Loading...
nl

Keutenberg.......

Thomas A
Thomas A sep 6 '08
lieve forumdeelnemers

Ik ga even in retraite. De komende tijd sta ik ergens in het zuiden, boven op een berg even van de ultieme silte te genieten. Archeologie is een van mijn passies en die ga ik daar ten voeten uit bezigen. Tuurlijk heb wat boeken en papier bij me - kan ik toch niet laten - en de rest van de tijd.............veel relaxen......

Daarna een verhuizing. Ik ga per 1 okt. a.s. in een woongroep in Arnhem wonen. Hier heb ik echt veel zin in. Veel mensen om mij heen die met zaken bezig zijn die mij ook inspireren...........

www.casadepauw.nl

Delen:
admin
admin sep 6 '08
Dat ziet er erg mooi uit Thomas!
Echt een heel mooi oud pand.
Geniet van de stilte en je vondsten.

Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 6 '08
Goh Thomas, dat ziet er prachtige uit.
Ik wens je een mooie tijd aldaar..
Ik hoop dat we t.z.t. weer van je horen?

Lena
Lena sep 6 '08
smilegeniet van de stilte en nieuwe vondsten wellicht.

verhuizen: hoop dat het een fijne plek wordt!
gast
gast sep 6 '08
Hé Thomas, ik wens je veel stilte toe. Ben benieuwd wat je allemaal tegen komt op die berg.
Ik las trouwens dat ze ook internet hebben in Arnhem dus hoeft dat niet zo'n probleem te zijn als je hier toch nog eens langs wilt komen. Je zal gemist worden door velen hier.
Ik hoop dat je ons een beetje op de hoogte houd van het reilen en zeilen in zo'n woongroep. Voor velen, dus zeker ook voor mij, is dit een ver van mijn bed show. Maar toch heb ik er een nieuwsgierigheid bij.
Succes met alles.
silke
silke sep 6 '08
veel succes thomas wink
Ik heb bewondering voor je beslissing.
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '08

Ik wens je ook een mooie tijd daar ..en in de woongroep ook natuurlijk!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '08
Een prettige tijd Thomas, en hopenlijk hebben ze ook internet daar wink. Wie weet lezen we nog je bevindingen. Tot snel!
Thomas A
Thomas A sep 7 '08
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik stap nu echt zo in de auto...............

http://www.het-bakhuis.nl/camping.html
nikskeuh
nikskeuh sep 7 '08
Ook wegens mij een mooie tijd gewenst Thomas wink
Tziet er alvast erg leuk uit
Helma
Helma sep 7 '08
Op 220 km. afstand ligt mijn lief, in een nomadentent. Het rommelt in het dal en de wind giert om zijn tent. Het is er donker en nat. Ik lig hier, en wilde maar dat ik daar was!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '08
Nou ik weet niet of je dat wilt. Lekker in je warme bedje of in je koude natte slaapzak? haha.
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 8 '08
Origineel bericht van: HiddenWings
Op 220 km. afstand ligt mijn lief, in een nomadentent. Het rommelt in het dal en de wind giert om zijn tent. Het is er donker en nat. Ik lig hier, en wilde maar dat ik daar was!

Dat is onmiskenbaar echte liefde! Ik hoop dat je, jouw lief, weer snel in je armen kunt sluiten. Wil je ondertussen ook een ´bakkie troost´? Nee hoor, geen koffie, heerlijke warme chocomel, dat helpt..soms..een klein beetje.. confusedgrin

gast
gast sep 8 '08
Mooi moment om 'de Alchemist' van Paulo Coelho te lezen, Helma!
sarina
sarina sep 8 '08
Of Brida, ook zo'n mooi boek van hem, heb ik in de vakantie gelezen....
Helma
Helma sep 8 '08
Jaaaa Nims, juist wel! Er loopt daar namelijk een straalkacheltje rond. Met hem in de buurt heb ik het eigenlijk nooit koud. blush
Helma
Helma sep 8 '08
Bezoeker, goed idee! Met heeeeel veeeeel slagroom! grin
Helma
Helma sep 8 '08
Nou dames, om eerlijk te zijn liggen er nog zo'n tien boeken op me te wachten! Heb deel 1 van The Lord of the Rings bijna uit. Voor het slapen gaan kies ik toch liever voor een fantasieboek. Zware kost voor het slapengaan werkt niet zo goed voor mij...
Maar, ik zal de titels onthouden hoor!
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 8 '08
Origineel bericht van: HiddenWings
Bezoeker, goed idee! Met heeeeel veeeeel slagroom! grin

grinkomt ie.. grin

Vind je het goed dat ik een bakkie meedoe? Ben een beetje uit mijn hum omdat ik een deel van mijn belastingteruggave toch weer terug mag storten. Kan gebeuren natuurlijk, maar het valt toch tegen..

confusedsmile
Helma
Helma sep 8 '08
Absurd! Als wij terug moeten betalen, moet dat altijd op tijd! Mogen zij wél fouten maken, en wij niet??? Nederland zou een vrij land zijn... ammehoela!

Doe maar mee: ik heb er warme appeltaart bij voor jou!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420