Loading...
nl

Channeling van Karen Bishop, 28 aug 2008 -

Beschermengel
Beschermengel sep 1 '08
Er gaat iets Prachtigs gebeuren
Karen Bishop, 28 augustus 2008



Gegroet!
Maak je klaar! Oktober zal een volledige manifestatie van onze nieuwe rollen brengen, ons nieuwe doel, en een hele nieuwe verzameling "verantwoordelijkheden" voor onze prachtige planeet aarde. Onze loopbaan neemt een nieuwe vlucht, omdat we dan klaar zijn om de diensten van onze hartenwens aan te bieden aan wie dat nodig heeft. Niet alleen zullen onze nieuwe winkeletalages en portalen om geld te ontvangen geactiveerd en volop gebruikt gaan worden, maar vele wonderen, hogere verbindingen met anderen, nieuwe aankomst van hopen en dromen, en veel andere dingen zullen ons zo in de schoot vallen. Er gebeurt zoveel voor ons in Oktober, dat we het nauwelijks bij kunnen houden!
Gedurende deze pauze van de afgelopen paar weken en zelfs nog wat langer, ondergaan we een proces van klaarmaken voor onze nieuwe rollen. We openen ons meer, en maken ons op vele manieren klaar om onze nieuwe verantwoordelijkheden te dragen. We houden meer licht vast, en dus dragen we meer verantwoording voor het ontwaken en evolueren van de planeet. Onze nieuwe "taken" worden nu zeker in ons geplaatst.
In deze pauze of oog van de storm, kan het erg kalm lijken. We denken dat onze banen opdrogen, dat onze bron van inkomsten verschrompelt en helemaal verdwijnt, of dat we hier duimen zitten te draaien en dat er niets meer voor ons gebeurt. We hadden even een rustpauze nodig en we moesten verjongen door de wringende energieën van Juli en het laatste deel van Juni. Na deze rustige periode en nog steeds in de pauze, begonnen we opnieuw te "bedraden" en ons voor te bereiden op onze dienst aan de mensheid.....onze dienst an diegenen die nog op andere treden van de evolutieladder staan. En we zijn inderdaad hard nodig.
De volle zonsverduistering van 1 Augustus opende de deur voor deze nieuwe aankomsten. Het was de start van een heel nieuw begin....eindelijk. Pasgeleden was het tijd om werkelijk veel los te laten. Het was tijd om schoon te maken en alles uit ons leven te duwen wat niet langer bij ons past, wat ons naar beneden trok, en wat ons in een minder aantrekkelijke plaats zette dan wat we zouden willen. De interacties en manifestaties van het afgelopen anderhalf jaar die niet zo plezierig waren als we gehoopt hadden, waren nu helemaal voorbij. De tijd van dingen doen die we niet echt willen is nu helemaal voorbij. Ervaren van onplezierige dingen is nu helemaal over. Alle opofferingen van onze kant zijn nu over. (Excuses hier, ik heb de laatste tijd zo hard aan mijn boek gewerkt dat ik geen normale zin meer kan opschrijven!)
We hebben letterlijk een wereld achter ons gelaten en zijn nu helemaal in een andere werkelijkheid opgenomen. Deze nieuwe werkelijkheid is zo erg licht, zo snel om gedachten te manifesteren, zo liefdevol, zo erg aanwezig, zo vrij, zo compleet, en zo magisch! Op dit moment omringen deze energieën ons maar in een hele rustige en vredige manier. Maar in Oktober zullen ze veel krachtiger zijn, beweeglijk, en zal er zoveel voor ons manifesteren dat we helemaal overladen worden met teveel van het goede.
Gedurende deze tijd van beweging naar het nieuwe, zullen verschillende van onze dierenvrienden die zoveel van onze oude energie belichamen verkiezen om ons te verlaten. Hoewel ze niet met ons meegaan in hun huidige vorm, hebben ze al weer plannen gemaakt om in andere situaties terug te keren en zijn ze daar heel enthousiast over....over hun terugkomst naar ons of naar onze geliefden.
Als jij op dit moment niets van de vredige stilte ervaart waar ik het over had, zou ik suggereren dat jij nog niet helemaal de oude wereld losgelaten hebt of de oude werkelijkheid. Alles wat jij nog moet doen is de deur dichtdoen. Sluit de deur en open een andere deur. Sluit je op iets anders aan in plaats van op iets wat gaat instorten. Sluit je op iets anders aan en niet op de oude buiten manifestaties. Verwijder jezelf van het oude, al of niet letterlijk. Neem de tijd voor jezelf. Als je nog steeds in een baan zit, als je thuis komt zet dan de telefoon uit, het internet, de televisie en maak een heerlijke wandeling, lees een prettig boek, bak of kook iets lekkers, doe iets creatiefs, neem een warm bad, en wees gewoon even in een andere ruimte.
Verwijder jezelf van het oude.
Weiger om er deel van uit te maken. Weiger om deel te nemen in de drama's van anderen. Kijk verder. Zie een nieuwe horizon. Weet dat het daar echt is, wachtend op jou. Besluit wat het is dat je werkelijk wilt doen nu. Weet dat er een plaats voor is. Weet wat het is dat je de wereld aan wil bieden. En weet dat dit geschenk of dienst altijd al in je aanwezig was....je hoeft niets nieuws te leren. En weet ook dat een geschenk of een dienst ook een kunstwerk kan zijn, een stuk muziek, of wat dan ook wat dient om te verbinden met anderen in een hoger licht.
Om de dingen wat stabieler te maken tijdens deze geweldige overgang van de oude wereld naar de nieuwe werkelijkheid, zijn er een paar dingen neergezet om de energieën goed vast te houden tijdens de val. Allereerst de nieuwe baby's die geboren worden. Deze nieuwe kleintjes komen in grote getale in tweetallen en drietallen, en komen zo snel als ze maar kunnen. En omdat er zoveel zijn, en ze een hoge vibratie meebrengen, leggen zo een hele solide fundering voor de creatie van het nieuwe. Een andere stabiliserende kracht is Barack Obama. Hij wordt klaargestoomd en op zijn plaats gezet om de hele planeet samen te brengen, en daardoor een nieuw netwerk van eenheid te maken dat dient om de dingen stabiel te houden tijdens de val. Wij zullen met elkaar verbinden en elkaar ondersteunen door dit goddelijk en geëvolueerd leiderschap. En als altijd, is alles in goddelijke en perfect orde. Dingen worden perfect op zijn plaats gezet, en inclusief wij! We zullen een andere schakel zijn die de dingen bij elkaar houden tijdens de val, omdat we degenen in deze overgang assisteren.
Dus nu is het de tijd om te onderzoeken wat het is dat jij werkelijk wilt aanbieden aan de wereld. Ik kan je verzekeren, als jij verbind met je zielsplan, je helemaal klaar gemaakt wordt om het aan de wereld aan te bieden. Je hoeft niet te weten hoe, je hoeft het niet in groot detail te plannen, je hoeft alleen maar te verbinden met je hartenwens, en begin ermee, en de rest zal vanzelf op zijn plaats vallen.
Laat het oude los. Laat je oude verantwoordelijkheden achter als je dat comfortabel kan. Weet dat de worsteling voorbij is. Weet dat je nooit meer iemand if iets omhoog hoeft te houden. Weet dat de onplezierige energieën niet kunnen zijn waar jij bent....als zij zich laten zien negeer ze dan, omdat zij alleen jouw energie en jouw licht willen.....jij hebt betere dingen te doen. Maak je los van de oude werkelijkheid en vertrouw dat als je dat doet, je jezelf aan de poorten van de Hemel zal bevinden.
Ik wens je de hemel in je hart, sterrenlicht in je ziel, en wonderen in je leven in deze wonderlijke tijden....
Tot de volgende keer,
Karen
Delen:
admin
admin sep 1 '08
smileMooi deze woorden, ze voelen voor mij heel waar!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '08
Ik ben erg benieuwd. Alleen of ik op nog meer taken zit te wachten wink....
Beschermengel
Beschermengel sep 1 '08

