Ik denk dat ik al heel me leven last heb van het voelen van negatieve energieen en het oppikken ervan.
Als kinds af aan al alleen toen had ik het natuurlijk niet door, ik was vaak ziek en had het vaak heel erg koud. Koude handen heel me lichaam was zo koud. Ook raare dromen negatieve.
Nu heb ik het meer door sinds een half jaar zo. Het is me opgevallen dat er ook vaak in mijn omgeving mensen zijn met een negatieve energie bij zich. Ik trek zulk soort mensen aan lijkt het.
Buiten dat voel ik ook geregedl een negatieve energie om me heen die probeert contact te zoeken of wat dan ook. Ik voel ze soms in me kamer of op zolder. Ook proberen ze via me dromen bij me te komen als het ware contact te maken.
Ik voel heel duidelijk op bepaalde plaatsen negatieve energieen zo ook op vakantie in het buitenland.. ik word dan gheel erg koud me lichaam voel me niet lekker en ik bibber soms komen de tranen uit me ogen.
Zo ook bij bepaalde mensen die iets negatiefs bij zich hebben voel ik me heel erg koud niet lekker en raar.
ik wil niks met het negatieve te maken hebben eigenlijk ik probeer er geen aandacht aan te besteden omdat het niet goed voor me is en mijzelf kan schade dat wil ik niet.
Ik vraag me alleen af waarom ik er zo last van heb.. is het mijn gevoeligheid dat zal natuurlijk wel een deel het antwoord zijn maar helemaal?
Ik weet wie er negatieve energieeen bij zich heeft en ik weet wat die gene moet doen om zich beter te voelen maar zou dit de verklaring zijn??
Hoor graag jullie reacties
Liefs aNNe