaas alleen in zw/wit)
Alvast bedankt
Delen:
silke
silke sep 26 '08
hoi
Ik ben geen fotolezer, maar ik weet wel dat het beter is dat je een foto plaatst waarop je ogen duidelijk zichtbaar zijn. Dan is het lezen veel duidelijker. wink

groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 26 '08
Hoi Nana,

Zou je er toch eentje kunnen zoeken waarop je recht in de camera kijkt? Het is namelijk veel gemakkelijker om dan goed de foto te lezen.
nana
nana sep 29 '08
Hoihoi
Heb op dit moment niet zo'n foto
Ik sta echt niet graag op foto's ,vandaar
confused
liefs voor jullie allemaal
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 29 '08
Dan wil ik je toch vragen er eentje te laten maken (of zelf te maken via de zelfontspanner). Want dan weet je zeker dat je ook een goede lezing krijgt.
nana
nana okt 15 '08
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1211
hoop dat het met deze "schitterende foto" lukt
namaste
NiN
NiN okt 16 '08
Ik wil het gaan proberen Naan,

Ben niet zo een ster in het *karakter* lezen, ik concentreer me meer op de woorden en evt gevoelens die ik *doorkrijg*.

Ik ben nog niet zo ver dat ik exact weet of die woorden bij de persoon die ik lees horen en wat ze dan wel betekenen.

Dus als je het niet kunt plaatsen, laat het dan los.

Als eerste komt er bij jou *schoolmeisje* door, gevolgd door de naam Anita.

Ik *hoor* ook iets met biologische vader gevolgd door boos.

Verder voel ik een voor mij bekende hoofdpijn als ik foto's probeer te lezen maar omdat ik dit vaker heb denk ik dat deze hoofdpijn bij mijzelf hoort. Het is een stekende hoofdpijn aan de linkerkant.

Onzekerheid voel ik ook duidelijk maar dat is voor beide overbodig om te melden.

Laatste opmerking die ik mag doorgeven: Luister jij wel goed?
NiN
NiN okt 16 '08
Voel overigens toch wel veel woede bij je...
nana
nana okt 17 '08
Hoi Nin
Ik kan het hele verhaal niet zo goed plaatsen
Woede is een beetje overtrokken boosheid en teleurstelling kan ik me wel in vinden
En wat dat luiteren betreft,denk ik dat ik moet leren wat beter naar mijn lichaam te luisteren
hartelijk dank voor je moeite
Ariane
Maris1976
Maris1976 okt 17 '08
Ik ben aan het experimenteren met foto lezen, dus forgive me als ik er naast zit, maar deze gevoelens krijg ik bij jou. Laat je weten of ik goed of fout zit?

Ik zie aan de buitenkant dat je moe bent en veel hebt meegemaakt, ben jij een binnenvetter? Kijk jij de kat uit de boom en ben jij vaak onzeker?
Je wilt vanalles, maar je bent te moe om dingen te doen?
Probeer jij alles perfect te doen voor jezelf en anderen? Ik heb het gevoel dat je teveel van jezelf vraagt.

Liefs Maris
NiN
NiN okt 17 '08
Origineel bericht van: nana
Hoi Nin
Ik kan het hele verhaal niet zo goed plaatsen
Woede is een beetje overtrokken boosheid en teleurstelling kan ik me wel in vinden
En wat dat luiteren betreft,denk ik dat ik moet leren wat beter naar mijn lichaam te luisteren
hartelijk dank voor je moeite
Ariane

Graag gedaan hoor, zoals ik al zei, als je het niet kan plaatsen, laat het dan maar los.
Nymira
Nymira okt 17 '08
Hoi Nana,

Ik wil het ook wel proberen, ik zal mijn lezing direct op het forum zetten..is ook weer goed voor mij om van te leren..
Neem me niet kwalijk hoor als ik ernaast zit maar doe het ook nog niet zo lang...maar dan hoor ik het wel van je denk ik...

Ok, wat ik voel is een bepaalde wrok en een uitgeblust zijn...alsof je ergens te lang met dingen bent blijven zitten...ze zijn ahw een beetje 'verzuurd'..ook een beetje in een soort cynisme naar jezelf verworden..
hierdoor kun je mensen ook wat op afstand houden terwijl je dat misschien niet wilt....eronder zit weggestopt verdriet.
Je hebt jezelf wat gepantserd en het lijkt erop alsof je je kaken een beetje op elkaar houd(wilt houden)....terwijl het van binnen ergens blijft broeien....heb je daardoor misschien ook gezondheidsproblemen gekregen?

Ik voel een beetje alsof er nog dingen uigezocht en opgehelderd dienen te worden omtrent wat er gebeurd is, 'vergeving' hoor ik ook hierbij...maar dat je dat op dit moment nog moeilijk vind omdat er nog wat licht mag komen op je eigen aandeel in het geheel..

Heb je iets met het buitenland, of buitenlandse ouders oid? hierbij hoort ook een beetje het buitenleven, iets bourgondisch...volgens mij hou je wel van lekker buiten eten, met een wijntje (en sigaretje?) erbij..
En ergens ben je ook denk ik een romanticus en hou je van wellicht flamenco& tango.... fadomuziek ? franse chansons en theater? in ieder geval muziek waar drama en gevoel inzit...de melancholiek..wellicht omdat dat ook iets in jezelf raakt, je kunt je ermee vereenzelvigen...een bepaalde melancholie ....misschien naar vroeger, naar betere tijden...

volgens mij heb je ook een goede neus voor zaken en een scherp verstand en observeringsvermogen met oog voor details...kun je je verbaal goed uiten en houd je het hoofd koel en grip op moeilijke situaties...onderneem je iets op zakelijk gebied?
denk dat je ook wel van spirituele bijeenkomsten houd..k'zie je nog wel met vriendinnen een kaartje leggen ofzo...of naar iemand gaan die dit soort dingen doet...
nou dit was het eerst even...kan er natuurlijk naast zitten en dan moet ik maar een andere hobby bedenken, het lijkt me leuk te lezen wat wel en niet klopt.. laugh

lieve groet van Nymira...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420