Loading...
nl

Belangrijke informatie voor de toekomst

Helma
Helma sep 15 '08
Hallo mensen,

deze link vond ik op internet en ik ben erg benieuwd wat jullie hier van vinden.

http://www.geocities.com/goldenstarlight2000/dramatische_veranderingen.htm
Delen:
Maris1976
Maris1976 sep 16 '08
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, vind het een mooi script voor een film, maar ik kan me er niet in vinden. Nog niet in ieder geval. Ik hoor zoveel verschillende dingen over 2012 dat ik er duizelig van wordt, het enige waar ik belangrijk vind is dat mijn kindjes en ik altijd samen kunnen zijn.

En wat vind jij ervan?
Helma
Helma sep 16 '08
Tja.....

Er zitten absoluut gedeeltes bij waar ik vraagtekens bij heb. Toch zijn er wel stukken bij waar ik me in kan vinden, zoals over de 5e dimensie enzo. Wat ik me vooral afvraag is hoe deze persoon aan die informatie komt. Ik weet wel dat er inmiddels veel wetenschappers zijn die beweren dat er in de kosmos meer leven is dan dat wij vermoeden. Ik wil het stuk nog eens uitprinten en het rustig nog eens overlezen.
Maris1976
Maris1976 sep 16 '08
ja het is wel een stuk om vaker te lezen, dat had ik zelf ook al. Ja en hoe deze persoon aan deze info komt? Misschien zelf verzonnen? Zijn/haar visie op 2012?

Maris
Lena
Lena sep 16 '08
we gaan het vanzelf wel zien als het 2012 is wink
Maris1976
Maris1976 sep 16 '08
Er zijn ook mensen die helemaal van niks weten, waarom wordt er geen bekendheid aan gegeven voor zoverre dat mogelijk is?
Lena
Lena sep 16 '08
hele goede vraag smile
nikskeuh
nikskeuh sep 16 '08
bedankt voor het delen van deze link Hiddenwings.
Er komen heel wat punten aan bod die mij al bekend waren, ik beschouw het voor een groot deel als waarheid, mja das mijn mening wink
Maris1976
Maris1976 sep 16 '08
Mijn enige zorg is dat ik bij mijn kinderen blijf in 2012 en dat als er iets gebeurd het geen pijn doet tongue

Nee ff zonder dollen, mij maakt het niks uit, nieuwe veranderingen, als ik maar bij mijn kinderen kan zijn. Want hun zijn mijn alles en wat er ook gebeurd, zij horen bij mij. Daar ben ik dus bang voor.
Lena
Lena sep 16 '08
Origineel bericht van: Maris1976
Mijn enige zorg is dat ik bij mijn kinderen blijf in 2012 en dat als er iets gebeurd het geen pijn doet tongue

Nee ff zonder dollen, mij maakt het niks uit, nieuwe veranderingen, als ik maar bij mijn kinderen kan zijn. Want hun zijn mijn alles en wat er ook gebeurd, zij horen bij mij. Daar ben ik dus bang voor.

het enige wat ik ervan vindt is dat je niet bang zou hoeven zijn,want wat er gebeuren moet gebeurt toch wel,en juist door alle verschillende interpretaties(informatie de een zegt dat het erg wordt, en een ander weer niet, zegt mij dan dat niemand het weet :)) maakt het er niet duidelijker op want wat is de waarheid.
Maris1976
Maris1976 sep 16 '08
Klopt, als er iets gebeurd dan gebeurd het, we hebben daar geen controle over, waar ik nu wel meer bij ga stilstaan is het liefhebben van mijn naasten en het leven op zich.

Gebeurd er niks dan is het toch mooi meegenomen dat ik de laatste 3 dimensionale jaren heb genoten van mijn leven en van mijn kinderen en partner.
Lena
Lena sep 18 '08
verder denk ik dat we toch heel weinig op de hoogte worden gehouden van wat zich echt zou afspelen.we worden onwetend gehouden.
maar het ontwaken en wakker worden van de mens, ik ben wel benieuwd welke ontwikkelingen dit verder gaat geven.
Maris1976
Maris1976 sep 18 '08
Waarom zouden we onwetend gehouden worden, wat is daar het nut van? Zijn de "slimmen" dan toch de dommen?
gast
gast sep 18 '08
Quote:
Zijn de "slimmen" dan toch de dommen?

Nou...... wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies