Loading...
nl

Channeling, hoe werkt dat?

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '08
Oh hier staan ze. Ik dacht ergens verder terug haha.
Origineel bericht van: liesanne

Wie is 'wij'?

Wij zijn wij smile. Maar voel je vooral niet aangesproken, ik had het eerder over mensen die nieuwetijdsen gebruiken om aan te geven wat voor "soort" mensen ze bedoelen.
Origineel bericht van: liesanne

De teksten t.a.v nieuwetijdse kinderen (indigo's en kristalkinderen) die jij hierboven weergeeft en die hier op Merudi staan, hoe zijn die tot stand gekomen?

Zoals de rest van de teksten er ook op zijn gekomen. Ik dacht dat ik dat al eens eerder had uitgelegd. In het kort heb ik ze gechanneld en vanuit het "niets" opgeschreven zoals ze zijn. Die van de nieuwetijdse kinderen zijn afkomstig van de Aartsengel Michael.
Delen:
liesanne
liesanne sep 4 '08
Ja, dat heb je ook wel eerder uitgelegd, maar ik wilde nog even duidelijkheid vragen of dat voor alle teksten van toepassing is.
Ik heb n.l. dezelfde soort teksten t.a.v nieuwetijdskinderen, (waarin soms letterlijk dezelfde woorden worden gebruikt) gevonden maar dan had iemand anders deze via channeling ontvangen.

Kan je me uitleggen hoe dat werkt? Kan je voorstellen dat ik dan het vanuit 'niets' opschrijven in twijfel trek?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 4 '08
Dat kan ik me voorstellen maar het werkt eigenlijk als volgt:

Ik heb ineens de drang om iets op te schrijven en verwoord wat ik in mijn hoofd ervaar. En voor je het weet staan die teksten voor mijn neus. En het kan wel kloppen dat je het via meer channelings kan teruglezen, aangezien michael veelvuldig aan het verspreiden is geslagen. De boodschap is dan ook vrijwel overal hetzelfde, en is alleen de bewoording of soms de benaming anders.
fdsajkl
fdsajkl sep 4 '08
Ja aangezien de bron hetzelfde is. Ik moet zeggen, die teksten zijn behoorlijk indrukwekkend.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 4 '08
Dat was ook mijn gevoel toen ik ging lezen wat ik had doorgekregen en me bedacht wat ik ermee moest. Ik denk dat Merudi er een mooie plaats voor is. Hoewel er waren eerst de teksten en toen merudi, dus het is maar hoe je het bekijkt laugh.
fdsajkl
fdsajkl sep 4 '08
Nou het is een mooie basis om een site op te baseren.

Echter: volgens mij ben je een type nieuwetijdskind vergeten op te schrijven!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 4 '08
Welke heb ik gemist?

Heb je hier ook gekeken aan de rechterkant welke er allemaal zijn:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...%20kinderen.htm
fdsajkl
fdsajkl sep 4 '08
Jaja, heb ik gelezen.

Tussen de kristal kinderen en de sterrenkinderen in: de maankinderen. Je slaat volgens mij een dimensie over, de zevende, en daar zitten de maankinderen. Check maar of dit ook daadwerkelijk klopt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 4 '08
Die ken ik inderdaad niet. Ik zal eens kijken of ik over maankinderen een channel kan ontvangen.
fdsajkl
fdsajkl sep 4 '08
Naar mijn bevindingen zijn er in totaal 42 types nieuwetijdskinderen en ging eens ooit zoeken hoe dit in elkaar zat:

• 18 soorten Indigo, in de vierde dimensie
• 18 soorten Kristal, in de vijfde dimensie, waarvan de hoogste de regenboogkinderen zijn
• Zesde dimensie heeft er natuurlijk geen
• 4 soorten [...] in de zevende dimensie
• 1 soort Sterren, in de achtste dimensie
• 1 soort Blauwe Sterren, in de negende dimensie

Ik vroeg het aan mijn broertje en hij zei Maankinderen, dus vandaar. Kun je dit alles verifiëren alsjeblieft?
liesanne
liesanne sep 4 '08
Origineel bericht van: NiMS
Dat kan ik me voorstellen maar het werkt eigenlijk als volgt:

Ik heb ineens de drang om iets op te schrijven en verwoord wat ik in mijn hoofd ervaar. En voor je het weet staan die teksten voor mijn neus. En het kan wel kloppen dat je het via meer channelings kan teruglezen, aangezien michael veelvuldig aan het verspreiden is geslagen. De boodschap is dan ook vrijwel overal hetzelfde, en is alleen de bewoording of soms de benaming anders.


Dat een 'boodschap' hetzelfde zou kunnen zijn kan ik nog volgen, maar ik heb teksten gevonden die letterlijk hetzelfde zijn, hoe verklaar je dat dan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 4 '08
Misschien dat iemand het vanaf deze site gecopieerd heeft? Het staat wel op internet, dus het is niet onmogelijk. Ikzelf vind dat ook niet zo erg want ik vind verspreiding belangrijker dan eigendom.
liesanne
liesanne sep 5 '08
Maar dan zal je het toch niet onder je eigen naam plaatsen lijkt me, zeker als het een tekst betreft die d.m.v channeling is ontstaan....
Een van de teksten, waarin letterlijke overeenkomsten zitten (over kristalkinderen) is van Celia Fenn:
http://reiki2006.punt.nl/?gr=772636
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '08
Ja inderdaad het zijn dezelfde termen dus dan is het wel logisch lijkt me. Goed om te weten dat ik niet de enige ben laugh.
liesanne
liesanne sep 5 '08
Maar om dan op de vraag terug te komen: hoe werkt channeling, worden dan door Michael gewoon dezelfde teksten doorgegeven,......krijg je de tekst dus letterlijk door? Waarom zouden er dan aan meerdere personen precies dezelfde teksten doorgegeven worden?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '08
Letterlijk krijg ik ze niet door maar interpreteer ze wel naar wat ik weet. Daarom plaats ik het wel in mijn referentiekader en kan ik er ook termen voor gebruiken die ik van iets anders ken of heb opgepikt. De eerste teksten die ik doorkreeg waren die van Gabriel. Daar zaten in het begin heel veel termen die niet klopten omdat ik ze domweg niet kende. Ik heb ze daarom ook 3x herschreven totdat de juiste en kloppende termen erin stonden. Nou heb ik me dus wel verdiept in de achtergrond, maar heb de betekenis van de teksten niet aangepast. Zo had ik bij Gabriel het eerst over goed en kwaad terwijl ik later doorhad dat het eigenlijk over negatieve en positieve afstemming hoorde te gaan.

Met Michael was ik alweer een stuk verder dus vandaar dat de eerste keer al een stuk duidelijker voor mij was, maar ook dat heb ik 2x herschreven om het goed te krijgen. Zoals bijvoorbeeld de zinsbouw en verbanden etc.

Dus letterlijk krijg ik het niet door, maar weet wel wat er bedoeld wordt. Zie het alsof je een film ziet, alleen jij ziet hem niet direct, maar iemand verteld je wat er te zien is. Dat ga jij dan opschrijven.
liesanne
liesanne sep 5 '08
en deze vraag had ik nog:
Quote:
Waarom zouden er dan aan meerdere personen precies dezelfde teksten doorgegeven worden?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '08
Vanwege de verspreiding. Hoe meer mensen het doorkrijgen, hoe verder het verpreid wordt.
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 6 '08
..hoe meer mensen in hun werkelijke gevoel van bezieling terechtkomen..
Thomas A
Thomas A sep 6 '08
.........hoe meer oog zij hebben voor de bezieling van anderen en het ge-heel...................
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki