Loading...
nl

Je eigen aura in kaart brengen

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '08
Ik ben wel benieuwd hoe jij je aura hebt onderzocht en in kaart hebt gebracht. Kan je uitleggen hoe wij dit ook kunnen doen?
Delen:
Soulmate
Soulmate sep 18 '08
hoi Nimms,

ik heb voorgedrukte vellen waar het lichaam voor en achter op staat. ik stem me af op mezelf. de pen die ik vasthoudt tekent dan automatisch de plekken waar blokkades zitten in het lichaam en waar negativiteit of gaten zich voordoen in de aura. een systematisch overzicht. voor anderen kon ik dat al heel makkelijk, blijkbaar kan ik het ook heel goed voor mezelf. nu ik met de vraag geconfronteerd werd, werd ik ook gedwongen om oplossingen te zoeken, want ik wil altijd precies weten wat, hoe en waar? omdat ik geneigd was mijn probleem bij anderen neer te leggen in de hoop dat zij een oplossing hadden, liet ik eigenlijk mijn eigen capaciteit ongebruikt.

hoe kun je leren automatisch de pen de blokkades etc in beeld te brengen? hoofd leegmaken, afstemmen op de trilling (van jezelf of anderen) en vertrouwen op dat de pen jou de informatie geeft. dit zou voor jou eigenlijk niet moeilijk moeten zijn.

groetjes, Anna
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '08
Ok bedankt. Ik heb er even een eigen topic voor gemaakt omdat ik denk dat het voor andere mensen ook erg interessant is.

Hoe kom je aan die voorgedrukte vellen? Waar kan je die krijgen / printen?
Soulmate
Soulmate sep 18 '08
hallo Nimms, het lijkt natuurlijk wel simpeler dan het in werkelijkheid is. ten eerste moet je sferen kunnen opvangen, van jezelf is meestal de grootste blinde vlek. daarnaast moet je je hoofd leeg kunnen maken en alleen kunnen focussen op hetgene wat belangrijk is: dus het natuurlijk vermogen om sferen op te vangen laten werken. dit is voor jou geen probleem omdat jij daar ook al veel ervaring in hebt. als laatste moet je de natuurlijke kracht overdragen aan de pen en die het werk laten doen. Ik denk dat iedereen het kan, maar het behoeft wel veel training. ik heb in ieder geval alle jaren van training en ervaring achter de rug. ik wil niemand ontmoedigen en iedereen kan het, maar het is wel veel uitproberen. ik wil ook daarbij aantekenen dat wanneer iemand geen ervaring heeft in dit soort vaardigheden, een verkeerde conclusie kan worden getrokken, of indien men een negatieve sfeer bij zich draagt: deze de zaak beinvloedt! de vellen die ik heb zijn professioneel en die kan ik niet weggeven. Indien alle vaardigheden aanwezig zijn: teken desnoods de contouren van een lichaam, voor en achter (dit hoeft niet perfect te zijn). het gaat om de zones en het gaat om een globale indruk. het is niet de bedoeling hiermee aan te geven dat iemand zich totaal zelf kan herstellen. dus eigenlijk zou ik willen zeggen: als je geen ervaring hebt met dit soort zaken, ga dan ook niet hobby'en. volg cursussen die daar speciaal voor zijn. Nimms, het was alleen aan jou gericht dat ik het vermoeden heb dat jij er geen moeite mee zult hebben (maar wellicht zul jij ook nog verschillende keren moeten oefenen).

groetjes, Anna
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '08
Geeft niets dat het alleen aan mij gericht is. Er zitten hier heel wat meer mensen die dit zouden kunnen en ik denk dat het voor hun ook allemaal erg leerzaam is. Wel is het goed dat je aangeeft dat het niet makkelijk is, zodat iedereen die dit leest het weet.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki