Loading...
nl

Doe de chackratest via Internet

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 17 '06
Gisteren kwam ik op een site terecht waar je een chakratest kan doen. Ik heb hem ook gedaan, en vind het wel leuk als meer mensen hem doen, en hun resultaten hier posten.


< De test is te vinden via deze link .>

Mijn resultaten waren als volgt:
Percentages zijn van -100% tot +100%

Wortel: open (31%)
Sacraal: open (38%)
Navel: overactief (94%)
Hart: open (63%)
Keel: open (50%)
Derde Oog: open (69%)
Kruin: open (63%)
Delen:
jo
jo sep 17 '06
nou niet veel goeds hierzo!!


Wortel: onderactief (-50%)
Sacraal: onderactief (-6%)
Navel: onderactief (-13%)
Hart: onderactief (-44%)
Keel: onderactief (-19%)
Derde Oog: open (50%)
Kruin: onderactief (-6%)
Acheliah
Acheliah sep 17 '06
Hallo
mijn test is beter hahahahahaa

Mijn resultaten van de chakratest zijn:

Wortel: open (25%)
Sacraal: open (44%)
Navel: open (31%)
Hart: open (50%)
Keel: open (31%)
Derde oog: open (19%)
Kruin: open (50%)

Kus Dieneke
????
???? sep 17 '06
Nu nog weten wat dit inhoud!

Wortel: open (56%)
Sacraal: onderactief (19%)
Navel: open (38%)
Hart: open (44%)
Keel: open (38%)
Derde Oog: open (56%)
Kruin: overactief (88%)
mause
mause sep 17 '06
ik heb de volgende uitslag.

wortel: onderactief (-38%)
sacraal: onderactief ( 6%)
navel: onderactief ( 6%)
hart: open ( 50%)
Keel: open (13%)
derde oog: open (38%)
kruin: open ( 25%)
Acheliah
Acheliah sep 18 '06
Wat het betekend staat erbij Sylli

Kus Dieneke
blue eye witch
blue eye witch sep 18 '06
hier is ie dan haha.

wortel: onderactief -13%
sacraal: open 38%
navel: onderactief 0
hart: overactief 75
keel: open 63
derde oog: open 63
kruin: open 63
????
???? sep 18 '06
 Quote:
Origineel van Acheliah:
Wat het betekend staat erbij Sylli

Kus Dieneke
Hoi Dieneke, ik zag dat na dat ik het geplaatst had. Kon me niet helemaal vinden in de uitslag.
yannick
yannick sep 20 '06
Wortel: onderactief (6%)
Sacraal: open (31%)
Navel: open (44%)
Hart: onderactief (6%)
Keel: open (50%)
Derde Oog: open (56%)
Kruin: open (56%)
yannick
yannick sep 20 '06
had een aantal vragen open laten staan, had geen zin om een woordeboek te pakken:P
indigo
indigo sep 20 '06
Wortel: onderactief (-31%)
Sacraal: onderactief (0%)
Navel: onderactief (-44%)
Hart: open (50%)
Keel: open (31%)
Derde Oog: overactief (69%)
Kruin: overactief (75%)

1 - Wortelchakra
De Wortelchakra heeft te maken met fysiek er zijn, en je thuisvoelen in situaties. Als deze open is, vole je je geaard, stabiel en veilig. Je zult niet onnodig mensen wantrouwen. Je voelt je aanwezig in het hier en nu, en verbonden met je fysieke lichaam. Je hebt het gevoel voldoende territorium te hebben.

Als je geneigd bent om je bang of nerveus te voelen, is je Wortelchakra waarschijnlijk onderactief. Je zult je gemakkelijk onwelkom voelen.

Als deze chakra overactief is, kun je bijzonder materialistisch en hebzuchtig zijn. Je hebt waarschijnlijk een obsessie voor je veilig voelen, en je gaat verandering tegen.


2 - Sacraalchakra
De Sacraalchakra heeft te maken met gevoelens en seksualiteit. Wanneer deze open is, stromen je gevoelens vrijelijk, en worden deze uitgedrukt zonder overemotioneel te zijn. Je bent open voor intimiteit, en je kunt gepassioneerd en levendig zijn. Je hebt geen problemen met het omgaan met je seksualiteit.

Als je geneigd bent om stijf en onemotioneel te zijn, of als je een "pokerface" hebt, dan is de Sacraalchakra onderactief. Je bent dan niet erg open naar mensen toe.

Als deze chakra overactief is, ben je geneigd om altijd emotioneel te zijn. Je zult je emotioneel gehecht voelen aan mensen, en je kunt erg seksueel zijn.


3 - Navelchakra
De Navelchakra heeft te maken met je doen gelden in een groep. Wanneer deze open is, voel je dat je controle hebt, en je voldoende zelfwaardering hebt.

Wanneer de Navelchakra onderactief is, ben je geneigd naar passiviteit en besluiteloosheid. Je bent waarschijnlijk timide en krijgt niet wat je wilt.

Als deze chakra overactief is, ben je dominerend en mogelijk zelfs agressief.


4 - Hartchakra
De Hartchakra heeft te maken met liefde, aardig zijn en affectie. Wanneer deze open is, heb je compassie en ben je vriendelijk, en werk je aan harmonieuze relaties.

