Loading...
nl

Wil iemand mijn foto lezen? Thanks!

mybigdream
mybigdream sep 25 '08
[img:center]http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1202[/img]

Ik hoop dat de foto erbij is..... heb hem via Merudi geplaatst in het fotoalbum...

Dit is een foto van mij.....graag had ik iemand gehad die hem wil lezen.... ik hoop dat hij duidelijk genoeg is. Heb niet zoveel foto's van mezelf daar ik graag foto's maak sta ik er zelf zelden op.

Alvast van harte bedankt

Groetjes
Cindy
Delen:
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 25 '08

Ik heb je foto er even bij gezet wink

Een foto readen is een soort kijk op jou gezien door de ogen van de reader. Ik schrijf automatisch in de vorm ´je bent´ maar dat wil niet zeggen dat dan ook zo is, het is heel belangrijk dat je in eerste instantie altijd vertrouwd op je eigen gevoel.

Ik zie op de foto een mooie vrouw met veel inzicht in mensen. Je weet heel goed wat je wel en niet wilt delen met mensen, maar soms ben je wat geneigd alles in je eentje op te willen lossen. Je zou soms iets meer en/of iets eerdere om hulp mogen vragen, alsof je niet goed weet hoe je kwetsbaar kunt zijn. De mensen om jouw heen zijn graag in jouw nabijheid omdat je een warme en boeiende persoonlijkheid bent, je hebt altijd wel iets inhoudelijks te bieden, en daarnaast ben je betrouwbaar en recht door zee. Dat laatste maakt wel eens dat je voor lastige situaties komt te staan. Soms wil men wat veel op jou leunen, wat meer dan je redelijkerwijs van een ander zou mogen verwachten. Je bent enorm vrouw, maar toch heb ik het gevoel dat je dat soms meer zou mogen laten zien, je bent hier wat geslotener in. Je kunt bijvoorbeeld goed in zeggen wat je bedoeld, maar je gevoelens houdt je wat veilig op de achtergrond, terwijl je in wezen een héel gevoelig en betrokken mens bent. Je voelt kernachtig aan, geen dubbele bodem. Verder kreeg ik wat symbolische beelden. Ik zie veel water bij jou, alsof die beweging van water bij je hoort. Ik kreeg ook een heel beeld van een meisje dat over een hek in het weiland heen klimt, ze is aan het spelen met een jongetje en ze hebben veel plezier. Ook voel ik daar een gemis bij. Heb je iets met scandinavie? Op het mediamieke vlak zie ik jou heel sterk in de energie van de elementen, indianen, wicca (natuur), etc.

Kun je daar wat mee?

Liefs, pacho
mybigdream
mybigdream sep 25 '08
Geweldig Pacho......

Ik vind me helemaal in jou tekst..... op het laatste Scandinavia.... daar wil ik wel op reageren. Ik heb een enorme rust als ik bij vrienden in Finland ben.... ook Denemarken is iets waar we normaal elk jaar een weekend heen trekken!

Ik hoop dat er nog iemand de moeite wil doen om mijn foto te lezen. Is ie goed te lezen (ik bedoel is de foto duidelijk genoeg?)

Ik kom zeker nog terug om te reageren!

Alvast merci!!
Dikke knuf,
Cindy

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie