Hoi Nana,
Ik wil het ook wel proberen, ik zal mijn lezing direct op het forum zetten..is ook weer goed voor mij om van te leren..
Neem me niet kwalijk hoor als ik ernaast zit maar doe het ook nog niet zo lang...maar dan hoor ik het wel van je denk ik...
Ok, wat ik voel is een bepaalde wrok en een uitgeblust zijn...alsof je ergens te lang met dingen bent blijven zitten...ze zijn ahw een beetje 'verzuurd'..ook een beetje in een soort cynisme naar jezelf verworden..
hierdoor kun je mensen ook wat op afstand houden terwijl je dat misschien niet wilt....eronder zit weggestopt verdriet.
Je hebt jezelf wat gepantserd en het lijkt erop alsof je je kaken een beetje op elkaar houd(wilt houden)....terwijl het van binnen ergens blijft broeien....heb je daardoor misschien ook gezondheidsproblemen gekregen?
Ik voel een beetje alsof er nog dingen uigezocht en opgehelderd dienen te worden omtrent wat er gebeurd is, 'vergeving' hoor ik ook hierbij...maar dat je dat op dit moment nog moeilijk vind omdat er nog wat licht mag komen op je eigen aandeel in het geheel..
Heb je iets met het buitenland, of buitenlandse ouders oid? hierbij hoort ook een beetje het buitenleven, iets bourgondisch...volgens mij hou je wel van lekker buiten eten, met een wijntje (en sigaretje?) erbij..
En ergens ben je ook denk ik een romanticus en hou je van wellicht flamenco& tango.... fadomuziek ? franse chansons en theater? in ieder geval muziek waar drama en gevoel inzit...de melancholiek..wellicht omdat dat ook iets in jezelf raakt, je kunt je ermee vereenzelvigen...een bepaalde melancholie ....misschien naar vroeger, naar betere tijden...
volgens mij heb je ook een goede neus voor zaken en een scherp verstand en observeringsvermogen met oog voor details...kun je je verbaal goed uiten en houd je het hoofd koel en grip op moeilijke situaties...onderneem je iets op zakelijk gebied?
denk dat je ook wel van spirituele bijeenkomsten houd..k'zie je nog wel met vriendinnen een kaartje leggen ofzo...of naar iemand gaan die dit soort dingen doet...
nou dit was het eerst even...kan er natuurlijk naast zitten en dan moet ik maar een andere hobby bedenken, het lijkt me leuk te lezen wat wel en niet klopt..
lieve groet van Nymira...