Wanneer je Hartchakra onderactief is, ben je koel en afstandelijk.

Als deze chakra overactief is, kun je mensen met je liefde verstikken, en zou je liefde wel eens tamelijk zelfzuchtige redenen kunnen hebben.


5 - Keelchakra
De Keelchakra heeft te maken met zelfexpressie en praten. Wanneer deze open is, heb je geen problemen met het jezelf uitdrukken, en zou je dat ook op een artistieke manier kunnen doen.

Wanneer deze chakra onderactief is, ben je geneigd niet veel te spreken, en ben je waarschijnlijk introvert en verlegen. Niet de waarheid spreken kan deze chakra sluiten.

Als deze chakra overactief is, ben je geneigd teveel te spreken, gewoonlijk om mensen te domineren en op een afstand te houden. Je bent dan ook een slecht luisteraar.


6 - Derde oog-chakra
De Derde oog-chakra heeft te maken met inzicht en visualisatie. Wanneer deze open is, heb je een goede intuïtie. Je kunt geneigd zijn om te fantaseren.

Als deze onderactief is, ben je niet goed in het voor jezelf denken, en zou je geneigd kunnen zijn om veel op autoriteiten te vertrouwen. Je kunt rigide zijn in je denken, en teveel op geloof vertrouwen. Je zou zelfs gemakkelijk in de war kunnen raken.

Als deze chakra overactief is, zou je wel eens teveel in een fantasiewereld kunnen leven. In buitensporige gevallen zijn hallucinaties mogelijk.


7 - Kruinchakra
De Kruinchakra heeft te maken met wijsheid, en een zijn met de wereld. Wanneer deze chakra ope is, ben je onbevooroordeeld en sterk gewaar van de wereld en jezelf.

Als deze onderactief is, ben je niet bijzonder bewust van spiritualiteit. Je bent waarschijnlijk tamelijk rigide in je denken.

Als deze chakra overactief is, intellectualiseer je dingen waarschijnlijk teveel. Je zou verslaafd kunnen zijn aan spiritualiteit, en je zou je lichamelijke behoeften kunnen negeren.
Debiorah
Debiorah sep 21 '06
Ik had deze test al eens eerder gedaan maar toc weer dezelfde uitslag!
Wortel: onderactief (-25%)
Sacraal: open (19%)
Navel: open (19%)
Hart: open (19%)
Keel: open (63%)
Derde Oog: overactief (81%)
Kruin: overactief (88%)

Slechte score wortelchara :S -25?! en bijna etreme score kruin/3e oog!Toch vind ik mezelf geen complete fantast, ik heb nog wl grip op de realiteit. Kan het alleen niet ontkennen dat ik me af en toe graag in mijn fantasie laat gaan.
????
???? sep 21 '06
Ik vind de uitkomsten toch wel een beetje vaag, want waarom is bij de een 19% wel open en bij de ander onderactief?
yannick
yannick sep 21 '06
omdat de ene meer gronding heeft dan de andere, dus er zal een ontstopping ontstaan, ga naar een magnetiseur als je een goede door looping in je energie banen wilt hebben. (als je vaak een pet draagt bedenkt de pet de kruin chakra)
yannick
yannick sep 21 '06
dus je kruin chakra kan geen energie opvangen
????
???? sep 21 '06
Dus ik moet een pet gaan dragen. Mijn kruin chakra is nl overactief.
Ik heb altijd al wel naar een acupuncturist willen gaan omdat ik zelf al het gevoel heb dat ik niet goed in mijn energie zit.
He Yannick kun je kijken bij mijn foto of je iets ziet? Die staat bij de fotolezen topic. Ben benieuwd!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
 Quote:
Origineel van sylli:
Ik vind de uitkomsten toch wel een beetje vaag, want waarom is bij de een 19% wel open en bij de ander onderactief?
Dit heeft te maken met de plek van de chakra's en waar ze voor dienen. Kijk in je leven om te zien voor welke dingen je je hebt afgesloten. Grote kans, dat die chakra ook enigzins gesloten is. Dit is meer natuurlijk dan wat anders. Vergelijk het een beetje met pijn in je rug, t.o.v. pijn in je voeten. Dat zijn gewoon twee verschillende dingen, met 2 verschillende oorzaken.
????
???? sep 24 '06
Nims,

als je kijkt bij mijn uitslag bij sacraal is onderactief 19% Maar bij Debiorah is het sacraal ook 19% maar open! Dus ....... lekker vaag!
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
hier ook mijn score:

wortel: onder. (-31%)
sacraal: open (44%)
navel: onder. (o%)
hart: open (56%)
keel: open (56%)
3e oog: over. (75%)
kruin: open (50%)

toch wel aardig in balans geloof ik!(op 3 na dan!!),jaaah positief denken he! ;)

groetjes dragonfly
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
 Quote:
Origineel van sylli:
Nims,

als je kijkt bij mijn uitslag bij sacraal is onderactief 19% Maar bij Debiorah is het sacraal ook 19% maar open! Dus ....... lekker vaag!
Dat is inderdaad erg vaag. Nou heb ik ook niet echt het idee dat dit een heel erg betrouwbare test is. Ik vond hem eerder grappig :). Hij is namelijk te afhankelijk van de eerlijkheid van degene die de test invult. Dus hoe goed ken je jezelf?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki