Even een uitleg topic waarom ik stop met modden en vanwaar de puntjes in mijn nick enz.
De eerlijke reden? Die gaat niet zo graag gelezen worden vrees ik. Toen ik hier in het begin op het forum kwam, was het allemaal heel puur. Mensen geloofde in hun gaven máár wisten ook dat er nog een realiteit was. Wetenschap. Die ons al zoveel heeft opgebracht en waar rekening mee gehouden moet worden. Zij zagen het paranormale als de prachtige aanvulling in het leven die het is.
Geleidelijk aan begon men bij mij op MSN al meer te zweven (de paar forumleden die ik op msn heb) en ben ik daar al de boot af gaan houden. Ben me meer gaan bezig houden met het echte leven. Dingen realistischer gaan bekijken want ik als ik heel scherp naar mezelf keek, zag ik dat ik net zo naief bezig was op een gegeven moment.
Ik ben hier op het forum blijven moddereren. Maar omdat ik veranderde, veranderde mijn modden ook wat zeker op het einde voor de nodige kritiek zorgde. Ben nu niet het type dat zich veel aan trekt van kritiek tenzij deze opbouwend is
Ik ben al heel lang aan het denken over stoppen met modden. Heb ook een paar keer aan NiMS kenbaar gemaakt dat ik vond dat er meer realisme moest zijn. Dat er niet meer gedacht word aan het feit dat dingen ook gewoon wetenschappelijk te verklaren zijn. Ik werd met een sussend "het zal wel niet zo erg zijn" weer op pad gestuurd.
Het forum voor klachten is de druppel geweest. Ik doe hier niet aan mee. Lichamelijke klachten moeten onderzocht worden. Hier op het forum zitten géén mensen wiens gave zo sterk is dat ze iemand echt van dienst kunnen zijn. En zij die het wel zijn, zijn te realistisch om er ook daadwerkelijk aan te beginnen want die kennen de "consequenties" Dat laatste stukje realisme dat hier was. "als ik pijn heb ga ik naar de dokter" is bij deze verdwenen. Want het is mooi uitgelegd dat het niet bedoelt is voor serieuze klachten, maar wie kan daar beter over oordelen dan een dokter? Ik heb in een topic zeer bot en extreem gereageerd in een poging ogen te openen. Sorry daar voor Maris. Desalniettemin zijn dat opties waar men rekening mee moet houden. Ik blijf er bij, lichamelijke klachten kunnen gelinkt zijn aan het mentale van de mens, máár dan moet eerst ál het lichamelijke uitgesloten zijn. Dan moet je lichaam binnenstebuiten gekeerd zijn. Als ze dán niets vinden, kan je er aan denken hier op het forum te reageren. Maar dat gebeurt niet. Dit is nl makkelijker, veiliger. En nu het nog nieuw is zal het nog meevallen maar wacht nog maar een paar maandjes. Dan zal ik nog wel eens komen kijken hoe het er aan toe gaat.
Bij deze dus de reden waarom ik stop met modden en ook een tijdje met posten als gewoon lid.En neen Pacho en NiMS, er zitten geen zaken van mijn priveleven bij. Daar gaat het tegenwoordig nl beter dan ooit. Jammer dat jullie beide dat er meteen bijhalen, terwijl geen van beide me kent.
Ik word dus stille meelezer en hoop met heel mijn hart dat het niet gaat zoals ik verwacht.
NiMS, fijn met je samen te werken voor zo lang het weer duurde, krijg stil aan het idee dat het niet "ment to be" is
Silke, jammer dat ik niet echt met jou kan samen werken maar ben er zeker van dat je het goed gaat doen!
Ik zal overigens hier wel nog reageren voor mensen die met vragen zitten of me simpelweg nog iets willen zeggen wat hen van het hart moet.