Loading...
nl

Waarom

admin
admin sep 7 '08
Wordt mij steeds verteld dat ik via pm moet reageren als ik het ergens niet mee eens ben?
Ik heb geen verkeerde woorden gebruikt, ben netjes gebleven, wat is dit toch voor onzin?
Mag het niet naar de buitenwereld toe, moet het geheim blijven?
Ik hou niet van dat "achter de rug om" en daar blijf ik bij, dan sluit je dit topic ook maar.
Ik ga niet pm'en punt.
Delen:
gast
gast sep 7 '08
Ik sta achter je Karin. Het hoeft niet alleen maar positief te zijn om het hier "positief" te laten zijn.
Als iemand het niet eens is met een ander moet dit ook in het openbaar kenbaar gemaakt kunnen worden. We zijn toch over het algemeen op een volwassen leeftijd hier, ziels of lichamelijk.
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 7 '08
Ik heb niets vervelends aan jouw reactie kunnen ontdekken hoor en vind die openheid juist een hele fijne eigenschap in jou grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '08
Het heeft helemaal niets te maken met dat je het er niet eens bent, en je hebt ook geen verkeerde woorden gebruikt,
Het is ook niet dat je om de inhoud van je woorden Karin, MAAR het feit dat je één persoonlijke vraag, gericht aan 1 persoon stelde en daarvoor een topic aan maakt dat is waarom hij gesloten is.

Dat soort persoonlijke vragen dient iedereen gewoon via PM te vragen aan de persoon aan wie hij gesteld is, vandaar dat ik hem gesloten heb.

Als het geen persoonlijke vraag was, dan wil ik hem prima weer openenen alleen is er maar 1 iemand die ik kan aanwijzen over wie het topic gaat. Je zou het ook wat minder op 1 persoon gericht kunnen maken, en dan kan ik hem ook weer voor je openen.

Als je dat wilt, stuur mij dan even een PB met de nieuwe tekst, dan pas ik het aan, en open ik het weer voor je.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '08
Dames winkhet gaat ook in het geheel niet om het negatief zijn, of kritiek op iemand hebben. Daar is niets mis mee. Het is alleen wat ik hierboven al heb gezegd.
gast
gast sep 7 '08
Ik zie niet in waarom de vraag van Karin nu per pm gesteld had moeten worden. Als je zoiets openbaars doet als die naamsverandering dan mag de vraag toch ook in het openbaar gesteld worden. Dan heeft degene die antwoord zelf ook de keus het per pm te doen of in het topic. Ik zie echt het probleem niet, sorrie.
admin
admin sep 8 '08
De vraag is niet persoonlijk bedoelt, maar ik kan me voorstellen dat dat wel zo overkomt en nee, ik zei al eerder ik stuur geen pb.
Ik kan me zo voorstellen dat ik niet de enige ben die dit niet begrijpt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '08
Blijkbaar heb ik je vraag verkeerd begrepen en kwam het bij mij anders over dan bij de rest. Ik zal hem weer openen. Mijn excuses voor het misverstand.
Lena
Lena sep 8 '08
Origineel bericht van: Karin
De vraag is niet persoonlijk bedoelt, maar ik kan me voorstellen dat dat wel zo overkomt en nee, ik zei al eerder ik stuur geen pb.
Ik kan me zo voorstellen dat ik niet de enige ben die dit niet begrijpt.


gelukkig het misverstand is weer uit de wereld.
maar je bent niet de enige karin
open + eerlijk= duidelijkheid wink
admin
admin sep 8 '08
Nims je hoeft geen excuus aan te bieden omdat je mijn bericht anders hebt opgevat als bedoelt.
Dat deed je niet met opzet toch? Gewoon menselijk smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '08
Tuurlijk mag ik dat wel doen smileik ben toch een mens die ook fouten kan maken? Dus mijn excuses zijn gewoon gemeend. Alsof ik alles zou weten wink.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki