Loading...
nl

Negatieve energieen voelen

Anne
Anne sep 24 '08
Ik denk dat ik al heel me leven last heb van het voelen van negatieve energieen en het oppikken ervan.
Als kinds af aan al alleen toen had ik het natuurlijk niet door, ik was vaak ziek en had het vaak heel erg koud. Koude handen heel me lichaam was zo koud. Ook raare dromen negatieve.

Nu heb ik het meer door sinds een half jaar zo. Het is me opgevallen dat er ook vaak in mijn omgeving mensen zijn met een negatieve energie bij zich. Ik trek zulk soort mensen aan lijkt het.
Buiten dat voel ik ook geregedl een negatieve energie om me heen die probeert contact te zoeken of wat dan ook. Ik voel ze soms in me kamer of op zolder. Ook proberen ze via me dromen bij me te komen als het ware contact te maken.
Ik voel heel duidelijk op bepaalde plaatsen negatieve energieen zo ook op vakantie in het buitenland.. ik word dan gheel erg koud me lichaam voel me niet lekker en ik bibber soms komen de tranen uit me ogen.
Zo ook bij bepaalde mensen die iets negatiefs bij zich hebben voel ik me heel erg koud niet lekker en raar.
ik wil niks met het negatieve te maken hebben eigenlijk ik probeer er geen aandacht aan te besteden omdat het niet goed voor me is en mijzelf kan schade dat wil ik niet.

Ik vraag me alleen af waarom ik er zo last van heb.. is het mijn gevoeligheid dat zal natuurlijk wel een deel het antwoord zijn maar helemaal?
Ik weet wie er negatieve energieeen bij zich heeft en ik weet wat die gene moet doen om zich beter te voelen maar zou dit de verklaring zijn??
Hoor graag jullie reacties

Liefs aNNe
Delen:
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 24 '08
Hoi Anne, ik heb dit ook wel een periode gehad, maar ik kijk er nu wel anders naar.

Naast de reden waarom je dit voelt, ben ik benieuwd of je ook ergens een gevoel of een weten hebt dat je hier zelf invloed op hebt, of mag hebben?

Liefs
Anne
Anne sep 25 '08
hoe bedoel je dit ben ik benieuwd of je ook ergens een gevoel of een weten hebt dat je hier zelf invloed op hebt, of mag hebben?
?? snap ik niet helemal smile
dragon
dragon sep 25 '08
Hoi Anne,

ik heb het idee dat jij je erg voor dergelijke dingen interesseert, of dat je je er in ieder geval veel mee bezig houdt. Misschien dat je denkt dat jij er niets aan kunt doen en dat het jou opzoekt, maar wellicht geef jij op de een of andere manier bewust of onbewust een voedingsbodem voor dergelijke dingen?
Anne
Anne sep 25 '08
Hej dragon fijn dat je er weer bent tongue

Ik wil met niet met het negatieve bezighouden eigenlijk. Misschien dat ik onbewust er wel mee bezig ben ik ben onbewust altijd al bezig geweest met psychische dingen mensen met psychische ziektes enzo hoe het komt enzo van alles... ik denk dat ik daardoor zulk soort mensen ook aantrek en misschien ook negatieve entiteiten ook doordat ik gevoelig ben en een oplossing weet voor hun om zich beter te voelen.
Ik weet het niet precies
Stardust
Stardust sep 25 '08
Hoi Anne

Koud hebben, huiveren en bibberen, ken ik ook, maar niet perse als negatieve vorm. Het is een overstromen van geestelijke energie waar je voor openstaat. Tegenwoordig kan ik het beter hanteren.
Mensen bezitten blijkbaar een bepaalde polariteit. Die is zeker niet vastgesteld als een soort batterijtje, maar onderhevig aan de emoties en gedachten, instellingen. In een seance voel je, dat er energie in de ervaring van koude of kilte bestaat.
De een is daar meer gevoelig voor dan de ander en het hangt ook sterk af van je voorraad energie en of je wel evenwichtig en realistisch bent. De afweer die je nodig hebt om niet te veel door anderen te worden beïnvloed hangt van gezondheid af, eventuele depressiviteit, neurotische gesteldheid, paranormale gevoeligheid en gewoon bijzonder sensitief zijn. Zit je met emotionele of onverwerkte problemen dan trek je die ook van anderen aan.

Liefs,
Anne
Anne sep 25 '08
Hej stardust,

Dat begrijp ik allemaal ik heb ook al heel hard nagedacht en vaak nagedacht over waarom ik negatieve energieen zo erg voel ik heb verschillende dingen bedacht enzo.

Ik zit niet met emotionele of onverwerkte problemen, dat was jaren geleden toen ik 16 was ik ben nu 21 ik heb in me jeugd nogal wat dingen meegemaakt en gezien die met psychische dingen te maken hebben. Ik heb nu al jaren alles kunnen plaatsen. Ik denk alleen het volgende van dat ik vroeger dingen heb meegemaakt psychische dingen en van dichtbij heb gezien dat ik daardoor ook vaak zulke mensen aantrek omdat ik het zo goed herken.

wat je zegt over koude handen koud lichaam klopt ook.. het is of dat iets negatief is of dat je gevoelens van andere voelt bij je. Maar ik kan dat wel goed onderscheiden.

Ik ben verder niet negatief aangelegd of wat dan ook ik voel me zker niet negatief heb me zelf goed op orde veel beter dan ooit van te voren in me leven.. maar het lijkt dat die mensen en energieen naar me toe komen voor een oplossing.

Liefs aNNe
Stardust
Stardust sep 25 '08
Hoi Anne

Begrijp wel liefje wat je wil zeggen en ik beweer niet dat je negatief zou zijn hoor. Alleen weet ik uit eigen ervaring dat als je eerder nare dingen hebt meegemaakt er een deurtje open blijft staan. Ik noem het een antennetje waarmee je je omgeving opneemt.
Dat ontwikkel je als overlevingsinstinkt. Later heb je dat niet meer zo nodig, maar het blijft toch wel lang nawerken. Je kunt je antenne niet inschuiven.
Vaak genoeg heb ik gehoord dat ik invloed had op iemand in mijn buurt of zelfs als ik eraan dacht, ook nu nog als ik dat wil.
Je maakt zoveel in mij los, hoor ik dan.
Het verschil is dat ik er wat meer controle over heb.
Maar ik ken het verschijnsel, dat als je om iemand echt geeft en dus open staat, die ander ook ongewild in een oogwenk al je energie kan opslokken.

Zo kunnen depressieve mensen hun omgeving gebruiken om de oeverloze put in zichzelf te vullen met energie, zonder positief effekt overigens.
Veel mensen gaan niet goed met hun energie om en zijn veel te actief. Ze zoeken dan instinktmatig een massa op, of iemand met een teveel aan energie en laden zich op. Je zou het energievampiers kunnen noemen. Je wordt echt doodmoe van dergelijke aftappers. Vooral de claimers.

Liefs,
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 25 '08
Origineel bericht van: Anne
hoe bedoel je dit ben ik benieuwd of je ook ergens een gevoel of een weten hebt dat je hier zelf invloed op hebt, of mag hebben?
?? snap ik niet helemal smile


Excuses, het was ook een onduidelijke vraag zie ik nu. smile

Wat ik eigenlijk bedoel is dat dit vaak voorkomt bij sensitieve mensen omdat zij de emoties, stemming of energie van al het andere buiten zichzelf heel snel aanvoelen. Onbewust kunnen we die energieen overnemen en dat is het punt. Het is prima om die energie waar te nemen, maar je hoeft er niets mee.

Ieder wezen, of dat nu stoffelijk of onstoffelijk is, heeft het vermogen, de keuze én de kracht om zelf de dingen uit te werken. Het is zelfs nodig om te groeien.

Probeer wat je waarneemt bij ´anderen´ te laten waar het vandaan komt en realiseer je dat het niets met jouzelf te maken heeft. Er zijn nu eenmaal negatieve emoties of energieen. Maar kun jij daar iets aan doen? Meestal niet. Leg het met een gerust hart naast je neer, blijf bij jezelf en ga er niet tegenin en ook niet in mee. Neem het waar en laat het voor wat het is.
Anne
Anne sep 29 '08
Hej stardust,

Ja dat begrijp ik dat de dingen die je hebt meegemaakt die kan je hebben verwerkt maar het kan een deurtje open laten staan mede doordat je nu die dingen begrijpt en een plaatsje hebt gegeven in jezelf kan je je zo goed in leven in mensen die met zulk soort dingen nog rondlopen en niet hebben verwerkt
Deze mensen voelen onbewust aan wie ze wel zouden kunnen begrijpen en trekken zo naar je toe.

Je word er ook doodmoe van omdat ik zowiezo niks met negatieve dingen of mensen te maken wil hebben die tijd is voorbij en nu heb ik daar niks meer aan.

Liefs aNNe
Stardust
Stardust sep 29 '08
Anne

Je begrijpt het helemaal.

Knuffeltje
Anne
Anne sep 29 '08
Bezoeker,

Je hebt gelijk als je erg gevoelig bent merk je negatieve zoals positieve dingen eerder op.

''''''''Probeer wat je waarneemt bij ´anderen´ te laten waar het vandaan komt en realiseer je dat het niets met jouzelf te maken heeft. Er zijn nu eenmaal negatieve emoties of energieen. Maar kun jij daar iets aan doen? Meestal niet. Leg het met een gerust hart naast je neer, blijf bij jezelf en ga er niet tegenin en ook niet in mee. Neem het waar en laat het voor wat het is. ''''''''''''''''''''''''''''''

Dat realiseer ik me ook heel goed smileik kan tegenwoordig heel goed onderscheid maken van mijn gevoelens en die van anderen veel beter dan vroeger.
Ik ga er verder ook niet in mee alleen soms een enkele keer ga je er onbewust toch weer in mee en word je doodmoe maar dan neem ik rust en herstel ik mezelf weer smile
Anne
Anne sep 29 '08
Hahaha wat lief van je smile
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 29 '08
Origineel bericht van: Anne
Bezoeker,

Je hebt gelijk als je erg gevoelig bent merk je negatieve zoals positieve dingen eerder op.

''''''''Probeer wat je waarneemt bij ´anderen´ te laten waar het vandaan komt en realiseer je dat het niets met jouzelf te maken heeft. Er zijn nu eenmaal negatieve emoties of energieen. Maar kun jij daar iets aan doen? Meestal niet. Leg het met een gerust hart naast je neer, blijf bij jezelf en ga er niet tegenin en ook niet in mee. Neem het waar en laat het voor wat het is. ''''''''''''''''''''''''''''''

Dat realiseer ik me ook heel goed smileik kan tegenwoordig heel goed onderscheid maken van mijn gevoelens en die van anderen veel beter dan vroeger.
Ik ga er verder ook niet in mee alleen soms een enkele keer ga je er onbewust toch weer in mee en word je doodmoe maar dan neem ik rust en herstel ik mezelf weer smile



Hoewel een sterk voornemen helpt zijn Keulen en Aken ook niet op een dag gebouwd grin
Anne
Anne sep 29 '08
haha dat is ook zo tongue
geduld is een schone zaak
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 29 '08
Zo is dat.. laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki