Wendy
Ik wil je foto wel lezen hoor graag van je hoe je erover denkt en wat klopt enzovoort.
Vermoeidheid...........
Je ziet er vermoeid uit je voelt ook zo. Er is een hoop gebeurt de laatste tijd in je leven. Ik denk dat je nog niet helemaal je plek heb gevonden ook in turkije niet je zegt van wel maar je hart is het daar niet helemaal mee eens. Je bent er wel erg gelukkig maar je moet nog wat wennen, wennen om de kleine dingetjes die anders zijn dan in nl.
De vermoeidheid komt ook voort door het pijn en verdriet waar je last van hebt. Je bent ook boos daardoor door dingen die zijn gebeurt de afgelopen tijd.
Je hebt het druk, druk met van alles en je loopt soms jezelf voorbij je weet dit ook van jezelf maar het gaat meer onbewust dan bewust, je kan er niet veel tegen doen omdat je het druk heb met dingen die je moet doen.
Je voelt jezelf hierdoor ook niet helemaal gelukkig en je hebt weinig energie door alle dingen bij elkaar.
Je zit nu niet op je plaats waar je hoort te zijn en dat voel je ook zo maar je hebt niet veel keus je moet even hierdoor heen en dan kan je weer aan jezelf werken op jezelf concentreren.
Ben je ook vaak boos de laatste tijd op verschillende mensen? ook mensen waarop je eigenlijk helemaal niet boos bent?
Verder heb je een kracht bij je ik zie het door je ogen. Je bent een krachtig persoon en weet dit. Als je je goed voelt weet je hoe je hiermee om moet gaan.
Dit was het voor nu wel
Liefs aNNe