Natuurlijk wel wink
nikskeuh
nikskeuh sep 6 '08
Khad deze channeling al eens pas gelezen in het archief van goto2012.
De teksten van Karen weten mij keer op keer te raken vooral dit stukje in deze nu (heb zelf 3 dierenvrienden verloren een tijd nadat ik deze had gelezen).
Origineel bericht van: beschermengel
Gedurende deze tijd van beweging naar het nieuwe, zullen verschillende van onze dierenvrienden die zoveel van onze oude energie belichamen verkiezen om ons te verlaten. Hoewel ze niet met ons meegaan in hun huidige vorm, hebben ze al weer plannen gemaakt om in andere situaties terug te keren en zijn ze daar heel enthousiast over....over hun terugkomst naar ons of naar onze geliefden.
gast
gast sep 6 '08
Oh wat "grappig". Wij hebben nog niet zo lang geleden afscheid moeten nemen van onze Moos. Ik noemde hem altijd onze karma kat. Hij had suikerziekte en de laatste jaren regelmatig andere vreemde verschijnselen. Als er al iets heerste had hij er wel last van.
proost
proost okt 13 '08
Past dit er ook in in oktober met zijn omvallende banken en rammelende wereldeconomie?
Zie www.niburu.nl/index.php?articlelD=19158
Helaas zijn die ufo's de komende nacht alleen op het zuidelijk halfrond te zien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki