hoi Nikskeuh,
bedankt voor je reactie. op zich heb ik al als kind veel overledenen gezien (en later ook), dus bang ben ik niet snel eigenlijk. het is alleen raar. aan de ene kant voel ik de realiteit overdag die niets laat zien van dit soort en s nachts komt er dan vanalles langs. na zo'n nacht ben ik overdag flink uitgeput en heb een wattenhoofd. ik stuur ze ook naar het licht, maar ik vind het zo raar dat het mij overkomt. als ik nou geestelijk erg van de wap was, maar ik geloof dat ik heel sterk ben. vroeger had ik het regelmatig, nooit in deze mate. ik ben wel heel erg bezig om mezelf los te maken van veel overtuigingen en doe veel aan meditatie en ontspanning. Hoe meer ik uitgeslapen ben, des te eerder dat het komt. Ik heb me nooit met negatieve entiteiten of glaasje draaien bezig gehouden. Het kan wel zijn dat het gekoppeld is aan negatieve overtuigingen die ik wel aan het oplossen ben? Ik heb wel vaak uittredingen gehad, dan zie ik mijn lichaam op het bed liggen en drijf ik zelf de kamer rond of dat ik uittreedt en naar andere ruimten of dimensies ga en bij andere zie hoe ze zijn opgebouwd uit een lichtlichaam een stoffelijk lichaam en verbonden zijn door een zilveren koord. Je zou bijna denken dat ik het allemaal moet meemaken voor een groter plan.....
Het enige waar ik steeds van baal is als ik naderhand terugdenk aan de gebeurtenis: waarom heb ik niets gevraagd? de laatste keer heb ik wel een paar vragen gesteld en kreeg daar ook antwoord op, maar ik moet doorvragen (misschien worden zij dan wel bang en gaan uit zich zelf weg)
groetjes, Anna