Hi Precious,
Ik wil graag je foto lezen. Zoals altijd is de lezing onder voorbehoud en ik hoor heel graag wat er wel en niet klopt.
Als eerste valt me de enorme dubbelzinnigheid in je op. Alsof je leeft in 2 totaal verschillende werelden. Het liefst zou je deze wereld eens flink wakker willen schudden, maar ja, wie luistert er nu eigenlijk? Toch denk ik wel dat hier een belangrijke taak voor je is weggelegd. Het is erg moeilijk en zal ook niet direct vandaag moeten gebeuren, maar jij bent niet voor niets op de plek waar je bent.
Verder zie ik invloeden van Atlantis in je. Misschien dat je daarom altijd al het idee hebt, dat je hier niet zomaar bent, maar met een reden. Probeer je ons te behoeden voor de fouten die er toen gemaakt zijn?
Goed, iets meer over het hier en nu
want dat was eigenlijk de reden dat je de lezing deed. Ik heb het idee dat liefde een belangrijke rol speelt in je leven. Is er een keuze die je moet maken? Of ben je bang dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt?
Je houdt ook van aandacht (wie niet eigenlijk
) maar jij kan daar soms wel iets verder dan anderen in gaan. Volgens mij heb jij dat helemaal niet nodig, maar is toch een stukje onzekerheid wat hier naar boven komt.
Ik krijg het gevoel dat je steeds jezelf wilt bewijzen. Enig idee waarom dat is?
Je bent moeilijk te lezen en erg gesloten. Je laat echt (bijna) niemand toe tot je innerlijk en in je kijken sta je al helemaal niet toe. Vraag me wel af waarom je dan toch een foto-lezing wilt. Heb je toch behoefte om eens in je te laten kijken?
Maar ja, dan moet je wel iemand vertrouwen, en dat is voor jou nogal moeilijk om echt iemand te vertrouwen. Enige wat ik kan zeggen is dat niet iedereen gelijk is en gelijk doet. Maar het is terecht dat je voorzichtig bent, dus kijk goed van te voren.
Verder zie ik een vrolijke persoonlijkheid die echt kan genieten van het leven en van vriendschappen. Gezelligheid is jouw ding, en kan je ook erg van genieten. Feestjes vind je wel leuk, maar de drukte is niets voor jou.
Je bent vrij rustig.
Ok, meer krijg ik even niet door. Ik ben benieuwd naar je reactie.
Groetjes Julien.