Loading...
nl

[Digitek] Vlindertje

Ayasha
Ayasha sep 5 '08
Ben sinds een paar uurtjes (nu 4 verdeeld over 2 dagen) bezig met een van die paneeltjes voor op pc te tekenen, moet zeggen dat ik al het nodige afgevloekt heb laughTot nog toe enkel simpele dingetjes, tips zijn meer dan welkom!

Delen:
admin
admin sep 5 '08
Tips heb ik niet Kath, ik vind hem wel leuk!
Maris1976
Maris1976 sep 5 '08
ziet er goed uit. Teken je ook andere dingen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '08
Bedoel je niet een tablet mouse? Ik vind hem erg mooi geworden.

Wat ik ervan weet is dat vooral de juiste software erg belangrijk is. Een vriend van mij die grafisch ontwerper is, en ook met zo'n tablet werkt gebruikt zelf altijd photoshop.
Ayasha
Ayasha sep 5 '08
Wat bedoel je Maris? Ik teken eigenlijk heel veel verschillende dingen afhankelijk van waar ik zin in heb, realistisch tekenen gaat niet met dit tekentabletje. laugh
Op papier kan ben ik wat "handiger" smiledaar gaat het van realisme naar fantasy en ook tribal's smile

Het is zo'n wacom dingetje (hoe noemt dat?) zo'n wit...Zo'n tekentabletje
Maris1976
Maris1976 sep 5 '08
Ik zie inderdaad dat mijn vraag wat krom staat geschreven.. ik bedoel of je ook op papier dus tekende, maar dat doe je dus.

Ik heb geen idee wat een wacom is eigenlijk blush

Maris
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '08
Een wacom tablet smile. Vrij bekend onder vormgevers.

Dit dus
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 5 '08
Kath dat ziet er mooi uit! Prachtige vorm en kleur heeft de vlinder.

Ik las dat Nims al iets schreef over photoshop. Ik heb laatst Gimp gevonden toen ik naar photoshop aan het zoeken was. Volgens de rescensies van kenners is programma vergelijkbaar met photoshop en kun je het programma zelfs gratis downloaden (zie link). Ik verwacht dat je de tekening hier vooral mee kunt nabewerken. Ik ben het program zelf ook nog aan het uitproberen, dus ik weet nog niet precies hoe het werkt hoor.

http://downloads.sourceforge.net/gimp-win/gimp-2.4.5-i686-setup.exe
Sephora
Sephora okt 14 '08
Mooi Kath!
ALs je wat meer wilt experimenteren,
zou je 't programma Corel Painter 's kunnen proberen!
Kan ik je echt aanraden, misschien dat je een trial kunt downloaden op download.com

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki