Loading...
nl

Ik zou heel graag mijn foto willen laten lezen.

admin
admin sep 15 '08

Die onderste foto is het meest recent. Hoogstens 2 maand oud.

Klik op de foto's om te vergroten.

En alvast heel erg bedankt voor het lezen. Waardeer het zeer.

Veel liefs.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 15 '08
Hey waar is de 2e foto gebleven? Ik wilde die juist gaan lezen want die gaf mij veel meer informatie dan deze. Enig idee waarom hij verdwenen is?
admin
admin sep 16 '08
Hij staat er gewoon hoor, te lang opgebleven? wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '08
Hey hij is er weer. Heel apart laugh. Ik zal thuis nog eens kijken dan haha.
admin
admin sep 16 '08
haha ja hij stond er gewoon.

Lief dat je er even naar wilt kijken.

Groetjes,
Precious.
Anne
Anne sep 16 '08
Hoi Precious welkom op het forum smile

Ik wil wel een poging doen om je foto te lezen.
Hoor graag van je wat klopt en wat niet.

De kracht van overtuigen....

Je bent niet altijd even eerlijk als het lijkt.. ook al doe je alsof en overtuig je mensen heel goed met je doordringende ogen ze geloven je als nog maar je bent niet altjd even eerlijk.
Je kan mensen goed bespelen met je ogen je krijgt hierdoor meestal altijd voor elkaar wat jij voor ogen had.

Verdriet...

Achter de doordringende ogen en de kracht van je ogen om mensen te bespelen schuild iets van verdriet. Het lijkt er haast op dat je een soort wraak neemt op mensen door het verdriet wat je hebt meegemaakt en nu kan om zetten als kracht om mensen voor je te winnen en ze te laten doen wat jij wilt.

Er schuilt ook iets van haat in je ogen haat tegen de wereld? tegen bepaalde mensen??

Het is heel belanrgijk voor je dat je oude dingen kan gaan plaatsen in jezelf je hebt nu teveel haat en wraak bij je wat je op slechte manier kan gebruiken je moet hiermee uitkijken.

Dit was het wel even voor nu toe hoor graag wat je ervan vind.
Nog een vraagje...waarom wilde je je foto laten lezen?

Liefs aNNe
admin
admin sep 16 '08
Hoi Anna,

Heel erg bedankt voor de energie en de tijd. Ik vind het heel lief van je.

Ik heb je stukje met interesse gelezen. Ik kan me niet helemaal vinden in dat niet eerlijk zijn.

Ik kan idd veel voor elkaar krijgen bij mensen, daar kan ik me wel in vinden.

Haat.. daar moet ik even over nadenken.

Thanks!
Anne
Anne sep 16 '08
Je moet zelf kijken wat je er aan hebt wink
Waarom wilde je je foto zo graag laten lezen ??
Groetjes aNNe
admin
admin sep 16 '08
Ik zal de reden van mijn foto plaatsen later vertellen. Ik wil nog heel graag een lezing van nims.

liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 17 '08
Hi Precious,

Ik wil graag je foto lezen. Zoals altijd is de lezing onder voorbehoud en ik hoor heel graag wat er wel en niet klopt.

Als eerste valt me de enorme dubbelzinnigheid in je op. Alsof je leeft in 2 totaal verschillende werelden. Het liefst zou je deze wereld eens flink wakker willen schudden, maar ja, wie luistert er nu eigenlijk? Toch denk ik wel dat hier een belangrijke taak voor je is weggelegd. Het is erg moeilijk en zal ook niet direct vandaag moeten gebeuren, maar jij bent niet voor niets op de plek waar je bent.

Verder zie ik invloeden van Atlantis in je. Misschien dat je daarom altijd al het idee hebt, dat je hier niet zomaar bent, maar met een reden. Probeer je ons te behoeden voor de fouten die er toen gemaakt zijn?

Goed, iets meer over het hier en nu winkwant dat was eigenlijk de reden dat je de lezing deed. Ik heb het idee dat liefde een belangrijke rol speelt in je leven. Is er een keuze die je moet maken? Of ben je bang dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt?

Je houdt ook van aandacht (wie niet eigenlijk wink) maar jij kan daar soms wel iets verder dan anderen in gaan. Volgens mij heb jij dat helemaal niet nodig, maar is toch een stukje onzekerheid wat hier naar boven komt.

Ik krijg het gevoel dat je steeds jezelf wilt bewijzen. Enig idee waarom dat is?

Je bent moeilijk te lezen en erg gesloten. Je laat echt (bijna) niemand toe tot je innerlijk en in je kijken sta je al helemaal niet toe. Vraag me wel af waarom je dan toch een foto-lezing wilt. Heb je toch behoefte om eens in je te laten kijken?

Maar ja, dan moet je wel iemand vertrouwen, en dat is voor jou nogal moeilijk om echt iemand te vertrouwen. Enige wat ik kan zeggen is dat niet iedereen gelijk is en gelijk doet. Maar het is terecht dat je voorzichtig bent, dus kijk goed van te voren.

Verder zie ik een vrolijke persoonlijkheid die echt kan genieten van het leven en van vriendschappen. Gezelligheid is jouw ding, en kan je ook erg van genieten. Feestjes vind je wel leuk, maar de drukte is niets voor jou.

Je bent vrij rustig.

Ok, meer krijg ik even niet door. Ik ben benieuwd naar je reactie.

Groetjes Julien.
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 17 '08
Heb ik niet al eens eerder hier een andere foto van jou gezien? Als dat zo is geeft niet hoor, het viel me gewoon op..

Lieve schat, ik voel dat je naar een bepaald type mens trekt, een mens met een uitstraling die mooi lijkt, maar nogal onbetrouwbaar en oppervlakkig is van binnen. Het brengt je soms in verwarring, want je wil iets anders, maar je weet niet goed wat en van binnen ben je bang voor de gevolgen. Alsof je wil luisteren maar heel hard met je handen op je oren drukt, omdat je bang bent dat het je leven overhoop zal gooien.

Laat ik je dit zeggen, in wezen kan niemand jouw gevangen houden, zelfs niet in de ergste gevangenis met muizen en ratten om je heen. Het gevangen zijn pakt ons pas werkelijk als we haar toelaten in ons hoofd.

Ik kan alleen maar zeggen, richt je niet op dat stuk van je leven, richt je blik niet op die mensen en hun gedrag. Kijk naar binnen en jezelf. Waarom kies je daar voor, is dat wat je wérkelijk wilt?

Je hebt in de basis niemand nodig om gelukkig te zijn, en alles waar we houvast in zoeken blijkt meestal geen houvast te zijn. Dat gebeurd omdat we eigenlijk willen leren volledig onafhankelijk te zijn.

Het is wel fijn om dat te kunnen delen, maar laat het dan eerst even los om te kijken wie jij werkelijk bent en wat jij wérkelijk nodig hebt. Dan komt vanzelf de juiste deelgenoot..en je zult merken dat nodig hebben een ander soort betekenis voor je krijgt.

Ik wens je de moed iets te gaan doorbreken, het roer om te gooien en te kiezen voor jouw innerlijke geluk.

Ik kan de dingen soms een beetje moeilijk verwoorden, maar ik hoop dat je toch een beetje begrijpt wat ik bedoel. En als ik er naast zit, hoor ik dat ook graag natuurlijk.

Pacho
admin
admin sep 17 '08
Lieve mensen,

Ik wil jullie alle 3 van harte bedanken voor de lezing.

Ik stuur jullie alle drie even een prive bericht.

Knuffel.
admin
admin sep 17 '08
Lieve Nims

Ik heb inderdaad het gevoel dat niemand naar mij luistert.
Atlantis.. ben heel benieuwd. Daar kan ik (nog) niks over zeggen.

Liefde is inderdaar belangrijk in mijn leven. Maar ik trek steeds de verkeerde totaal foute mannen aan.. waar ik vervolgens heel veel van ga houden. En dan wordt mijn hartje goed gebroken door ze. (2x meegemaakt)

Ook de reden van mijn lezing klopt (sta versteld van je) Ik heb een relatie gehad (mijn laatste ex) en daarin heb ik nog geen rust voor mijzelf. Ik ben bang dat ik de verkeerde keuze gemaakt hebt, ik mis hem. En ik ben bang dat ik in de toekomst een verkeerde keuze maak en ben de verkeerde eindig. Dat heeft een grote rol gespeelt bij het laten lezen van mijn foto.

Ik denk idd dat ik gek ben op aandacht.. hoewel ik tegelijk ook heel heel erg onzeker ben (kan) zijn.
Misschien dat ik daarom mijzelf steeds opnieuw wil bewijzen.

Ik denk dat ik inderdaad heel gesloten ben. Ik wil mijzelf behoeden van mijn die mensen mij kunnen doen.
En ik kan heel moeilijk iemand vertouwen. Ik heb last van een grote achterdocht. Ik weet ook niet hoe dat komt. Maar ik vind het wel heel veilig.

Ik hecht veel waarde aan mijn 3 beste vrienden. Voor de rest kunnen mensen mij niet heel veel interesseren (tot ik van ze ga houden) ik ben heel vrolijk en kan echt genieten.

Kortom: je hebt helemaal gelijk in alles.

Heel knap gedaan en heel erg bedankt.
Rybcia64
Rybcia64 sep 17 '08
Lieve Anne,
Ik zou heel graag mijn foto willen laten lezen.Sorry ik weet noch niet hoe alles werk dat maar ik hoop met hulp van jullie kan ik alles leren.
Wil je a.u.b vertellen hoe kan ik mijn foto bij voegen?Er graag en bedankt.

heel veel liefs

Romcia
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '08
Hey bedankt voor je reactie!

Origineel bericht van: Precious

Liefde is inderdaar belangrijk in mijn leven. Maar ik trek steeds de verkeerde totaal foute mannen aan.. waar ik vervolgens heel veel van ga houden. En dan wordt mijn hartje goed gebroken door ze. (2x meegemaakt)

Weet je ook waarom je deze mannen opzoekt? Want je trekt ze namelijk niet aan, je zegt geen nee tegen ze. Als je er niet voor open staat dan komen ze ook niet meer. Denk je soms dat je de foute mannen kunt verbeteren? Of is dat iets wat je graag zou willen?

Ook de reden van mijn lezing klopt (sta versteld van je) Ik heb een relatie gehad (mijn laatste ex) en daarin heb ik nog geen rust voor mijzelf. Ik ben bang dat ik de verkeerde keuze gemaakt hebt, ik mis hem. En ik ben bang dat ik in de toekomst een verkeerde keuze maak en ben de verkeerde eindig. Dat heeft een grote rol gespeelt bij het laten lezen van mijn foto.

Dat is heel normaal dat je twijfelt over de juistheid van een keuze. Toch is het zo dat jij ook wel weet dat die laatste relatie helemaal niet goed was. Een relatie moet gebaseerd zijn op respect en gelijkheid en daar was volgens mij geen sprake van bij je.

En ik kan heel moeilijk iemand vertouwen. Ik heb last van een grote achterdocht. Ik weet ook niet hoe dat komt. Maar ik vind het wel heel veilig.

Waarom vind je dit veilig?
admin
admin sep 18 '08
Deze topic mag wel verwijderd worden.

Ik heb hier veel aan gehad!

Bedankt allen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela