Loading...
nl

Doe de handelingen die bij je passen

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 28 '06
Test alle handelingen die je doet zelfs de kleinste en kijk hoe die het beste bij je passen.

Als er handelingen zijn, die van buitenaf wordt opgelegd of niet meer in overeenstemming zijn met je gevoel en je daarbij teveel energie kost,

durf dan Nee te zeggen tegen deze handeling(en) of keuze(s) van buitenaf of een oude geloofsovertuiging(en) van Jezelf.

Dit zijn oude patronen die je niet meer dienen.

Dit is Verantwoordelijk handelen voor JeZelf.
Verantwoordelijk Handelen is een Voorrecht uit Intuïtief Weten.

De juiste Keuze voelt Licht
Vertrouw... je wordt altijd Beschermd en Begeleid.


Bron en © Joke van Melsen voor Starchild Global
Delen:
Debiorah
Debiorah dec 31 '06
Goeie tekst nims.
Ik ben zelf ook steeds bewuster bezig met deze keuzes, ookal is het niet lang altijd even makkelijk. Omdat ik hsp ben en al meerdere boeken hierover heb gelezen denk ik veel bewuster na over mijn keuzes. Het is belangrijk dat je eerlijk bent tege jezelf. Vroeger liet ik me makkelijk van alles opleggen, bijvoorbeeld door druk van mijn familie. Nu denk ik alleen aan hoe ik er tegenover sta. Hoe voel ik mij eronder? Wat doet het voor en met mij. En welke gevolgen heeft deze keuze.
Het is niet voor iedereen begrijpelijk maar ik weet dat wanneer ik keuzes maak die niet werkelijk uit mezelf komen ik hier meestal niet gelukkiger van word.
Tamara26
Tamara26 dec 31 '06
Ik heb het geleerd toen ik heel erg ziek was...
Ik had zo weinig energie dat ik wel bewust MOEST kiezen wat ik wel en niet wilde...
Ik pluk hier nog steeds de vruchten van.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 20 '11
Mooi tamara!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki