Loading...
nl

Vage klachten.

Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 4 '08
Wat een mooi forum is hier bij gekomen.

Ik zal de spits afbijten en wil wel graag iets kwijt over lichamelijke klachten en hoop dat jullie me wat ingevingen kunnen geven waardoor ik er anders tegenaan kan kijken of er iets aan kan doen.

Al een jaar of 6 nu houdt ik te veel vocht vast, heb ik soms het gevoel dat mijn lichaam niet helemaal mee wil. Alsof het op momenten wat opgezet is. Soms kan dat binnen een paar uur ineens toenemen of weer weg zijn. Op een foto kun je dat verschil zelfs zien. Eigenlijk is er een combinatie van vage pijnklachten in mijn buik (opgezwollen), keel en urinewegen. Ook heb ik vaak last van mijn rug, rennen gaat bijvoorbeeld niet zo goed, terwijl ik altijd graag hard gelopen heb. Alsof ik letterlijk en figuurlijk wat inflexibel ben geworden blush. Voor mijn baarmoeder moet ik eigenlijk nog een afspraak maken voor een nieuwe kweek, dat was de laatste keer pap2, dwz onrustige cellen. Ook op mijn hart zit een ruisje. En het lijkt wel of ik steeds minder suiker en varkensvlees kan verdragen. Het is allemaal niet zo erg, maar ook niet helemaal 100%. Verder ziet de internist dit toch een beetje als vage klachten en ze heeft echt wel geprobeerd de oorzaak te vinden. Ik heb zelf ook het gevoel dat ik er ook op een andere manier naar mag kijken, dat er ook energethisch of emotioneel iets is waar ik nog eens even goed naar mag kijken.

Er zijn best momenten dat ik hier toch wel hinder van ondervind, dus zou ik er graag iets aan doen. Wie heeft er een idee wat hier aan ten grondslag zou kunnen liggen?
Delen:
liesanne
liesanne sep 4 '08
Hekenbaar hoor, ik zal mijn klachtenlijstje maar niet toevoegen… blush
De hypochonder in mij moet ik af en toe behoorlijk het zwijgen opleggen… grinen ik zoek het vooral dan ook maar in somatiseren…


Zelf heb ik goede ervaringen met Bio-energetica (in het verleden), daar zou ik wel weer wat meer mee willen doen.
admin
admin sep 4 '08
Selderij werkt prima vochtafdrijvend, dus wellicht kun je dat eens proberen. Zou het vocht vasthouden te maken kunnen hebben met het vasthouden van dingen waar je op dat moment dan mee bezig bent?
Problemen met urinewegen en nieren duiden soms op onderdrukt verdriet.
Last van je keel kan te maken hebben met emoties.
Soms kun je ook door simpel slaapgebrek en een slecht voedingspatroon bevattelijker zijn voor infecties, misschien kun je daar wat mee..
Je rug zal wel je onderrug zijn vermoed ik en dat kan verband houden met de klachten aan je urinewegen en ook eventueel met die foute cellen die zijn aangetroffen.
Ik ben zeker geen arts en schrijf hier alleen maar op wat ik denk, niet wat het is oké?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki