Loading...
nl

energie & aura

indigo
indigo aug 10 '06
Ik heb een vraag.
Wat is het verschil of verbinding tussen je energie en je aura.

En laatst hoorde ik dat de energie van mij en een goede vriend van mij perfect combineren.

Maar wat wil dat zeggen? Wat betekend dat eigenlijk?

En blijft je energie altijd het zelfde of veranderd die?

Ik hoop dat iemand mij hierop een antwoord kan geven.
Delen:
Thomas A
Thomas A aug 10 '06
Je aura is een van je energieen.
Als jouw energie goed aansluit op die van een ander is dat ook voor jullie goed waar-neembaar, daar heb je geen ander voor nodig. Meestal signaleert de omgeving het, omdat er harmonie is tussen jullie.

Energieen zijn aan veranderingen onderhevigt, ervaringen, belevingen hebben er invloed op maar ook eigen ontwikkeling en inzichten.

liefde verbindt en zal alles overbruggen, ook veranderingen.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 10 '06
Vaak wordt er gesproken over de energie-frequentie. Iedereen heeft er eentje. Over het algemeen wordt aangenomen, dat hoe hoger deze frequentie is, hoe spiritueler je bent. Bij andere mensen die een gelijke frequentie hebben, zal dit enorm worden versterkt. Je voelt je direct op je gemak, omdat jullie allbei "even ver" zijn zeg maar. Je Aura is het energie-veld dat om je heen hangt. Deze geeft vaak ook je stemming weer. Sommige mensen kunnen aura's zien, of voelen. Weet jij soms meteen dat iemand zich niet goed voelt? Misschien voel jij wel aura's.

Je energie veranderd wel degelijk. Je bent er zelf de baas over. Toch gaan er meerdere levens over heen om heel erg veel te veranderen. Je kan dus niet van de één op de andere dag een totaal andere frequentie hebben.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki